Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru servicii de salubritate pentru perioada 01.07.2013-30.06.2014 (colectare, ridicare si transport deseuri menajere si stradale)


Detaliu pentru invitatia numarul 347792
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Penitenciarul Bucuresti Rahova
Numar invitatie: 347792/03.06.2013
Denumire contract: Acord-cadru servicii de salubritate pentru perioada 01.07.2013-30.06.2014 (colectare, ridicare si transport deseuri menajere si stradale)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul Bucuresti RahovaCod fiscal: RO 9941693, Adresa: Soseaua Alexandria nr. 154 sector 5 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 214200810, Fax: +40 214203173
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Penitenciarul Bucuresti Rahova (secretariat)-Soseaua Alexandria nr. 154 sector 5 Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 051527, telefon: +40 214200810, fax: +40 214203173, persoana de contact: Paul Danciu.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Bucuresti Rahova-Soseaua Alexandria nr. 154 sector 5 Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 051527, telefon: +40 214200810, fax: +40 214203173, persoana de contact: Paul Danciu.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru servicii de salubritate pentru perioada 01.07.2013-30.06.2014 (colectare, ridicare si transport deseuri menajere si stradale)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord-cadru servicii de salubritate pentru perioada 01.07.2013-30.06.2014 (colectare, ridicare si transport deseuri menajere si stradale). Cantitatile minime si maxime pentru fiecare contract subsecvent si valoarea sunt: DenumireU.M.Canit min./maxValoare, lei, fara t.v.a., Valoare, lei, fara t.v.a., contract subsecvent(cantit minima)(cantit maxima)Contract subsecvent nr. 1, mc570.0018, 810.00trim. III 2013mc750.0024, 750.00Contract subsecvent nr. 2, mc570.0018, 810.00trim IV 2013mc750.0024, 750.00Contract subsecvent nr. 3, mc570.0018, 810.00trim. I 2014mc750.0024, 750.00Contract subsecvent nr. 4, mc570.0018, 810.00trim. II 2014mc750.0024, 750.00T O T A L75, 240.0099, 000.00Cantitate minima acord-cadru 2.280 mcCantitate maxima acord-cadru 3.000 mcGraficul de incheiere a celor 4 contractelor subsecvente trimestriale este urmatorul: Nr. crt Contract subsecventData incheierii contractului Perioada de derulare1 Contract subsecvent nr. 1, trim III 2013 28.06.201301.07.-30.09.20132 Contract subsecvent nr. 2, trim IV 201330.09.201301.10.-31.12.20133 Contract subsecvent nr. 3, trim I 201430.12.201301.01.-31.03.20144 Contract subsecvent nr 4, trim II 201431.03.201401.04.-30.06.2014Oferta (documentele de calificare, propunerea tehnica si propunerea financiara) se vor depune, in plic, la sediul unitatii achizitoare din sos. Alexandria, nr. 154, sector 5, loc. Bucuresti, pana la data specificata in invitatia de participare.
II.1.6) CPV: 90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 99, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Garantia de participare se va depune de catre operatori economici participanti care prezinta oferta in cuantum de 1.485 lei.- perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 30 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;
- modalitaea de constituire: conform prevederilor art. 86, alin (1) din din H.G. nr. 925/2006;
- in cazul platii prin ordin de plata, se vor plati sumele aferente in contulRO 89 TREZ7055005XXX000192, deschis la trezoreria sector 5 (CUI: 9941693), - in cazul operatorul economic doreste constituire garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; in acest caz se va utiliza modelul indicat in sectiunea , ,Documente si Formulare, , - in original- garantia de participare se va prezentata la sediul unitatii achizitoare de catre toti operatori economici participanti pana la data de depunere a ofertelor specificata in invitatia de participare.- garantia de participare se poate depune si in alta moneda decat lei. In acest caz echivalenta lei/alta valuta se va face la cursul de referinta stabilit de catre BNR valabil in data publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor depune urmatoarele documente in original: a. Declaratie privind eligibilitatea ? anexa 2a, i. Conform art. 180 din OUG nr. 34/2006, va fi exclus din procedura de cerere de oferta orice ofertant care care in ultimi 5 ani a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani - cerinta minima de calificare; se va completa anexa 2a din sectiunea IV;b. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ? anexa 2b, c. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din oug 34/2006 ? anexa 2b.1., c.1. persoanele din autoritatea contractanta implicate in organizarea, derularea si finalizarea precedurii de atribuire si persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentur procedura de atribuire sunt : Darie Denis Alexandru, Cinghinau Gheorghita, Stochita Andreea, Dragan Tudorel, Danciu Paul, Pop Daniela, Milasan Dorina si Flaugiu Georgeta.d. certificate de participare la cererea de oferta cu oferta independenta ? anexa 2c. Se vor depune urmatoarele documente in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalu?: a. Pentru persoanele juridice romane: Certificat onstatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;b. Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ;c. Licenta clasa I pentru serviciul public de salubrizare a localitatilor emisa de catre MAI ? ANRSC, conform HGR nr. 745/2007 - pentru aprobarea Regulamentului privind acordarealicentelor in domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice;d. Autorizatie de lucru emisa de catre Primaria Generala a Municipiului Bucuresti, in conformitate cu prevederile legii nr. 215 din 2001 ? Legea administratiei publice locale.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 08:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer