Achizitie publica - Acord cadru servicii de spalare, dezinfectare si calcare a lenjeriei din spital
Detaliu pentru invitatia numarul 356001
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356001/25.11.2013
Denumire contract: Acord cadru servicii de spalare, dezinfectare si calcare a lenjeriei din spital
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL DE URGENTA PENTRU BOLI CARDIOVASCULARE SI TRANSPLANT TARGU MURESCod fiscal: 32051606, Adresa: str. Gh. Marinescu, nr. 50, Targu Mures, Telefon: +40 372653122, Fax: +40 372653122
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Gh. Marinescu, nr. 50, Targu Mures, Romania, cod postal: 540136, telefon: +40 372653103, fax: +40 372653103, persoana de contact: Simona Borz
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Gh. Marinescu, nr. 50, Targu Mures, Romania, cod postal: 540136, telefon: +40 372653103
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru servicii de spalare, dezinfectare si calcare a lenjeriei din spital
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru servicii de spalare, dezinfectare si calcare a lenjeriei din spital-descrierea se regaseste in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 21, 480 - 515, 520 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 9, 279.36 RON.Cursul la care se va face echiv. leu-valuta va fi cel stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in cazulrespingerii unei contestatii se va calcula in conditiile art.278ยน lit. b) din OUG nr.34/2006, cu modificarile ulterioare.Incazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintariisi dezvoltarii IMM, cu modif. si complet.ult., acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art.6 alin. (2) din Legea 346/ 2004. Inaceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM(declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 la Ordonanta Guvernului nr. 27/ 2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/2004, cu modif.si complet.ulterioare) .In cazul unei asocieri : ? daca unul sau mai multi asociati nu se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asocierea nu beneficiaza de reducerea cu50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 ;daca toti asociatii se incadreaza in categoria IMM, asocierea beneficiaza dereducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 .Perioada de valabilitate a ofertei: 90 de zile de la data limita depunerii ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita depunerii oferteiModul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentruperioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art. 86(1) din HG 925/2006? O.P. in contul RO88TREZ4765005XXX014214.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia datoriilorexigibile la nivelul lunii anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor- in copie stampilata conform cuoriginalul si semnata, original sau copie legalizataCertificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia datoriilor exigibilela nivelul lunii anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor- in copie stampilata conform cu originalul sisemnata, original sau copie legalizata.Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care sedepun ofertele sau depunerea unei declaratii pe propria raspundere potrivit art.11 alin(4) din HG nr.925/2006, prin care operatorul economicdeclara lipsa obligatiilor de plata. Se accepta ofertanti cu datorii esalonate conform legii.Certificat de participare cu oferta independentaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonantade urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Prof.dr.Klara Brinzaniuc - managerEc. Mariana Cernat ?Director financiar-contabilSimona Borz ? referent Birou Achizitii PubliceCiorba Ilie - inginerDr. Mdalina Ciorba-medic epidemiologAvand in vedere ca Institutul nu se afla in subordinea autoritatilor locale, nu se mentioneaza persoane din aceste autoritati.S-a avut in vedere modificarea art. 691 de Legea 279/2011 Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.-Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Codul CAEN de pe certificat va fi in conformitate (corespondenta) cu obiectul contractului.Ofertantii castigatori, dupa primirea comunicarilor privind rezultatul procedurii, vor prezenta certificatul in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii certificatului.Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.Pentru persoane juridice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Daca exista asociati documentul solicitat vafi depus si de catre acestia.Documente edificatoare care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea acordului cadru solicitat: Autorizatiede functionare eliberata- Documente care dovedesc o forma apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil inregistart, vizat de organele de resort (pentru anul 2012)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urmasunt autoritati contractante sau clienti privati., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de servicii, Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca ofertantul, laelaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile privindmasurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplicain timpul indeplinirii contractului de servicii. Informatii detaliate privindreglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiilede mediu se pot obtine de la Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile saude pe site-ul: http: //www.mmediu.roPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2013 11:08