Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - acord cadru servicii de telefonie fixa


Detaliu pentru invitatia numarul 324905
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - UM 02605 Bucuresti
Numar invitatie: 324905/24.04.2012
Denumire contract: acord cadru servicii de telefonie fixa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UM 02605 BucurestiCod fiscal: RO4221110, Adresa: Str. Drumul Taberei nr. 5-7, Bucuresti, Telefon: 4080723, Fax: 4080723
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: acord cadru servicii de telefonie fixa
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 41
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de telefonie fixa: abonamente, minute de convorbiri in retele fixe si mobile, circuite telefonice analogice
II.1.6) CPV: 64211000-8 - Servicii de telefonie publica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 531, 547.05 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5.315 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu durata de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se constituie in lei, prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO75TREZ7065005XXX000091, trezoreria sector 6 Bucuresti sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Garantia trebuie sa fie irevocabila, sa prevadaa plata neconditionata la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate si din continut sa reiasa ca acopera si situatia prevazuta de art. 278 1 din OUG 34/ 2006.Dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor, in original la sediul autoritatii contractante sau in SEAP prin utilizarea semnaturii electronice (cf. art. 18 din normele de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica prin mijloace electronice aprobate prin H.G. 1660 /2006).Cuantumul ce va fi retinut de autoritatea contractanta din garantia de participare in conditiile art. 2781 din O.U.G. 34 /2006 este de: 4.200 lei+0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei = 4.311, 50 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului subsecvent, fara TVA.Modul de constituire: sub forma de instrument de garantie emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau o societete de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. 34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul va prezenta: declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. 34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare - modelformularul A;Cerinta nr. 2- neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.u.G. 34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul va prezenta: declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.u.G. 34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare- modelformularul B;Cerinta nr. 3- participarea la licitatie cu oferta independentaOfertantul va prezenta: - certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta - model formular C;Cerinta nr. 4- neincadrarea in dispozitiile art. 691 din O.u.G. 34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul va prezenta: - declaratia pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din O.u.G. 34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare - model formularD.Persoane din cadrul autoritatii contractante in legatura cu organizarea, derularea si finalizareaprocedurii de atribuire: Marian Hapau, Ileana Chirita, Cornelia Vasilescu.Cerinta nr. 5: - indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari socialeOfertantul va prezenta: - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale(in original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul)astfel: 1. certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local;2. certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul de stat.Certificatele solicitate mai sus trebuie sa evidentieze situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Ofertantul care prezinta cerificate fiscale cu datorii neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi de la procedura de atribuire. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu, cerinta privind obligatiile de plata se considera indeplinita.Vor fi exclusi din procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 sau 69 1 precum si cei ce nu respecta prevederile art. 46 din O.U.G. 34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr. 1: - ofertantul are ca obiect de activitate prestarea serviciilor de telefonie publica.Ofertantul va prezenta: - certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis in anul 2012, in luna anterioara celei in care se depune oferta, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor de telefonie publica.Vor fi calificati operatorii economici care au ca domeniu de activitate prestarea serviciilor de telefonie publica.Cerintanr. 2: - administratorul/ administratorii si asociatul/asociatii nu a/au fost condamnat/ti, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatorestiOfertantul va prezenta: -cazierul judiciar din care sa reiasa ca administratorul/ administratorii si asociatul/asociatii nu a/au fost condamnat/ti, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti (pentru statele unde este aplicabil).Existenta faptelor inscrise in cazierul judiciar, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoane juridice/fizice straine: prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident. (traduse in limba romana si legalizate).Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.Cerificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului poate fi depus in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul; autoritatea contractanta va solicita oferatantului castigator, inainte de comunicarea rezultatului procedurii si in situatia in careaceasta a depus certificatul in copie conform cu originalul, de a depune pentru conformitate inscrisurile solicitate in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari (2008, 2009, 2010 ) minim 157834.21 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: -ofertantul trebuie sa faca dovada ca a mai prestat servicii similare celor care fac obiectul achizitiei, in ultimii 3 ani, in valoarea minima de 77.962 lei . Cerinta: -ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat si mentine un sistem de management pentru securitatea informatiei - standard ISO 27001/2005 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 08:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer