Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru servicii de tiparire si livrare bilete si abonamente


Detaliu pentru invitatia numarul 331976
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PUBLITRANS 2000 S.A.
Numar invitatie: 331976/19.07.2012
Denumire contract: Acord cadru servicii de tiparire si livrare bilete si abonamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPUBLITRANS 2000 S.A.Cod fiscal: 13008995, Adresa: Str.Depozitelor , Nr. 2L, Pitesti, Telefon: 0248213573, Fax: 0248213577
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Depozitelor, Nr.2L, Pitesti, Romania, cod postal: 110129, telefon: +40 248213573, fax: +40 248213577, secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Depozitelor, Nr.2L, Pitesti, Romania, cod postal: 110129, telefon: +40 248213573, fax: +40 248213577, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru servicii de tiparire si livrare bilete si abonamente
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 44
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: In baza acordului cadru semnat cu operatorul economic autoritatea contractanta va atribui contracte subsecvente astfel: -primul contract subsecvent cu o valoare estimata de 66.200 lei fara TVA pentru cantitatile maxime, se va incheia pe perioada 21.08.2012 - 30.04.2013, -al doilea contract subsecvent cu o valoare estimata de 102.000 lei fara TVA pentru cantitatile maxime, se va incheia pe perioada 01.05.2013 - 30.04.2014, - al treilea contract subsecventcu o valoare estimata de 109.000 lei fara TVA pentru cantitatile maxime, se va incheia pe perioada 01.05.2014 - 30.04.2015, - al patrulea contract subsecventcu o valoare estimata de 117.000 lei fara TVA pentru cantitatile maxime, se va incheia pe perioada 01.05.2015 - 30.04.2016.
II.1.6) CPV: 79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 394, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 7880 lei, valabila 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, constituita virament, numerar sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau societate de asigurari. In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, in conformitate cu art. 278 indice 1*) - (1)din OUG 34/2006, suma de 3942 lei, (intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare)
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent, constituita virament sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formularul nr. 1 prezentat in sectiunea ?Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire-cazier judiciar pentru operatorul economic-cazier fiscal pentru operatorul economic- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formularul nr. 2 prezentat in sectiunea ?Formulare ? din cadrul documentatiei de atribuire- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, prezentat in original sau copie lizibila, cu mentiunea "in conformitate cu originalul", cu semnatura si stampila operatorului economic ofertant- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, prezentat in original sau copie lizibila, cu mentiunea "in conformitate cu originalul", cu semnatura si stampila operatorului economic ofertant- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formularul nr. 3 prezentat in sectiunea ?Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formularul nr. 15 prezentat in sectiunea ?Formulare ? din cadrul documentatiei de atribuire. Declaratia va fi prezentata de catre toti participantii la procedura, respectiv: ofertanti, ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire, inclusive persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica) sunt: Consilieri locali: Badea Ana, Barbu Anca-Stefania, Ciocanel Stefan Romeo, Codrescu Gheorghe, Corbu Iulian, Fratoaica Gheorghe, Gagiu Liliana Angela, Gardin Florin, Gentea Cristian, Ionescu Anitte Michaelle, Ionica Constantin Cornel, Marinescu Silviu, Neacsu Mariean, Nistor Radu Cristian, Oprea Gheorghe, Perianu Radu Valeriu, Popescu Ecaterina, Prodanel Adrian Mihai, Tudor Sevastian, Tudor Mihail, Tudosoiu Dumitru, Zaharia Mihai, Zarnescu Nicolae Valeriu; Rotaru Manuel - Director General, Scarlat Constantin - Director General, Vasai Gheorghe - Director General, Roman Robert Aurelian - Director Tehnic, Berinde Elena - Director Economic, Torok Daniela - Sef compartiment achizitii publice, Ianac Cristian - Sef birou vanzare bilete si abonamente, Radu Dumitru - Sef atelier reparatii si intretinere, Dinescu Ioana - Sef birou financiar-contabilitate, Tutunaru Florica ? consilier juridic, Matei Catalin - inginer, Gheorghe Mihaela - contabil- Informatii generale completate potrivit Formularului nr. 4 prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul nr. 5 prezentat in sectiunea ?Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire.- Declaratie de IMM, daca este cazul.Documentele de calificare pot fi inlocuite cu o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal, prin care se confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv diverse valori, cantitati sau altele asemenea, conform prevederilor art. 11, al. (4) din H.G. nr. 834/22.07.2009.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare, conform prevederilor art. 11, al. (5) din H.G. nr. 834/22.07.2009. - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.- pentru persoanele juridice straine, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Bilantul contabil incheiat pe ultimii trei ani: 2009, 2010 si 2011 sau in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului; sau urmatoarea cerinta, -Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani: cifra de afaceri/media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani;Nivelul cifrei de afaceri trebuie sa fie cel putin egal cu 234.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista a principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati, Formularul nr.7, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire;, -Un document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii de tiparire si livrare bilete si abonamente pentru valoarea minima de 117.000 lei, -Informatii privind subcontractantii, Formularul nr.8, prezentat in sectiunea?Formulare?din cadrul documentatiei de atribuire. -Certificatul ISO 9001:2008, privind Sistemul de Management al Calitatii; sau documente care sa ateste ca operatorul economic este certificat decatre un organism acreditat. Autoritatea contractanta nu impune obligativitatea prezentarii unei certificari specifice, de catre un anume organism de acreditare, operatorii economici avand dreptul de a prezentaorice alte documente echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2012 10:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer