Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru servicii reparare si intretinere autovehicule marca Dacia


Detaliu pentru invitatia numarul 284177
Autoritate contractanta
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI ARGES
Cod de identificare fiscala: 4469183
Adresa: STR. VICTORIEI, NR.60, PITESTI, Pitesti
Telefon: 0248/607000 INT.20141
Fax: 0248/607000 INT.20141
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Acord cadru servicii reparare si intretinere autovehicule marca Dacia
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Acord cadru servicii reparare si intretinere autovehicule marca Dacia : reglat directii, testari frane si echilibrat roti.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 21.03.2011 15:49
Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2011 10:30
Adresa la care se transmit ofertele: Inspectoratul de Politie al Judetului Arges, Pitesti, Str. Victoriei, nr.45, jud. Arges, Compartiment marketing si achizitii
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul de Politie al Judetului Arges, Pitesti, Str. Victoriei, nr.45, jud. Arges, Serviciul Logistic.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 8
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
Valoare estimata: 32, 250 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006;3.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat si cele locale;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;5. Cerificat constator emis de O.R.C.;6. Certificat de inregistrare;7. Fisa de informatii generale;8. Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;9. Autorizatia tehnica inregistrata la RAR;10. Informatii privind subcontractantii-daca este cazul.
1.SEAP;2.Garantie participare: 645lei;3.Justific. procedura: Val.estimata cumulata a contractelor pentru acelasi tip de servicii depaseste prag prev la art.19 din OUG 34/2006
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer