Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru servicii reparatii auto


Detaliu pentru invitatia numarul 357071
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Penitenciar Spital Bucuresti
Numar invitatie: 357071/24.01.2014
Denumire contract: Acord cadru servicii reparatii auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciar Spital BucurestiCod fiscal: 4266146, Adresa: Str. Sabarului Nr1, Jilava, Telefon: +40 0214570181/291/212, Fax: +40 0214570154
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru servicii reparatii auto
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prestari servicii reparatii si intretinere autovehicule
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 000 - 137, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei pentru participare in suma fixa de1%din valoarea estimata a contractului : total- 1370 leiPentru lot 1:350 leiPentru lot 2:300 leiPentru lot 3:350 leiPentru lot 4:370 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;Mod de constituire: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in contul nr. RO08TREZ4215005XXX000246 deschis la Trezoreria Ilfov, CF 4266146 sau prin depunere numerar la casieria unitatii.Cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr o alta moneda estecel valabil din data de 15.01.2014- curs BNR.Garantia de participarese va incarca in SEAP, si se va depune si la sediul AC pana la data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 - originalCerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in dispozitiileprevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 -originalPersoane cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire: comisar sef dr.Mihai Apavaloaei- Director, insp.Oana Muntean, - Sef serviciu economico-administrativ , ag.sef pr. Ion DINESCU ? sef garaj (membru comisie evaluare), ag.sef Doru Crama- conducator auto (membru comisie evaluare), ag.sef pr.C-tin DINICU-conducator auto (membru comisie evaluare), Toma VORNICU - conducator auto (membru comisie evaluare)- ag. sef pr. Flavia BORA- Responsabil sector Auto, comisar sef Adela Ionescu ? Contabil sef, subcms.Simona ANI ? ofiter ec.I ? acorda viza pt.control financiar preventiv propriu, Petronia GRIGORE -acorda viza pt.control financiar preventiv propriu II, insp. pr.Loredana Coratu ? Consilier juridic, Ag. sef pr. Petru Strugariu ? inlocuitor ofiter achizitii.Cerinta nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - originalCerinta nr.4- Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice- original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea -conform cu originalulCerinta nr. 5 - Certificat Fiscal privind impozitele si taxele locale emis de Primarie -original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalulCerinta nr. 6- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - original Cerinta nr.1 -Certificat constator emis de Oficiul Registului Comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala completat cu toate informatiiledin care rezulta obiectul de activitate al operatorului economic, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor - original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul? Pentru persoane juridice/fizice romane : prezentare ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea - conform cu originalul»? -Pentru persoane juridice/fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul.Cerinta 2 - autorizatie R.A.R. pentru efectuarea de reparatii, conform normelor RNTR 9 clasa I, II si IV- copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti.Solicitat ? Cerinta obligatorie, Prezentarea unei liste cu principalele dotari, mijloace de transport, echipamente si instalatii specifice necesare pentru prestarea serviciului de reparatii.Dinlista trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul trebuie sa dispuna de instalatii de verificare si probe pentruprincipalele agregate, de cabina de vopsitorie cu temperaturasi atmosfera controlata, autorizate RARPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2014 07:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer