Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru serviciul de intretinere si reparare tehnica cu confort sporit


Detaliu pentru invitatia numarul 349250
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UM 02210 Bucuresti
Numar invitatie: 349250/26.06.2013
Denumire contract: Acord cadru serviciul de intretinere si reparare tehnica cu confort sporit
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUM 02210 BucurestiCod fiscal: 4193176, Adresa: Str. Antiaeriana nr.12, Bucuresti, Telefon: +40 0214210811/122, Fax: +40 0214210822
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru serviciul de intretinere si reparare tehnica cu confort sporit
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de intretinere si reparare a autovehiculelor confort sporit
II.1.6) CPV: 50630000-0 - Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor militare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 549, 953.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va constitui in lei sau oricare alta valuta, pentru ofertantii care doresc sa depuna garantia de participare in valuta, in cuantum de 2% din valoarea estimata a acordului cadru ( fiecare lot reprezentand un acord cadru).- data de referinta pentru echivalarea leu/valuta va fi 08.07.2013 la cursul BNR.- va avea o valabilitate identica cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv, 60 zile de la data limitadepunerii ofertelor.Se poate constitui prin oricare din modurile de constituire prevazute la art.86, alin.1 si 5 din H.G nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va posta scanat in SEAP iar originalul se va prezenta la sediul autoritatii contractante la dat limita de depunere a ofertei.Operatorii economici care se incadreaza in categoria I.M.M., beneficiaza conform prevederilor art.16(2) din Legea nr. 346/2004 cu privire la I.M.M., de reducerea la jumatate a cuantumului garantiei de participare, constituite in vederea participarii la procedura de achizitii publice.In cazul in care ofertantul intelege sa conteste procedura de atribuire, iar C.N.S.C. respinge contestatia autoritatea contractanta va retine din garantia de participare sumele prevazute la art .278^1 din OUG 34/2006, numai pentru loturile a caror valoare estimata depaseste echivalentul a 15.000 de euro respectiv pentru loturile 1, 2, 3, 4.Nota: Pentru constituirea garantiei de participare prin O.P. codul unic de identificare si contul IBAN sunt: RO86TREZ7065005XXX000087C.U.I. 4193176
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea , fara TVA, afiecarui contract subsecvent atribuit in baza acordului cadru.Se poate constitui prin oricare din modurile de constituire prevazute la art. 90 din H.G. nr.925/2006.Operatoriieconomici care se incadreaza in categoria I.M.M., beneficiaza, conform prevederilor art.16(2) din Legea nr. 346/2004 cu privire la I.M.M., de constituirea garantiei de buna executie in cuantum de 2, 5% din valoarea, fara TVA, afiecarui contract subsecvent atribuit in baza acordului cadru.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru indeplinirea acestei cerinte, operatorul economic ofertant va prezenta urmatoarele documente: -declaratie privind eligibilitatea, conform Formular nr.1;
- declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, conform Formular nr.2;
- Persoanele cu functii de conducere conform art.69ยน din O.U.G. 34/2006: Ion Stoica, Draganescu Marinela, Lixandru Cristina Laura, Georgescu Dan.-declaratie privind participarea cu oferta independenta, conform Forlular nr.3.- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular nr. 4;Modelele de documente se gasesc infisierul ? Formulare si modele.Documentele vor fi datate, stampilat e sisemnate de persoana autorizata. Pentru indeplinirea acestei cerinte, operatorul economic ofertantva prezenta urmatorul document: Pentru persoane juridice/fizice romane: 1. Certificat constatator, emisde Oficiul Registrului Comertului care sa cuprinda date reale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Operatorul economic a carei oferta va fi clasata pe locul I are obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, pentru conformitate, in original / copie legalizata.2.Operatorul economic trebuie sa detina autorizatie R.A.R. valabila pentru toate gamele pentru care a depus oferta, conform O.G. 82/2000 cu modificarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice detinute in vederea calitatii serviciului prestat.Operatorul economic vaprezenta o declaratie pe propria raspundere referitoare ladetinerea unui punct de lucru local.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2013 13:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer