Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU SOLUTII PENTRU PERFUZII


Detaliu pentru invitatia numarul 343874
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL ORASENESC SIMLEU SILVANIEI
Numar invitatie: 343874/15.03.2013
Denumire contract: ACORD CADRU SOLUTII PENTRU PERFUZII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC SIMLEU SILVANIEICod fiscal: 4291530, Adresa: SIMLEU SILVANIEI, STR. G. COSBUC, NR. 29, JUD. SALAJ, simleu Silvaniei, Telefon: 0260/ 679237, Fax: 0260/ 679237
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SIMLEU SILVANIEI, STR. G. COSBUC, NR. 29, JUD. SALAJ, simleu Silvaniei, Romania, cod postal: 455300, telefon: +40 0260679237, fax: +40 0260679237, persoana de contact: BALANEAN DOINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL ORASENESC ?PROF. DR. IOAN PUSCAS? SIMLEU SILVANIEI, strada G. Cosbuc, nr.29, judetul Salaj in Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU SOLUTII PENTRU PERFUZII
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Divizare pe loturi, 9 loturi - descriere anexa B ? LOTURI. Valoarea estimata a Acordului cadru pe anul 2013 este minim 7319 lei si maxim 99548 lei. Aceasta valoare este estimata pana la data de 31.12.2013.Vor fi incheiate contracte subsecvente lunar, valorile minime si maxime se regasesc in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 33692400-1 - Solutii pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 319 - 99, 548 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va prezenta garantia de participare ? cuantumul garantiei de aprticipare este de 995, 48 lei. Defalcarea pe loturi este urmatoarea: LOT. 1 - 215, 25 lei, LOT. 2 - 287, 50 lei, LOT. 3 - 101, 25 lei, LOT. 4 - 165, 00 lei, LOT 5. - 101, 50 lei, LOT 6. - 84, 20 lei, LOT. 7 - 32, 35 lei , LOT 8. - 2, 87 lei, LOT 9. - 5, 56 lei Perioada de valabilitate a GP: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Se va depune si o lista a loturilor pentru care a fost constituita garantia, daca se oferteaza pt mai mult de un lot. Mod de constituire a: prin scrisoare de garantie bancara , In numerar, prin depunere la casieria spitalulu, prin ordin de plata cont RO37TREZ5635006XXX002122, TREZORERIA SIMLEU SILVANIEI, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata.Dovada constit GP va fi atasata de plicul exterior.GP se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prev in doc de atrib, pana la data si ora deschiderii ofertelor. Pt situatia in care GP este constituita in alta moneda, echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul oficial din data publicarii invitatiei de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Formular 2, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata formular 3.Documente de confirmare: Certificate fiscale privind impozitele si taxele bugetului local si a bugetului general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Declaratie privind neincadrarea in Situatiile prevazute art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata Formular 4 prezentat in Sectiunea III Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire.Nota: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Ec. OROS DIONISIE, Manager, Ec. SZABO MARIANA, Director financiar contabil, Jr. VIGU MIHAIL, Consilier juridic, Ref. CRISAN VASILE, Sef Serv. Administrativ, Balanean Doina, Farmacist, As. Lapohos Hideg Andrei, asistent sef pe spital. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular 5. Informatii privind calitatea de participant la procedura Formular 6. Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitateCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent) ? in original, copie legalizata, sau copie certificata (poarta mentiunea ?Conform cu Originalul? alaturi de stampila si semnatura reprezentantului legal al ofertantului).?Documentul va atesta faptul ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.?Autoritatea Contractanta, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii, va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constator emis de ORC in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.?Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele solicitate mai sus in copie??conform cu originalul?? insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora.Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitateAvizul de functionare, eliberat de Ministerul Sanatatii, valabil la data limita de depunere a ofertelor care se va prezenta in original, copie legalizata, sau copie certificata (poarta mentiunea ?Conform cu Originalul? alaturi de stampila si semnatura reprezentantului legal al ofertantului).Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele solicitate mai sus in copie??conform cu originalul?? insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Ofertantul va depune bilantul contabil vizat si inregistrat de organelle competente pentru anul 2011 in copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, prin completarea Formularului nr.8 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire, cuprinzand valori, perioade livrare, beneficiari. In vederea indeplinirii acestei cerinte se va tine seama de data infiintarii/inregistrarii, ca persoana juridica a fiecarui ofertant., Ofertantul va prezenta pentru fiecare produs ofertat: Copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal dupa certificatul de inregistrare a dispozitivelor medicale emis de Ministerul Sanatatii sau, dupa caz, dupa toate documentele din care rezulta in mod clar ca dispozitivul medical poarta marcajul european de conformitate CE. Certificarea sistemului de management al calitatii cf SR EN ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2013 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer