Achizitie publica - ACORD CADRU SOLUTII PENTRU PERFUZII
Detaliu pentru invitatia numarul 343874
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343874/15.03.2013
Denumire contract: ACORD CADRU SOLUTII PENTRU PERFUZII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC SIMLEU SILVANIEICod fiscal: 4291530, Adresa: SIMLEU SILVANIEI, STR. G. COSBUC, NR. 29, JUD. SALAJ, simleu Silvaniei, Telefon: 0260/ 679237, Fax: 0260/ 679237
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SIMLEU SILVANIEI, STR. G. COSBUC, NR. 29, JUD. SALAJ, simleu Silvaniei, Romania, cod postal: 455300, telefon: +40 0260679237, fax: +40 0260679237, persoana de contact: BALANEAN DOINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL ORASENESC ?PROF. DR. IOAN PUSCAS? SIMLEU SILVANIEI, strada G. Cosbuc, nr.29, judetul Salaj in Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU SOLUTII PENTRU PERFUZII
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Divizare pe loturi, 9 loturi - descriere anexa B ? LOTURI. Valoarea estimata a Acordului cadru pe anul 2013 este minim 7319 lei si maxim 99548 lei. Aceasta valoare este estimata pana la data de 31.12.2013.Vor fi incheiate contracte subsecvente lunar, valorile minime si maxime se regasesc in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 33692400-1 - Solutii pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 319 - 99, 548 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va prezenta garantia de participare ? cuantumul garantiei de aprticipare este de 995, 48 lei. Defalcarea pe loturi este urmatoarea: LOT. 1 - 215, 25 lei, LOT. 2 - 287, 50 lei, LOT. 3 - 101, 25 lei, LOT. 4 - 165, 00 lei, LOT 5. - 101, 50 lei, LOT 6. - 84, 20 lei, LOT. 7 - 32, 35 lei , LOT 8. - 2, 87 lei, LOT 9. - 5, 56 lei Perioada de valabilitate a GP: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Se va depune si o lista a loturilor pentru care a fost constituita garantia, daca se oferteaza pt mai mult de un lot. Mod de constituire a: prin scrisoare de garantie bancara , In numerar, prin depunere la casieria spitalulu, prin ordin de plata cont RO37TREZ5635006XXX002122, TREZORERIA SIMLEU SILVANIEI, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata.Dovada constit GP va fi atasata de plicul exterior.GP se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prev in doc de atrib, pana la data si ora deschiderii ofertelor. Pt situatia in care GP este constituita in alta moneda, echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul oficial din data publicarii invitatiei de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Ofertantul va depune bilantul contabil vizat si inregistrat de organelle competente pentru anul 2011 in copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, prin completarea Formularului nr.8 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire, cuprinzand valori, perioade livrare, beneficiari. In vederea indeplinirii acestei cerinte se va tine seama de data infiintarii/inregistrarii, ca persoana juridica a fiecarui ofertant., Ofertantul va prezenta pentru fiecare produs ofertat: Copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal dupa certificatul de inregistrare a dispozitivelor medicale emis de Ministerul Sanatatii sau, dupa caz, dupa toate documentele din care rezulta in mod clar ca dispozitivul medical poarta marcajul european de conformitate CE. Certificarea sistemului de management al calitatii cf SR EN ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2013 12:02