Achizitie publica - Acord cadru unt, smantana grasa, branza fagaras
Detaliu pentru invitatia numarul 347788
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347788/03.06.2013
Denumire contract: Acord cadru unt, smantana grasa, branza fagaras
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.MuresCod fiscal: 4323209, Adresa: str.Gh. Marinescu, nr.50, Targu Mures, Telefon: +40 0265213967, Fax: +40 0265213967
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Gh. Marinescu, nr.50, Targu Mures, Romania, cod postal: 540136, telefon: +40 0265213967, fax: +40 0265213967, persoana de contact: Borz Simona
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Gh. Marinescu, nr.50, Targu Mures - REGISTRATURA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru unt, smantana grasa, branza fagaras
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acotd cadru furnizare unt, smantana grasa, branza fagaras-impartit pe loturi descrise in caietul de sarcini sin in anexa privind loturile
II.1.6) CPV: 15530000-2 - Unt (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 27, 828 - 554, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 9972.00ron impartita pe loturi.Cursul la care se va face echivalenta leu-euro va fi cel stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a GPva fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul respingerii uneicontestatii depuse la CNSC, in conformitate cu dispozitiile art.278ยน lit.a)din OUG nr.34/2006, cu mod. ulterioare, se va retine din GP suma de(1% din valoarea estimata a acordului cadru) RON;se aplica numai pt.loturile a caror valoare este mai mare decat valoarea prag de laart.19/OUG34/2006.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazutade art.16 alin.(2)din Legea 346/2004.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propriaraspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 la Ordonanta Guvernului nr.27/2006pentru modificarea si completarea Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare).In cazul unei asocieri: daca unul sau mai multiasociati nu se incadreaza in categoria IMM, asocierea nu beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea346/2004;daca toti asociatii se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asocierea beneficiaza de reducerea cu 50% prevazutade art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004.Modul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin viramentbancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta inoriginal, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art.86(1)din HG 925/2006.O.P.in contulRO97TREZ4765005XXX000181.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legeanr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Completarea formularului nr. 1 din fisierul Modele de formulare din Documentatia deatribuire: ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Daca exista asociatideclaratia va fi depusa si de catre acestia.Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completariprin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-1)Completarea formularului nr. 2 din fisierul Modele de formulare dinDocumentatia de atribuire: ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta deurgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?2)Depunerea unui Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, in copie stampilataconform cu originalul si semnata.3)Depunerea unui Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, in copie stampilata conformcu originalul si semnataDin certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta ofertanti cudatorii esalonate conform legii.Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si MonitorizareaAchizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Completareaformularului nr. 3 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire.Certificat de participare cu oferta independenta, conformOrdinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea inaplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Completarea formularului nr. 4 dinfisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute laart. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prinLegea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate inprocedura de achizitie sunt: Manager ? dr.Ovidiu Butuc; Director fin.-contab.- ec.Sorin Aurelian Pop; , Sef Birou Achizitii ? GrigoreCamelia;Birou Achizitii- consilier juridic Nemes Ibolya, Bucatar sef Negrusa Ioan, Ref. Simona Borz ? Birou Achizitii, Ec. Campian Cornelia -Birou Analiza Financiara Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica-1.Depunerea unui Certificat Constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in copie certificata pentruconformitate cu originalulIn cazul ofertantului castigator, acesta va prezenta certificatul in original sau copie legalizata.Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.Pentru persoane juridice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare in conformitate cu pevederile legaledin tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia.Documente edificatoare care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea acordului cadru solicitat-1.Dovada autorizarii pentru receptie, depozitare si livrare de produse alimentare sub forma Documentului de inregistrare sanitara veterinara sipentru siguranta alimentelor pentru activitatile din unitatile de vanzare cu amanuntul-emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara sipentru siguranta alimentelor-Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor-copie conform cu originalul semnata si stampilatade catre reprezentantul legal- actul normativ care impune obligativtatea acestei autorizari : HG 573/2002.2. Se va prezenta dovada autorizarii sanitar veterinare sub forma Autorizatiei sanitare de functionare -emisa de Ministerul Sanatatii-DirectiaGenerala a Medicinei Preventive si Promovarea Sanatatii-Directia de Sanatate Publica -copie conform cu originalul semnata si stampilatade catre reprezentantul legal ? actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari : HG 573/2002
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil inregistrat vizat de organele de resort prntru 2010 si 2011iar pt 2012 prezentarea altor documente edificatoare care sa prezinte oimagine reala asupra situatiei economica a operatorilor economici sau cifrade afaceri din ultimii 3 ani globalaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati., Mostre de produs ISO 22000 sau certificat HACCP + ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 07:54