Achizitie publica - Acord cadrufurnizare pulpe pui
Detaliu pentru invitatia numarul 357131
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357131/27.01.2014
Denumire contract: Acord cadrufurnizare pulpe pui
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta GiurgiuCod fiscal: RO13476015, Adresa: Giurgiu, sos Balanoaiei nr. 12A, Giurgiu, Telefon: +40 0246215091, Fax: +40 0246215091
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadrufurnizare pulpe pui
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 8
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia de pulpe pui dupa cum urmeaza: - min 2000 kg - max 3500 kg per contract subsecvent- min 16000 kg - max 28000 kg per acord cadru
II.1.6) CPV: 15112000-6 - Carne de pasare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 000 - 154, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul instrumentului de garantare este de 1540 lei - Perioada de valabilitate a instrumentului de garantare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia se va constitui prin : - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatea bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazute care se va transmite in plic pe adresa Penitenciarului Giurgiu pana cel tarziu la data limita de depunere a ofertelor. (formularul D) si postat in SEAP (scanat) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.- prin virament bancar (Ordin de plata) in contul de garantii al Penitenciarului Giurgiu (RO85TREZ3215005XXX000113) deschis la Trezoreria Giurgiu. - numerar la casieria unitatii. In cazul in care optati pentru depunerea garantiei prin OP va rog atentie la completarea corecta a ordinului de plata. Pentru plata garantiei de participare in valuta se va alege cursul de schimb al BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
garantia de buna executie va fi in cuantum de 5%din valoarea totalana fiecarui contract subsecvent, fara TVA si va fi constituita prin retinerea sumelor din facturile emise aferente contractelor conform HG 1045/2011, sau prin scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie de eligibilitate - form A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - form B- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - form E- Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta - form FPersoanele cu functii de decizie din cadrul Penitenciarului Giurgiu sunt: - comisar Stanica Florinel - director- comisar sef Zmeu Claudia - director economico-administrativ- comisar sef Nanu Constantin - sef serviciul logistica- comisar Giuca Vladut - viza control financiar preventiv- agent sef Cristescu Nadia - responsabil sector hranire- subinspector Geanta Giorgian - ofiter achizitii- agent sef Oprica Veronica - agent achizitor certificat constatatort emis de ORCdin care sa rezulte ca societatea poate sa desfasoare activitatea de comercializare produse alimentare (informatiile cuprinse in acesta sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: fisa de informatii generale care sa cuprindas cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani conform OUG 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.01.2014 13:31