Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadrul de achizitie motorina euro 5 si benzina fara plumb, sub forma de bonuri valorice de carburant auto


Detaliu pentru invitatia numarul 345719
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Unitatea Speciala de Interventie in Situatii de UrgentaU.M. NR. 0629
Numar invitatie: 345719/23.04.2013
Denumire contract: Acord cadrul de achizitie motorina euro 5 si benzina fara plumb, sub forma de bonuri valorice de carburant auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Speciala de Interventie in Situatii de UrgentaU.M. NR. 0629Cod fiscal: 27681036, Adresa: Ciolpani, D.N. 1, km. 32, judetul Ilfov, Ciolpani, Telefon: 0212677042, Fax: 0212677042
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ciolpani, Sos. Bucuresti-Ploiesti, km. 32, judetul Ilfov, Ciolpani, Romania, cod postal: 077050, telefon: +40 212677042, fax: +40 212677042, persoana de contact: Angheloiu Elisabeta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ciolpani, Sos. Bucuresti-Ploiesti, km. 32, judetul Ilfov, Romania, cod postal: 077050, telefon: +40 212677042, fax: +40 212677042
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadrul de achizitie motorina euro 5 si benzina fara plumb, sub forma de bonuri valorice de carburant auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie de motorina euro 5 si benzina fara plumb, sub forma de bonuri valorice de carburant auto
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 32, 246.37 - 566, 709.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: Lot1=8000 lei, Lot2= 3000 leiConform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004 se accepta constituirea garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea solicitata, daca se face dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prin prezentarea, la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, a declaratiei privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prevazuta in Anexa 1 din Legea nr. 346/2004.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: un numar de 30 zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare acceptat: in oricare din formele prevazute la art. 86 din HGR 925/2006: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? in original, Formularul nr. 1; b) ordin de plata in contul UM 0629 cu nr. RO40TREZ4215005XXX006072, in contul bancii: TREZORERIA ILFOV beneficiar: UM 0629(autoritatea contractanta = UM 0629), cod fiscal :27681036; c) garantie de participare emisa de o societate de asigurari.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. In baza art.278-1 din OUG 34/2006 in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine garantia de participare a ofertantul contestator, in cuantumurile stabilite de legislatia in vigoare.NOTA: Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii acestora de dovada constituirii garantiei bancare pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, de catre comisia de evaluare. Documentul ce atesta constituirea Garantiei de participare se ataseaza la exteriorul plicului ce contine oferta. Pentru sumele depuse in lei sau alta valuta, paritatea leu/valuta se va face la cursul BNR din data de 25.04.2013
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular nr. 2), ori de o societate de asigurari sau prin virament bancar (Ordin de plata) in contul UM 0629 cu nr. RO23TREZ42123610120XXXXX, in contul bancii : Trezoreria Ilfov, beneficiar : UM 0629(autoritatea contractanta = UM 0629), cod fiscal :27681036
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Formular nr. 4 ? Declaratie privind eligibilitateaIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Ofertantii vor prezenta Formularul 4, in original, conform modelului din Sectiunea III ?modele de formulare.Cerinta nr. 2- Formular nr. 5- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Ofertantii vor prezenta Formularul 5, in original, conform modelului din Sectiunea III ? Formulare si modele.Cerinta nr. 3- 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa rezulte, indeplinireaobligatiilor scadente la plata in luna anterioaracelei in care se depune oferta.Documentul ?Certificat de atestare fiscala? se poateprezentain original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local scadente la plata in luna anterioaracelei in care se depune oferta.Documentul ?Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale? se poate prezenta in original, copie legalizata saucopie lizibila, cu mentiunea?conform cu originalul?.Cerinta nr. 4- Completarea Formularului nr. 6Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 ? in original.Legat de conflictul de interese, mentionam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante (U.M. 0629), in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Angheloiu Elisabeta Georgeta, Costinceanu Laurentiu Tiberiu, Irimia Vasile Augustin, Istrate Florin, Manea Cezarina, Pirtea Vasile, Vlaicu Valeriu.Cerinta nr.5- Completarea Formularului nr.11 Certificat de participare la cererea de oferta cu oferta independenta. Cerinta nr. 1- Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata saucopie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale, actuale, la data limita de depunere a ofertelor.NOTA : Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata(in cazul in care documentul initial este in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul).Cerinta nr. 2 (Pentrupersoanejuridicestraine)- Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Documentele vor fi prezentate in limba romana in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Informatii privind situatia economico-financiaraCifra medie de afaceri globala, pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu: Lot 1= 49000 lei ; Lot 2- 14000 leiPentru un singur contract subsecvent, valoarea maxima este: Lot.1-Motorina Euro 5-5000 litri=24596.77 lei, Lot2-Benzina fara plumb -1500 litri=7379.03 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1- lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniSe va prezenta, cel putin, un document (document constatator/contract/proces-verbal de receptie, etc.) prin care sa se confirme livrarea de produse similare (carburanti auto). Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii.Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana (cel putin ISO 9001 sau alte documente echivalente). Operatorul economic va prezenta xerocopie a certificatului sau documentului echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor, copie certificata ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, cerinta obligatorie, trebuie indeplinita individual de fiecare asociat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.04.2013 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer