Achizitie publica - Acord cadru,,Servicii de intretinere si reparare a instalatiilor sanitare"
Detaliu pentru invitatia numarul 348921
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348921/19.06.2013
Denumire contract: Acord cadru, ,Serviciide intretinere si reparare a instalatiilor sanitare"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BUZAUCod fiscal: 4055750, Adresa: str Stadionului nr.7, Buzau, Telefon: +40 238720223, Fax: +40 238720223
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Stadionului nr.7, Buzau, Romania, cod postal: 5100, telefon: +40 238720223, fax: +40 238720223, persoana de contact: Ene Nicolae
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Spitalului Judetean de Urgenta Buzau-str.Stadionului nr.7-Biroul achizitii.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru, ,Serviciide intretinere si reparare a instalatiilor sanitare"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciului consta in intretinerea si repararea instalatiilor sanitare, instalatiilor de caldura, gaze, canalizare, alimentare cu apa rece si apa calda menajera.Deasemene prestatorul va trebui sa tina in stare de functiune pompele de4 alimentate cu apa rece si calda menajera, pompele submersibile, instalatia hidrofor, rezervoarele de apa.
II.1.6) CPV: 50500000-0 - Servicii de reparare si de intretinere a pompelor, a vanelor, a robinetelor, a containerelor de metal si a masinilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 227, 653.92 - 304, 724.88 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3050.00lei.Pentru garantia de participare constituita in alta valuta data de referinta pt.calculul acesteia va fi cursul valutar comunicat de BNR in ziua publicarii invitatiei de participare in SEAP.Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu valabilitatea ofertei.Se poate constitui prin: Orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orece banca /societate de asigurari.Ordin de plata in contul autoritatii contractante nr. RO83TREZ1665006XXX008642 deschis la TrezoreriaBuzauNumerar la casieria unitatii din str.Stadionului nr.7, Buzau, Se retine garantia atunci cand ofertantul: revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze acordul cadru , contestatia depusa la CNSC a fost respinsa se va retine 3047.25 conform art.278.1(1)-lit.a din OUG 34/2006.Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat.Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii acordului cadru.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractelor subsecvente , daca valoarea acestora este mai mare decat echivalentul in lei a 15.000 euro.Se constitue prin: Orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orece banca /societate de asigurari.Retineri succesive din valoarea fara tva a facturilor succesive sau cecuri depuse la casieria unitatii.In cazul in care se opteazapentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Va fi constituita in maxim 3 zile de la data semnarii contractului subsecvent.Se va elibera in 14 zile de la expirarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, modificata si actualizata ? se va completa formularul A din sectiunea formulare - in original1. Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si actualizata -formularul B din sectiunea formulare - in original;1.1. Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat eliberat de D.G.F.P. ? original sau copie legalizata (initial se poate depune si o copie cu mentiunea ?conform cu originalul?);1.2. Se va prezenta certificat privind achitarea taxelor si impozitelor locale eliberat de primaria locala ? original sau copie legalizata (initial se poate depune si o copie cu mentiunea ?conform cu originalul?); NOTA: Raportarea se va face la inexistenta datoriilor catre bugetul general consolidat corelat cu termenul legal al scadentei de plata pentru luna anterioara celei in care se depune oferta.Se vor avea in vedere siprevederile punctului 49 din OG.nr. 29/31.08.2011 de modificare si completare a OG nr. 92/2003 privind Codul de Procedura Fiscala.Agentii economici/persoane fizice care depun oferte si au sediul in strainatate si in tara de origine nu se elibereaza documentele solicitate de plata a impozitelor si taxelor astfel cum au fost solicitate in prezenta fisa de date a achizitie, la punctele 1.1. si 1.2., vor prezenta documente edificatoare agreate in tara de origine.Se va prezenta certificat de participare cu oferta independenta ? formularul C din sectiunea formulare ? in originalSe va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 , modificata si actualizata de unde sa rezulte ca nu se afla in conflict de interese. Nu au in conducerea/consiliul de administratie sau organe de supervizare a societatii sau actionari/asociati persoane care detin functii de decizie cu privire la achizitiile publice la nivelul Consiliului de administratie sau aComitetului director din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Buzau sau care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ale acestora.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatiicomerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante(respectiv: dr.Anastasiu Marius Nicolae-manager, Dr.Draghici Ion-director medical, Neacsu Valeriu-director financiar -contabil, Vlad Rodicadirector de ingrijiri, Ec.Ene Nicolae-Sef birou achizitii;Negoita Traian-sef serviciu ad-tiv), este exclus din procedura de atribuire Pentru persoanele juridice romane: Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata (initial acesta poate fi depus si in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?)Nota-Ofertantul care a depus, ,Certificatul constatator in copie conform cu originalul si este clasat pe primul loc la solicitarea autoritatii contractante va prezenta acest certificat in original sau copie legalizata.Pentru persoanele fizice romane: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului ? original sau copie legalizata (initial acesta poate fi depus si in copie cu mentiunea?conform cu originalul?)Pentru persoanele fizice/juridica straine: Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? documentul se va prezenta in original sau copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana (initial acesta poate fi depus si in copie cu mentiunea ?conform cuoriginalul?)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriOfertantii vor prezenta informatii privind cifra de afacesi globala, ce vizeazaactivitatea din cel mult ultimii 3 ani fara a fi luat in calcul anul in curs.Se va completa formularul E, ,Informatiigenerale? din sectiunea formulare-.In original.Pentru calculul echivalentei cifrei de afaceri in euro se va indica cursul mediuanual lei/euro comunicat de BNR/BCE pt.fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant , in special pentru asigurarea controlului calitatii-original., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ? in original, Declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul tehnic, studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului deconducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executiaserviciilor ? in original;, Informatii privind experienta similara
Lista a principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani, continand
valori, perioade de
prestare , beneficiari , indiferent daca acestia din urma sunt autoritati
contractante sau clienti privati.Se va completa si depune formularul D din
sectiunea formulare in original. Certificat care atesta implementarea sistemului calitatii, ISO 9001/2008 sauechivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.;Se poate obtine si direct de la sediul autoritatii contractante-str.Stadionului nr.7 , Buzau-Biroul achizitii.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2013 11:58