Achizitie publica - Acord casru furnizare cartofi toamna
Detaliu pentru invitatia numarul 337667
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337667/18.10.2012
Denumire contract: Acord casru furnizare cartofi toamna
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul TargsorCod fiscal: 2844944, Adresa: comuna Aricestii Rahtivani, judetul Prahova, Targsoru Nou, Telefon: 0244381254, Fax: 0244380345
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Aricestii Rahtivani, judetul Prahova, Targsoru Nou, Romania, cod postal: 107029, telefon: +40 244381254, fax: +40 244380345, persoana de contact: Cristian Tanasie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciar Targsor, comuna Aricestii Rahtivani, judetul Prahova, Targsoru Nou, Romania, cod postal: 107029
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord casru furnizare cartofi toamna
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 7
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Cartofi de toamna cantitate minima 21.200 kg, maxima 63.600 kg
II.1.6) CPV: 03212100-1 - Cartofi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 82, 680 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.653 lei. Termen de valabilitate: cel putin egal cu perioada de valabilitate a ofertei. Mod constit: conf.preved. art.86 alin. (1) din HG 925/2006. Daca se opteaza pentru plata prin virament bancar, contul este RO65TREZ5395005XXX000052, CIF 2844944, deschis la Trezoreria Brazi. Neprezentarea constituirii garantiei de participare la deschiderea documentatie de atribuire, duce la respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Modalit.constit.: conf.art.90 din HG 925/2006, in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Daca se opteaza pentru plata prin virament bancar, contul este RO65TREZ5395005XXX000052, CIF 2844944, deschis la Trezoreria Brazi
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate-Decl. , ,Certificat de participare cu oferta independenta"- Formular 1-Decl.privind eligibilitatea (neincadrarea in preved.art.180 din OUG 34/2006)- Formular nr.2-Decl.privind neincadrarea oper.econ.particip. in situatiile prev. la art.181 din OUG 34/2006- Formular nr.3-Decl.priv.neincadrarea in preved.art. 69ยน din OUG 34/2006- Formular 4Persoane cu functie de decizie: director Florin STANCIU , director economico-administrativ Danescu Ana-Maria Izabela, contabil sef Iuliana Marinica, responsabil viza CFP Bistriceanu Elena, comisia de evaluare a ofertelor: Trandafir Silviu, Cristian Tanasie, David Raluca.-Certificat de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celui in care se depun ofertele in original, copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau de catre bugetul local vor fi respinse.-Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale emis de primaria din care face parte ofertantul, Directia General Economica, Directia Fiscala, Serviciul Impozite si Taxe Persoane Juridice, din care trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.-Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor firespinse. Certificat constatator detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului (diferit de certificatul de inregistrare) al judetului unde firma isi are sediul privind date de identificare ale societatii, filialele, sucursalele, puncte de lucru, administratori, reprezentanti, imputerniciti, durata societatii, actionari/asociati, obiect de activitate (cod CAEN), mentiuni referitoare la falimente, condamnari, etc, care se va prezenta in original/copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul". Ofertantul clasat pe primul loc, are obligatia de a prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original sau copie legalizata, daca initial a fost prezentat in copie conforma cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare pe ultimii 3 ani, Operatorul economic va prezenta mostra a produsului in cantitate de 2 kg. Aceasta se va prezenta la sediul autoritatii contractante pana la datade________ora ______.Mostrele trebuie sa fie ambalate si etichetate: denumireproducator, op.econ. ofertant, adresa si date de contact producator, respectiv op.econ.ofertant. Se va specifica pe eticheta: , ,Mostra cartofi detoamna" pentru procedura cerere oferta din data de cartofi toamna. Mostra va fi insotitade declaratie de conformitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: publicat in SEAP electronic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 10:42