Achizitie publica - acord cdru de furnizare conserve din legume-fructe
Detaliu pentru invitatia numarul 325465
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325465/03.05.2012
Denumire contract: acord cdru de furnizare conserve din legume-fructe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BRAILACod fiscal: 17093659, Adresa: BRAILA, STR. GHIOCEILOR NR 8, Braila, Telefon: 0239677839, Fax: 0239694875
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: acord cdru de furnizare conserve din legume-fructe
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furnizarea conservelor din legume-fructe in locatiile prevazute in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 15331423-8 - Tomate la cutie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 116, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participareeste: 1.700 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de :90 zile calendaristice de la data depunerii ofertelorModul de constituire a garantiei de participare: conform art.86 al.1, al.5 din HG nr 925/2006In cazul in care operatorul economic opteaza pentru constituirea garantii de participare prin virament bancar-contul este RO78TREZ1515006XXX003260 deschis la Trezoreria Braila.Documentul prin care se constituie garantia de participare se scaneaza si se depune in SEAP(www.e-licitatie.ro)Neprezentarea garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate, atrage descalificarea ofertantului.Autoritatea contractanta va retine din garantia de paricipare conform conditiilorart.2781 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului subsecvent incheiat in baza acordului cadru ;Modul de constituire a garantiei de buna executie: a) Se constituie conform art 90 din HG 925/2006b) garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreeata de ambele parti. Suma initiala care se depune de contractant in contul deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
- Simona Cimpoae ? director general adjunct;
- Adrian Chirita ? referent de specialitate;
- Laura Rusu ? consilier juridic;
- Teodora Moldoveanu ? inspector de specialitate;
- Iulian Mocanu ? sef serviciu;
- Stelus Antonescu ? sef serviciu;
- Iulian Eftimie ? sef serviciu;
- Camelia Avram ? sef serviciu.? Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular nr.6? Certificat de atestare fiscala-privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj)- fara datorii la bugetul de stat? Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale ?fara datorii la bugetul de statDovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindicb)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2ani nu si-a indeplinit sau a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestora;d)a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare.Pentru persoane juridice fizice/straine autoritatea contractanta are obligatia de a accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute mai sus orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare care are competente in acest sens. 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul., din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: SR EN ISO 22000:2005 ? Sisteme de management al sigurantei alimentelor. Cerinta pentru orice organizatie din lantul alimentar ? specifica cerintelor pentru un sistem de management al sigurantei alimentelor, atunci cand o organizatie din lantul alimentar are nevoie sa demonstreze capabilitatea sa de a controla pericolele pentru siguranta alimentelor, cu scopul de a se asigura ca alimentele respective sunt sigure in momentul consumului uman.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on-line in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 09:12