Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord de acces - Conducta de Racord si SRMP pentru alimentarea cu gaze naturale a comunei TANTARENI, jud. Gorj


Detaliu pentru invitatia numarul 319618
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 319618/18.01.2012
Denumire contract: Acord de acces - Conducta de Racord si SRMP pentru alimentarea cu gaze naturale a comunei TANTARENI, jud. Gorj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: 0269803200, Fax: 0269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.N.T.G.N. TRANSGAZ S.A. Medias, Piata CI Motas, nr 1, Medias, jud.Sibiu, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 26980303, fax: +40 269844832, Serviciul Licitatii, persoana de contact: Mihaela Hentea si se inregistreaza la registratura S.N.T.G.N. TRANSGAZ S.A, parter dupa care se depune la Serv. Licitatii, etaj 2, camera 5.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.N.T.G.N. TRANSGAZ SA Medias, str. P-ta C.I. Motas nr.1 loc.Medias, jud. Sibiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord de acces - Conducta de Racord si SRMP pentru alimentarea cu gaze naturale a comunei TANTARENI, jud. Gorj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Acord de acces - Conducta de Racord si SRMP pentru alimentarea cu gaze naturale a comunei TANTARENI, jud. Gorj
II.1.6) CPV: 45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 489, 291 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P.2% din valoarea estimata -respectiv in cuantum de 9.785, 00 lei;MOd constituire: -Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, complectata in conformitate cu Form11, O.P. vizat de banca de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO 09 0231 0195 2531 0001 deschis la BCR Medias, Dep. la caseria Transgaz.G.P. la lic. constituita in urma din formele mentionate anterior, se va prezenta (in original)la deschiderea licitatiei. Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei.Auto. contr. are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentr.participare, ofert. pierzand suma constituita in oricare din urmatoarele: -revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;
-fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului;
-ofertantul se incadreaza la prevederile 278^1 din OUG 34/2006, modificata ( 4.262, 00 lei )
Garantie de buna executie
in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA; -retinere succesive din facturi partiale orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. de asig.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, in conf. cu HG 1045/19.10.2011, contractantul se obliga de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont disponibil distinct la dispozitia autorit. contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea -Completare Formular 12A2)Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.180-181 din Ordonanta)-Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Note: -Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti-In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude operatorii care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din ordonanta-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006- Ofertantul vacompletata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 12 B3. Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.Nota: -Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii, sustinator/sustinatori.-In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa : Formular 12C5. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular 12 D.6Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69?1din OUG nr 34/2006, modificata - Se solicita operatorilor economici sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69?1din OUG nr 34/2006, modificata.Formular 12E (persoana cu functie de decizie din cadrul SNTGN Transgaz SA Medias ?FLORIN COSMA Director General;Liviu Pintican Director General Adjunct;Radu Moldovan Director Economic;Elena Rosu Director Directia Juridica;Viorel Barbu Director Departament Dezvoltare) a)Persoane juridice/ fizice romane - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente sau alte doc. echiv. din care sa rezulte obiectul de activ. al operatorului economic. Obiectul contr. trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certf. constatator emis de ONRC.b)Persoane juridice /fizice straine -Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.In cazul ofertei comune: Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta: -bilantul contabil din anul precedent vizat de organele in drept;certificat constatator;
-declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani a caror valoare sa fie de 489.291 lei insotite de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Prin luc. similare se inteleg doar acele lucrari a caror param. tehnologici sunt similari cu cei ai achizitiei.-Autorizatii tehnice.-Informatii privind subcontractantii;
-Declaratie privind echipamentele tehnice;
-Inf. privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii Doc. de certificare a sistemului calitatii ISO 9001:2008, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei: doc.de certificare a sistemului calitatii ISO 14001:2001, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.02.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.01.2012 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer