Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord de acces - Conducta de Racord si S.R.M.P. pentru alimentarea cu gaze naturale a comunei PERICEI, jud. Salaj


Detaliu pentru invitatia numarul 320459
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 320459/23.02.2012
Denumire contract: Acord de acces - Conducta de Racord si S.R.M.P. pentru alimentarea cu gaze naturale a comunei PERICEI, jud. Salaj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: 0269803200, Fax: 0269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803203, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Hentea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SNTGN TRANSGAZ SA Medias, Piata C.I. Motas nr.1jud.Sibiu.Se inregistreaza la registratura TRANSGAZ Medias, parter dupa care se depune la Serv. Licitatii, etaj2, cam.5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord de acces - Conducta de Racord si S.R.M.P. pentru alimentarea cu gaze naturale a comunei PERICEI, jud. Salaj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Acord de acces - Conducta de Racord si S.R.M.P. pentru alimentarea cu gaze naturale a comunei PERICEI, jud. Salaj
II.1.6) CPV: 45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 580, 241 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P.=2%din v.e. respectiv 11.604 lei.Perioada de valabilitate a G.P. 90 zile de la data depunerii ofertelor.Perioada de valabilitate a ofertei=90 zile de la data depunerii ofertelor. Mod constituire: -Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, completata in conformitate cu Formular 11-O.P.vizat de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias;G.P.la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta (in original), la deschiderea licitatiei. Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei.Autorit. contractanta are dreptul de a retine si dea incasa in nume propriu G.P., ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ?revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;?fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;?fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului;?ofertantul se incadreaza la prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006, modificata
Garantie de buna executie
in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA;
- retinere succesive din facturi partiale orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurarisau retineri succesive din facturi partiale . In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, in conformitate cu HG 1045/19.10.2011, contractantul se obliga de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Completare Formular 12A;2.Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.180-181 din Ordonanta)-Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului; NOTA: -Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti-In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.3.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude operatorii care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din ordonanta-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006- Ofertantul vacompletata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 12 B.Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.NOTA: -Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii, sustinator/sustinatori.-In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa : Formular 12C;5.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular 12 D.6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata.-Se solicita operatorilor economici sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata.Formular 12E ( persoana de decizie di SNTGN Transgaz Sa Medias?FLORIN COSMA- FLORIN COSMA;Liviu Pintican-Director General Adjunct;Radu Moldovan-Director Economic;Idu Olga-Director Directia Juridica;Barbu Viorel-Director Departament Dezvoltare) 1.Persoane juridice/ fizice romane-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente.2.Persoane juridice /fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesiona.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - prezentarea bilantul contabil din anul precedent vizat de organele in drept;
-declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani;La evaluarea situatiei economico-financiare a ofertantilor, se pot lua in considerare sidatele subcontractantilor insa doar pentru partea din contractpe care acestia o vor indeplini.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de lucrari similare executate in ultimii 5 ani a caror v. sa fie de 580.241, 00 lei insotite de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Prin lucrari similare se inteleg doar acele lucrari a caror parametrii tehnologici sunt similari cu cei ai achizitiei, lucrari executate in regim de presiune inalta p > 6 bari, constructii conducte);
- Autorizatii ETR SI ETC emise de ANRE. - atestat tip B, pentru instalatii electrice de 0, 4KV sau echivalentIn cazul ofertei comune: aceasta conditie se considera indeplinita daca unul dintre semnatarii asociatiei detine aceste autorizatii .Informatii privind subcontractantii;Recomandari din partea beneficiarilor de lucrari similare solicitate)Declaratie privind pers. tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii -documente de certificare asistemului calitatii ISO 9001:2008, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei; documente de certificare asistemului calitatii ISO 14001:2001, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei;Declaratie pe propri raspundere ca indeplineste conditiile de mediu.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2012 08:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer