Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord de acces-Conducta de Racord gaze naturale si SRMP TURDAS II, jud. Harghita


Detaliu pentru invitatia numarul 325917
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 325917/09.05.2012
Denumire contract: Acord de acces-Conducta de Racord gaze naturale si SRMP TURDAS II, jud. Harghita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: 0269803200, Fax: 0269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803203, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Hentea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803203, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Hentea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord de acces-Conducta de Racord gaze naturale si SRMP TURDAS II, jud. Harghita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Acord de acces-Conducta de Racord gaze naturale si SRMP TURDAS II, jud. Harghita
II.1.6) CPV: 45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 774, 053 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P.=15.481lei.Perioada de valabilitate 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a G.P.: Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante- Form.11;Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante: IBAN 09 RNCB 0231 0195 2531 0001 deschis la BCR Medias;Depuneri la caseria Transgaz;
-Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau o soc. de asigurari;G.P. la licitatie constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta in original la deschiderea licitatiei.Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand aceasta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: -revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;
-fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contr.;ofertantul se incadreaza la prevederile art.278 ind.1 din OUG34/2006, modificata.G.P. se va returnade catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie.
Garantie de buna executie
- in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.- retineri succesive din facturi partiale orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau retineri succesive din facturi partiale. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, in conformitate cu HG 1045/19.10.2011, contractantul se obliga de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal cometent, un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea -Form. 12A;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006-Formular 12B, operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, modificata vor fi exclusi de la procedura de atribuire a contractului.In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Incadrarea in situatia prevazuta la 180din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excuderea ofertantului din procedura aplicabila pentru atribuirea contractului.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre terti/terti sustinatori, fiecare sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.DECLARATIE pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 dinOUG 34/2006(persoana de decizie din SNTGN TRANSGAz SA Medias-D-nul Director General FLORIN COSMA, Diresctor General Adjunct-Liviu Pintican, Director Economic-Radu Moldovan, Director Directia Juridica-Idu Olga, Director Departament Dezvoltare -Viorel Barbu, Director Directia Achizitii Publice si Contractari-Adela Pinzar, Birou Ofertare - Laura Filipas, Mihaela Hentea. 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC/Autorizatie de functionare/alte echivalente.Prezentarea ce certificate/documente emise de organisme care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Certificat de inregistrare fiscala.2. Persoanele juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilantul contabil din anul precedent vizat de organele in drept.2. Declaratia cifrei de afaceri globala/cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate din ultimii 5 ani, Experienta similara minima solicitata de minim 774.053, 00lei(unul sau mai multe contracte de lucrari similare prin care se inteleg doar acele lucrari a caror parametrii tehnologici sunt similari cu cei ai achizitiei, pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE., Autorizatie tehnica tip ETC, ETR cu anexe emise de ANRE ptr. pers. juridica conform Legii 351/2004 modificata si a Ord. ANRE 89/2009 informatii privind subcontractantii., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducereDecalratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnologice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Conditii de mediu impuse de Legea 319/20206- doc. de calificare a sist. calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, doc. de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei; doc. de certf. a sistemului calitatii ISO 14001/2001 sau echivalent, domeniul de activitate fiind cu obiectul achizitiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia postata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 12:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer