Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord de acces-Conducta de Racord si SRMP pentru Alimentarea cu gaze naturale a localitatii CHIRNOGI, comuna Chirnogi, jud. Calarasi


Detaliu pentru invitatia numarul 342840
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 342840/20.02.2013
Denumire contract: Acord de acces-Conducta de Racord si SRMP pentru Alimentarea cu gaze naturale a localitatii CHIRNOGI, comuna Chirnogi, jud. Calarasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803203, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Hentea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803203, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Hentea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord de acces-Conducta de Racord si SRMP pentru Alimentarea cu gaze naturale a localitatii CHIRNOGI, comuna Chirnogi, jud. Calarasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Acord de acces-Conducta de Racord si SRMP pentru Alimentarea cu gaze naturale a localitatii Chirnogi, comuna Chirnogi, jud. Calarasi. Valoarea estimata a contractului de lucrari in valoare de2.829.803 lei din care valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 264.927 lei.
II.1.6) CPV: 45231221-0 - Lucrari de constructii de conducte de alimentare cu gaz (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 829, 803 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P.-cuantum: 51.297lei - data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor; valabilitate :90 zile de la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: -Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, completata in conformitate cu Formular 11-Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias;
-Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari.Garantia de participare la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta (in original), la deschiderea licitatiei.Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ?revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;?fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;?fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului;?ofertantul se incadreaza la prevederile art.278^1 din OUG 34/2006, modificata Garantia pentru participare se va returna de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie conform art.88 alin.4 din HG 925/2006, modificata.
Garantie de buna executie
GBE =5% din valoarea de atribuire a contractului, exclusiv TVA. Mod de constituire: Scrisoare de garantie de buna executie sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011; orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind eligibilitatea : Se va completa Formularul 12 A;Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta): Ofertantii vor completata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 12 BOperatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG34/2006, modificata, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului(Nota: pentru subcontractanti se vor prezenta, de catre ofertant, datele de recunoastere si declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din OUG nr.34/2006)Declaratie privind calitatea de participant la procedura: se va completa Formularul 12 C;CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, : se va completa Formularul 12 D;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata: Se solicita operatorilor economici(ofertantul asociat, subcontractant, tertul sustinator) sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata. Persoanele de decizie din cadrul SNTGN Transgaz SA sunt : ? Ioan Rusu Director General;
- Ilie Lata - Director General Adjunct;
- Mares Gabriela Elena -Sef Serviciu- Ioan Stefanescu -Director Economic;
- Marin Dumitru- Director Directia Buget Finante- Idu Olga-Director Directia Juridica;
- Ion Tataru -Director Departament Dezvoltare, - Adrian Comsa - Director Directia Pregatire Executie Lucrari, - Tudor Bouariu - Director Directia Achizitii Publice si Contractari, - Laura Filipas- Sef Biroul Ofertare, - Mihaela Hentea ? Economist, - Rusu Daniel ? Inginer Sef , - Gheorghiu Andrei ? inginer., - Filimon Laurentiu - inginer- Petrariu Ioan- Sef Serviciu- Baciu Elena Marioara- Consilier Juridic- Goage Mihai - Consilier Juridic-Suciu Nicolae - Consilier Juridic - Formular 12 E.-Certificat fiscal- din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. 1.Persoane juridice/ fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertuluidin care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC/ Autorizatie de functionare / altele echivalente. Prezentarea de cerificate/documente emise de organisme care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Documente de confirmare: -certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitateNota: Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni pentru a se asigura ca nici unul dintre ofertanti nu se afla in situatiile de excludere pe conflict de interese.2.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Autorizatie tehnica tip ETC, emise de ANRE, ptr. pers. juridica. conform Legii 351/2004 modificata, si a Ord. ANRE 89/2009 copie autorizatie tip ETR, emise de ANRE, ptr. pers. juridica. conform Legii 351/2004 modificata, si a Ord. ANRE 89/2009, atestat tip B pentru instalatii electrice de 0.4KV sau echivalent.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Ultimul bilant contabil vizat de organele in drept(se vor respecta prevederile art36 din Legea 82/1991)-declararea cifrei medii globala de afaceri pe ultimii 3 ani completare Formularul IV.3. In conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, capacitatea economica-financiara a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana ^. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, prin prezentarea unui angajament ferm.Persoana care asigura sustinerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180si 181 lit a c^1 si d)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, in valoare de cel putin 2.564.876lei insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarior si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Prin lucrari similare se inteleg doar acele lucrari a caror parametri tehnologici sunt similari cu cei ai achizitiei(lucrari executate in regim de presiune inalta P>6 bari, constructii conducte)., 2.Se solicita prezentarea listei conform Formular 12H privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari., 3.Formular 12I.Pentru personalul implicat in executia lucrarii se va prezenta copie dupa autorizatie, contract de munca permanent/colaborare.Se accepta si angajament de participare conform art 188 alin 3 lit b -e. In conformitate cu prevederile art.190 din OUG nr.34/2006, capacitatea tehnica si sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta?in vederea indeplinirii contractului?si de alta persoana.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica/profesionala, invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament ferm.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in sit. art. 180si 181 lit a c^1 si d.4.Informatii privind subcontractantii, partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontrateze. Se solicita completarea Formular 12G. -documente de certificare a sistemului calitatii ISO 9001:2008, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei;
-documente de certificare a sistemului calitatii ISO 14001:2001, sau echivalent, domeniul de activitate fiind cu obiectul achizitiei.-se va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se mentioneaza respectarea conditiilor de mediu impuse in vederea semnarii unei conventii de securitate si sanatate in munca impusa de Legea 319/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.02.2013 08:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer