Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORDUL CADRU PENTRU LUCRARILE DE INTRETINERE A DRUMURILOR FORESTIERE DS Bihor


Detaliu pentru invitatia numarul 356428
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 356428/11.12.2013
Denumire contract: ACORDUL CADRU PENTRU LUCRARILE DE INTRETINERE A DRUMURILOR FORESTIERE DS Bihor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 70164, telefon: +40 213171005, fax: +40 213169745, persoana de contact: ADAM CRACIUNESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DS Bihor, str. M. Eminescu nr.15, loc. Oradea.jud. Bihor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORDUL CADRU PENTRU LUCRARILE DE INTRETINERE A DRUMURILOR FORESTIERE DS Bihor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere si reparare a Drumurilor forestiere la OS Alesd, Beius, Dobresti, Marghita, Oradea, Remeti, Sacuieni, Sudrigiu, Tinca, conform Caietului de SarciniValoarea maxima astimata a celui mai mare contract subsecvent este de ;Lot1-83453 lei;Lot 2-106602lei;Lot3-68784lei;Lot4-79760 lei;Lot 5-100386lei;Lot6-83712 lei;Lot7-29307lei;Lot8- 84715 lei;Lot9-25480lei.VALOAREA DIVERSE SI NEPREVAZUTE; NU ESTE CAZUL
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 648, 796 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 26493 lei din care;3339lei-lot1;4264lei -lot 2;2752 lei -lot3;3191lei-lot4;4016lei-lot5;3349 lei-lot6;1173lei-lot7;3389lei-lot8;1020 lei-lot9. Daca se constituie in alta valuta , echivalenta leu/alta valuta se va face conform cursului anuntat de Banca Nationala a Romaniei , din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile;
-Modalitati de constituire;
-Numerar la caseria Directiei Silvice Bihor, -sau prin virament bancar in contul RO44RZBR0000060000503710 Raiffeisen Bank Oradea, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei de participare ;60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Daca este cazul se va prezenta Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii , intocmita conform LEGE Nr.346 din 14 iulie 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, la vedere, daca este cazul, pentru constituirea a numai 50%din Garantiade participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantieide buna executie :5 % din valoarea fara TVA a contractului. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrumentde garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie de buna executie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original , sau Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschistrebuie sa fie de minim 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Fisa de informatii generale [Se va prezenta formularuldin Sectiunea aII-a Formulare]2.Neincadrarea operatorilor economici in prevederile art.180 din O.U.G.34/2006 [Se va prezenta formularuldin Sectiunea aII-a Formulare]3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura[Se va prezenta formularuldin Sectiunea aII-a Formulare]4..Neincadrarea operatorilor economici in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006 [Se va prezenta formularul din Sectiunea aII-a Formulare]5..Neincadrarea operatorilor economici in prevederile art.69^1 din O.U.G.34/2006 [Se va prezenta formularuldin Sectiunea aII-a Formulare]Persoane cu functie de decizie in cadrul Regiei Nationale a Padurilor ? Romsilva: , [inclusiv persoane care aproba bugetul prezentei achizitii]Adrian Florescu- Director DS Bihor , Popa Ionel-Director tehnic DS Bihor Zoltan Szijjarto- Director Economic DS Bihor, Cosmin Mangra, Liviu Judea, , Gheorghe Roman, -DS Bihor, 6.Certificat de participarecu oferta independenta , conform Ordinului 314/2010[Seva prezenta Formularuldin sectiunea II -formulare]7.Certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale si la bugetul statului ? Mod de indeplinire ; Se vor prezenta certificatele de atestare fiscala in original, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul'.' Din certificatele fiscale sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor? Se va prezenta Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic .Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor , in oricare din formeleoriginal, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent incodul CAEN din certificatulemis de ONRC.Solicitam ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , de a prezenta , pentru conformitate, certificatul constatator in original/ copie legalizata( numai daca acest certificat constatator a fost depus initial in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita formularul?Media Cifreide afaceri?? pe ultimii 3 aniin domeniul deactivitate aferent contractului , care trebuie sa fiecel putin egal cu ; Lot -125179 lei;lot2-15990 lei;lot3-103176lei ;lot4-119640lei ;lot5-150579lei ;lot6-125568lei;lot7-43960lei ;lot8-127072lei ;lot9-38220lei .. In cazul in care situatiile financiare sint intocmite in alta moneda , pentru calculul echivalentei, se va se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei , pentru fiecare an in parte .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1, Experienta similara.Ofertantul trebuie sa prezinte Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executat cel putin 1 contract sau la nivelul a cel putin 1 contract lucrari similare insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus in valoare de cel putin;Lot1-83453 lei;Lot 2-106602lei;Lot3-68784lei;Lot4-79760 lei;Lot 5-100386lei;Lot6-83712 lei;Lot7-29307lei;Lot8- 84715 lei;Lot9-25480lei..Se va completa formularul Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.2.Pentru contractul care sustine indeplinirea cerintei nr. 1 se va completa formularul ?Fisa de informatii privind experienta similara?., Cerinta nr 2 pentru utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul tehnic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;i.Se va prezenta completat formularul Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Neasigurarea necesarului de utilaje, instalatii, echipamente tehnice minime conduce la descalificarea automata a operatorului economic.Necesar minim de utilaje; 1Buldoexcavator, 1 autogreder, 1autobasculanta pentru transport, Cerinta nr. 3.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului .i.Se va prezenta completat formularul Declara?ie privind personalul implicat in derularea contraculuiii.Se va prezenta Diploma de inginer/subinginer in domeniul constructii pentru persoana desemnata ca sef santieriii. pentru personalul arestat(RTE) nu se solicita decat atestatul/legitimatia iv.Angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat /angajate astfel de persoane)v.Se va prezenta atestatul MLTPL ? valabil la la data limita de depunere a ofertelor? (in domeniul lucrarilor de constructii hidrotehnice) al responsabilului tehnic cu executia insotit de o copie a contractului de munca/angajamentului de participare), Cerinta nr. 4 Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Documente obligatorii:
Se va prezenta completat formularul Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 5 Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor.i)Se va completa formularul: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
ii)Se vor completa de catre fiecare subcontractant formularele: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Informatii generale, Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006
iii) In cazul in care ofertantul nu apeleaza la subcontractanti pentru indeplinirea contractului, formularul se completeaza cu ?NU ESTE CAZUL?. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.Documente obligatoriiCertificatul ISO 9001 sau echivalent.Nota: se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificare., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.Documente obligatoriiCertificatul ISO 14001 sau echivalent.Nota: se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2013 08:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer