Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acorduri cadru de furnizare materiale de constructii, materiale pentru instalatii electrice, materiale pentru instalatii sanitare si contracte subsecvente pentru fiecare din cele 54 de loturi.


Detaliu pentru invitatia numarul 339831
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CU REGIM SEMIDESCHIS PELENDAVA
Numar invitatie: 339831/21.11.2012
Denumire contract: Acorduri cadru de furnizare materiale de constructii, materiale pentru instalatii electrice, materiale pentru instalatii sanitare sicontracte subsecvente pentru fiecare din cele 54 de loturi.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM SEMIDESCHIS PELENDAVACod fiscal: RO11964885, Adresa: STR.CARACAL KM 8, Craiova, Telefon: 0251591002, Fax: 0251524554
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.CARACAL KM 8, Craiova, Romania, cod postal: 1100, telefon: +40 0251533254, fax: +40 0251524554, persoana de contact: BIROU ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PENITENCIAR PELENDAVA, CRAIOVA, STRADA SOSEAUA CARACAL KM 8
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acorduri cadru de furnizare materiale de constructii, materiale pentru instalatii electrice, materiale pentru instalatii sanitare sicontracte subsecvente pentru fiecare din cele 54 de loturi.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 2
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de materiale pentru reparatii curente: materiale de constructii, materiale pentru instalatii electrice, materiale pentru instalatii sanitare in vederea efectuarii de reparatii curente la spatiile de detinere
II.1.6) CPV: 14210000-6 - Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 78, 436.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Loturi: 1:21 lei, 2:18.25 lei, 3:39 lei, 4:14 lei, 5:26 lei, 6:72 lei, 7:75 lei, 8:6 lei, 9:3.60 lei, 10:30 lei, 11:60 lei, 12:2 lei, 13:56 lei, 14:20 lei, 15:14.60 lei, 16:10 lei, 17:21 lei, 18:75 lei, 19:2.50 lei, 20:0.40 lei, 21:1.80 lei, 22:15 lei, 23:9 lei, 24:80 lei, 25:9 lei, 26:10 lei, 27:5 lei, 28:10 lei, 29:0.50 lei, 30. 1.20 lei, 31:1.20 lei, 32:0.50 lei, 33:4.80 lei, 34:3.20 lei, 35:0.75 lei, 36:0.60 lei, 37:10 lei, 38:0, 80 lei, 39:0.75 lei, 40:6 lei, 41:1.30 lei, 42:4 lei, 43:4.44 lei, 44:1.50 lei, 45:1.85 lei, 46:1.75 lei, 47:11 lei, 48:0.90 lei, 49:2.10 lei, 50:2.70 lei, 51:3 lei, 52:0, 50 lei, 53:1.20 lei, 54:10 leiGarantie participare: perioada valabilitate: 40 zile de la data limita de depunere a ofertei, constituire: virament bancar/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari. Contul bancar in care seconstituie: RO91TREZ2915005XXX000119- Trezoreria Craiova, Cod fiscal RO11964885In cazul I.M.M.-urilor, garantia - 50% din cuantumul stabilit cu incadrarea in plafoanele prevazute de lege, pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului legal al ofertantului, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. nr. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta.Se restituie conform art. 87 si 88 din HG 925/2006, cu modificari ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? formular A2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular BConducerea Penitenciarului Pelendava: Director ? scms. Oana Valeria LAIU, Director Adjunct Ec. Adm. - cms sef Stela GRIGORUTA, Director Adjunct Tehnic - cms. sef Vancea Stefan, Sef Serv. Siguranta Detinerii si Regim - , cms sef Candidatu George, cms sef Stanescu Carmen ? sef birou achizitii, insp. Calafeteanu Mioara ? ofiter achizitii, Paun Mirela? contabil sector, Durdan Izabela - contabil sector, Dumitru Cristian - administrator .3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent- formular CNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular DNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie ? conform cu originalul ?si stampilata de reprezentantul legal. Informatiilecuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din acest document trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin documentatie de atribuire.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. In cazul in care in care in tara de origine sau in tara in careofertantul este stabilit nu se emit astfel de documente de natura celor prezentate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Inainte de semnarea contractului de furnizare, ofertantul desemnat castigator, este obligat sa depuna, in original sau copie legalizata, certificatul constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu precizarea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii trei ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Listaprincipalelor livrari de produse similare din ultimii trei ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestea din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2012 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer