Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acorduri cadru de furnizare reactivi pentru determinarea gazelor in sange


Detaliu pentru invitatia numarul 355854
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: U.M. 02548 Bucuresti (Centrul Clinic de Urgenta de Boli Cardiovasculare al Armatei)
Numar invitatie: 355854/19.11.2013
Denumire contract: Acorduri cadru de furnizare reactivi pentru determinarea gazelor in sange
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialU.M. 02548 Bucuresti (Centrul Clinic de Urgenta de Boli Cardiovasculare al Armatei)Cod fiscal: 6946211, Adresa: Calea Plevnei, nr.134, sect.1, Bucuresti, Telefon: 021/319.6002, Fax: 021/319.6002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Plevnei, nr.134, sect.1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010242, telefon: +40 213196002, fax: +40 213196002, persoana de contact: Florentin Dumbrava
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Plevnei nr. 134, sector 1, Bucuresti, Biroul Achizitii si contractari al U.M. 02548 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acorduri cadru de furnizare reactivi pentru determinarea gazelor in sange
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de reactivi pentru determinarea gazelor in sange necesari investigarii pacientilor internati in sectiile de chirurgie cardica si A.T.I.Cantitatile minime simaxime aferente fiecarui lot de produse sunt precizate in in Anexa "B" - Informatii privind loturile.Pentru lotul nr. 1 - cantitate minima contract subsecvent -1 kit; cantitate maxima contract subsecvent - 5 kituri;Pentru lotul nr. 2 -cantitate minima contract subsecvent -1 kit; cantitate maxima contract subsecvent - 15 kituri
II.1.6) CPV: 33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 115, 000 - 315, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (2% din valoarea maxima estimata pentru fiecare lot) este mentionat in Anexa B-Informatii privind loturile, la fiecare lot in parte.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin toate formele prevazute la art. 86 din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare. Cont virament RO 49 TREZ 7015005XXX000190 Trezorerie sector 1. cu conditia confirmarii de catre banca emitenta.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare va fi restituita in conformitate cu prevederile art. 88 din HG nr. 925/2006. Nota: Conform prevederilor art.16 din Legea nr.346/2004 IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului gararantiei de participare stabilit in Anexa "B" Lista loturi. Se va prezenta- declaratia privind incadrarea intrepr.in categ.IMM-urilor prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004. Lipsa declaratiei va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.Autoritatea contractanta va retine, la prima sa cerere scrisa, din garantia de participare constituita, in conformitate cu prevederile art. 278ยน alin.(1) lit.a) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 2.550, 00 RON in cazul lotului nr. 2. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia va fi prezentata in mod obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul.Completarea formularului nr. 1 din Sectiunea D. ?Formulare?.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 lit. a), lit. c1) si lit. d) va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul. Completarea formularului nr. 2 din Sectiunea D. ?Formulare?Cerinta nr. 3Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.314/20.10.2010.Completarea formularului nr. 3 din Sectiunea D. ?FormulareCerinta nr.4Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006. Declaratia va fi prezentata obligatoriu si de catre subcontractanti sau tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Manager delegat - Col. dr. Ionel Droc, Sef sectie A.T.I. Col. dr. Vasile Murgu, Director financiar contabil ? ec. Bogdan Buzasu; Consilier juridic ? Ligia Amariei; Sef birou achizitii si contractari ? ec. Florentin Dumbrava; referent Mihalcea MarianaCerinta nr.5Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. ?Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice? (datorii la bugetul consolidat al statului), eliberat de Ministerul Finantelor - Agentia Nationala de Administrare Fiscala, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.?Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale? (datorii la bugetele locale) ? eliberat de primaria(consiliul local) de pe raza caruia isi desfasoara activitatea operatorul economic, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG 925/2006.In aceasta situatie, autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date, in conformitate cu prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr. 509 din 14 septembrie 2011 emis de presedintele A.N.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si selectie.. Autoritatea contractanta accepta ca suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritaticompetente din tara respectiva. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Incadrarea ofertantului in toate situatiile prevazute la art. 691 , art. 180 si art. 181din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerinta nr.1Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca obiect de activitate producerea si/sau comercializarea produselor ce vor fi achizitionate prin prezenta procedura de achizitie.Modalitatate de indeplinire: prezentarea certificatului constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Pentru evitarea conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 si informatiile ce reies din certificatul constatator, in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta solicita in mod obligatoriu ofertantilor clasati pe primul loc, sa prezintepentru conformitate documentul solicitat, in original sau copie legalizata, in cazul in care documentul a fost prezentat in copie "conform cu originalul", cel mai tarziu inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Cerinta nr. 2Documente edificatoare care sa dovedeasca ca activitatile de comercializare si de distributie in domeniul dispozitivelor medicale se desfasoara cu respectarea prevederilor Legii nr. 176 din 18 octombrie 2000 si anormelor metodologice aplicabile, aprobate prin ordinulMinistrului Sanatatii nr. 1636 din 2004. Modalitate de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Prezentarea Avizului/Autorizatiei defunctionare eliberata de Ministerul Sanatatii si Familiei (inclusiv anexele) valabil la data limita de depunere a ofertelor aferenta prezentei proceduri de achizitie publica, in conformitate prevederile Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3 ? este obligatorie numai in cazul ofertantilor persoane fizice/juridice straine.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, ofertantii vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. Aceste documente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertei. Vor fi exclusi din procedura operatorii economici care nu fac dovada formei de inregistrare ca persoana fizica/juridica, nu au in obiectul de activitate producerea si/sau comercializarea produselor care fac obiectul procedurii si nu fac dovada formei de atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.11.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.11.2013 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer