Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acorduri cadru furnizare materiale sanitare pentru proceduri de hemofiltrare si hemodiafiltrare


Detaliu pentru invitatia numarul 321260
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: U.M. 02548 Bucuresti (Centrul Clinic de Urgenta de Boli Cardiovasculare al Armatei)
Numar invitatie: 321260/06.03.2012
Denumire contract: Acorduri cadru furnizare materiale sanitare pentru proceduri de hemofiltrare si hemodiafiltrare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialU.M. 02548 Bucuresti (Centrul Clinic de Urgenta de Boli Cardiovasculare al Armatei)Cod fiscal: 6946211, Adresa: Calea Plevnei, nr.134, sect.1, Bucuresti, Telefon: 021/319.6002, Fax: 021/319.6002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Plevnei, nr.134, sect.1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010242, telefon: +40 213196002, fax: +40 213196002, persoana de contact: Dumbrava Florentin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Biroul Achizitii si Contractari al U.M. 02548 Bucuresti din Calea Plevnei, nr.134, sect.1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010242
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acorduri cadru furnizare materiale sanitare pentru proceduri de hemofiltrare si hemodiafiltrare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia a materiale sanitare pentru proceduri de hemofiltrare si hemodiafiltrare: Cantitati minime si maxime aferente acordului cadru: 1.Kit hemodializa adulti : cantitate minima ? 3 bucati; cantitate maxima 36 bucati2. Solutie pentru hemofiltrare fara potasiupunga 5 litri : cantitate minima ? 60 pungi; cantitate maxima 720 pungiCantitati minime si maxime aferente unui contract subsecvent: 1.Kit hemodializa adulti : cantitate minima ? 1 bucata; cantitate maxima 12 bucati2. Solutie pentru hemofiltrare fara potasiupunga 5 litri : cantitate minima ? 20 pungi; cantitate maxima 240 pungi
II.1.6) CPV: 33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 113, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru participarea la procedura de achizitie publica operatorii economici care vor depune oferta vor constitui si prezenta in mod obligatoriu garantie de participare.Garantia de participare se poate constitui prin toate formele prevazute la art. 86 din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare. Cuantumul garantiei de participare este in suma fixa (reprezentand 2% din valoarea maxima fara TVA a fiecarui lot ): pentru lotul nr. 1 ?Kit hemodializa adulti?-539, 90 RON, iar pentru lotul nr. 2 ?Solutie pentru hemofiltrare fara potasiu? -1.728, 00 RON.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare va fi restituita in conformitate cu prevederile art. 88 din HG nr. 925/2006. Cont virament RO 49 TREZ 7015005XXX000190 Trezorerie sector 1.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fide 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent de furnizare ce va fi incheiat in baza acordului cadru si va fi constituita in maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent.Garantia de buna executie a contractului subsecvent de furnizare se poate constitui prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate a contractului subsecvent- depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei solicitate in numerar daca acesta nu depaseste 1.000, 00 RONAutoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului subsecvent si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 -Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrareain dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea si prezentareaFormularului nr. 1 din Sectiunea D. ?Formulare?Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in dispozitiileart. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii : Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 din Sectiunea D. ?Formulare?Cerinta nr. 3 -Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 314/20.10.2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 din Sectiunea D. ?Formulare?Cerinta nr. 4 Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele : Comandant -Conf. univ. dr. Gabriel CRISTIAN; Contabil sef: Rodica Dinita; Farmacist sef: Dumitru Florin; Birou achizitii - Florentin Dumbrava; Mihalcea Mariana; Sef sectie ATI - Dr. Vasile Murgu.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea si prezentarea Formularului nr.4 din Sectiunea D? Formulare?Cerinta nr. 5 Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic referitoare la indeplinirea obligatiilor exigibilede plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Prezentarea ?Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice? (datorii la bugetul consolidat al statului), eliberat de Ministerul Finantelor - Agentia Nationala de Administrare Fiscala, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor. Prezentarea ?Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale? (datorii la bugetele locale) ? eliberat de primaria (consiliul local) de pe raza caruia isi desfasoara activitatea operatorul economic, din care sa reiasasituatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.Autoritateacontractanta accepta ca suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sussau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Incadrarea ofertantului in toate situatiile prevazute la art. 691 , art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului Cerinta nr. 1 -Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca obiect de activitate producerea sau comercializarea produselor ce vor fi achizitionate prin prezenta procedura de achizitie. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Ofertantii clasati pe primul loc, dupa desfasurarea etapei de licitatie electronica, au obligatiade a prezentapentru conformitate Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, cel mai tarziu inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul provedurii de atribuire.Cerinta nr. 2Documente edificatoare care sa dovedeasca ca activitatile de comercializare, de distributie si de prestari servicii in domeniul dispozitivelor medicale se desfasoara cu respectarea prevederilor Legii nr. 176 din 18 octombrie 2000 si a normelor metodologice aplicabile, aprobate prin ordinul Ministrului Sanatatii nr. 1636 din 2004.Sunt exceptati de la aceasta cerinta operatorii economici care sunt producatorii dispozitivelor medicale ce vor fi achizitionate prin prezenta procedura de achizitie. Prezentarea Avizul/Autorizatia de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii si Familiei (inclusiv anexele) in conformitate cu prevederile Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale, cu toate modificarile si completarile ulterioare, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelorVor fi exclusi din procedura operatorii economici care nu fac dovada formei de inregistrare ca persoana fizica/juridica, nu au in obiectul de activitate producerea si/sau comercializarea produselor care fac obiectul procedurii si nu fac dovada formei de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Cerinta nr. 2 este obligatorie numai in cazul ofertantilor persoane fizice/juridice straine.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, ofertantiivor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care acestia sunt stabiliti.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente care dovedesc forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional emise de autoritatile competente din tara in care ofertantul este stabilit. Aceste documente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor, iar in cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie facuta cu cel mult 60 de zile anterior datei de deschidere a ofertelor.Vor fi exclusi din procedura operatorii economici care nu fac dovada formei de inregistrare ca persoana fizica/juridica, nu au in obiectul de activitate producerea si/sau comercializarea produselor care fac obiectul procedurii si nu fac dovada formei de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Listaprincipalelor livrari de produse similare celor care fac obiectul procedurii de achizitie, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiLivrarile de produse se confirmaprin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza prin completarea si prezentarea formularului nr. 7 din sectiunea D «Formulare »
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.03.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2012 07:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer