Achizitie publica - Acorduri cadru furnizare produse alimentare Norma 12B si Norma 12D
Detaliu pentru invitatia numarul 355149
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355149/29.10.2013
Denumire contract: Acorduri cadru furnizare produse alimentare Norma 12B si Norma 12D
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02295Cod fiscal: 4378891, Adresa: str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Cluj-Napoca, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264592481, Fax: +40 264597553
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397, telefon: +40 264592481, fax: +40 264597553, persoana de contact: Ciprian Tatar, interior 117.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acorduri cadru furnizare produse alimentare Norma 12B si Norma 12D
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acorduri cadru de furnizare produse alimentare Norma 12B si Norma 12D.Valoare estimata cantitate minima de produse ce se estimeaza a se achizitiona in baza acordului-cadru/unui singur contract subsecvent: Lotul 1 - lapte norma 12 D= 2, 4 lei;Lotul 2 - apa minerala (pet 2 litri) ? Norma 12D = 1, 70 lei;Lotul 3 - pachet hrana rece norma 12B =2, 85 lei.Valoare estimata cantitate maxima de produse ce se estimeaza a se achizitiona in baza acordului-cadru/unui singur contract subsecvent: Lotul 1 - lapte norma 12 D= 69.816, 00 lei;Lotul 2 - apa minerala (pet 2 litri) ? Norma 12D = 5.083, 00 lei;Lotul 3 - pachet hrana rece norma 12B = 61.788, 00 lei.
II.1.6) CPV: 03333000-4 - Lapte de vaca proaspat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 136, 687 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare: L1=1396 lei; L2=101 lei; L3=1235 lei. Valoarea garantiei de participare se raporteaza la valoarea maxima a acordurilor-cadru pentru fiecare lot.Garantia de participare trebuie depusa pentru toate loturile la care se depune oferta.2.Modul de constituire a garantiei de participare: -prin virament bancar (Ordin de plata) in contul de trezorerie al autoritatii contractante: U.M. 02295 cu sediul in Cluj-Napoca, str.Mos Ion Roata, nr 1-3, cod fiscal 4378891, cont RO10TREZ2165005XXX006906 (Trezoreria Cluj-Napoca), in original, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. - la casieria autoritatii contractante (la sediul autoritatii contractente).- prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, conform prevederilor art. 86 alin 1 din H.G. 925/2006. Documentul se va prezenta in original.Pentru I.M.M., garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat la punctul 1.In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform anexei 1 din Legea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.3.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. 4.Garantia de participare trebuie prezentata, in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.O copie a dovezii constituirii garantiei de participare la procedura, va insoti plicul exterior, pentru a putea permite verificarea constituirii corespunzatoare fara desigilarea acestuia.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNRdin data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie, reprezentand 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului subsecvent, se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 completata si modificata. Dovada platii GBE se va prezenta autoritatii contractante, in original, la semnarea contractului subsecvent si va avea data de valabilitate mai mare cu 14 zile decat data de incetare a contractului. Operatoriieconomici au dreptul de a depune garantia de buna executie si prin ordin de plata. In baza art90. alin 3 din HG 925/2006 si in conformitate cu prevederile acestuia, constituirea garantiei de buna executie prin depunderi succesive din sumele datorate pentru facturipartiale, se va putea realiza prin acord scris al partilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Autoritatea contractanta solicita prezentarea urmatoarelor documente: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind situatia personala a operatorului economic (neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006) (Anexa nr. 1 din sectiunea Modele de formulare)Va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie pe proprie raspundere privind participarea cu oferta independenta(Anexa nr. 2 din sectiunea Modele de formulare)3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 (Anexa nr. 3 din sectiunea Modele de formulare)In vederea completarii acestei declaratii precizamurmatoarele persoane ca avand functii de decizie in cadru autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Botog Gabriel, Pop Gheorghe, Husman Luminita, Tobosi Viorel, Tatar Ciprian, Budai Claudia, Vancia Adrian.NOTA: Modelele de declaratii se regasesc in sectiunea Modele de formulareFiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.Documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri, daca este cazul.Documentele emise de catre autoritatile competente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se accepta depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta solicita prezentarea urmatoarelor documente: 1. Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte urmatoarele informatii: -Obiectul/obiectele de activitate al/ale ofertantului;
-asociatul unic/asociati;
-administratorul/ administratorii societatii;
-sediul social principal/secundar;
-punctele de lucru.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata (in situatia in care certificatul nu a fost depus sub aceasta forma la data prezentarii ofertei)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.10.2013 10:48