Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acorduri cadru, in vederea incheierii de contracte subsecvente de furnizare oxigen medicinal lichefiat, precum si solutia tehnica aferenta livrarii, respectiv mentenanta, repararea si intretinerea necesare solutiei tehnice


Detaliu pentru invitatia numarul 357190
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNITATEA MILITARA 0521 BUCURESTI
Numar invitatie: 357190/29.01.2014
Denumire contract: Acorduri cadru, in vederea incheierii de contracte subsecvente de furnizare oxigen medicinal lichefiat, precum si solutia tehnica aferenta livrarii, respectiv mentenanta, repararea si intretinerea necesare solutiei tehnice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 0521 BUCURESTICod fiscal: 8372077, Adresa: strada Arhitect Ion Mincu nr.7 sector 1 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 212228129, Fax: +40 212222033
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Arhitect Ion Mincu nr.7 sector 1 Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 011356, telefon: +40 212228129, fax: +40 212222033, persoana de contact: LUNGULESCU STEFANIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Arhitect Ion Mincu nr.7 sector 1 Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 011356
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acorduri cadru, in vederea incheierii de contracte subsecvente de furnizare oxigen medicinal lichefiat, precum si solutia tehnica aferenta livrarii, respectiv mentenanta, repararea si intretinerea necesare solutiei tehnice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acorduri cadru, in vederea incheierii de contracte subsecvente de furnizare oxigen medicinal lichefiat, precum si solutia tehnica aferenta livrarii, respectiv mentenanta, repararea si intretinerea necesare solutiei tehnice ofertate
II.1.6) CPV: 24111900-4 - Oxigen (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 111, 000 - 222, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in valoare de 4.400 lei. Echivalenta se va face la cursul BNR comunicat cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 100 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire a garantiei pentru participare conform art.86 din HG nr.925/2006. In cazul constituirii prin instrument de garantare in favoarea autoritatii contractante este de preferat sa fie eliberat de o societate bancara sau o societate de asigurari care sa aiba corespondent in Romania, in original, conform formularului nr. 11. Contul IBAN RO 92 TREZ 7015005XXX000192 Tezoreria Sector 1 Bucuresti.In cazul in care ofertantul, odata cu depunerea ofertei, prezinta documente care-i dovedesc incadrarea in categoriaIMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru valoarea garantiei de participare.Conform art.86, alin.6 din HG nr.925/2006, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor Neprezentarea garantiei de participare, la data deschiderii ofertelor, are drept consecinta respingerea ofertei.Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabiltate a garantiei de participare va fi prelungita corespunzator. In situatia in care ofertantul nu extinde valabilitatea ofertei si/sau a garantiei de participare, se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura.* Suma ce se va retine, in cazul respingerii contestatiei de catre CNSC, se va face in conformitate cu art.278^1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent de furnizare va fi de 10 % din valoarea totala a contractului fara TVA (5% in cazul in care ofertantul, odata cu depunerea ofertei, prezinta documente care-i dovedesc incadrarea in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii).b) Mod de constituire a garantiei: de preferat printr-un instrument de garantare in favoarea autoritatii contractante, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, o societate bancara sau o societate de asigurari care de preferat sa aiba corespondent in Romania, in maxim 15 zile de la data semnarii contractului, completata conform formularului nr.19.c) In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este sub 1.000 de lei, aceasta se poate constitui prin depunerea in numerar la casieria autoritatii contractante.Termenul de valabilitate al garantiei pentru buna executie va depasi cu 14 zile data efectuarii receptiei finale a produselor, care este data limita de valabilitate a contractului subsecvent.Eliberarea garantiei de buna executie se va face in termen de 14 zile de la data ultimei livrari.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, daca furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia furnizorului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: Se va depune declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, in conformitate cu prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006, de catre ofertant/candidat/concurent/tert sustinator la procedura, completata in conformitate cu formularul 12A. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - Cerinta obligatorie: Se va depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, de catre ofertant/candidat/concurent, iar pentru tert sustinator se vor depune documente numai pentru neincadrarea in prevederile art 181 lit a), c)1 si d) din OUG 34/2006, in conformitate cu formularul 12B.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Cerinta obligatorie: - Se va depune declaratia privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu formularul 12C.Declaratie privind conflictul de interese (neincadrarea in prevederile art 691 din ordonanta) - Cerinta obligatorie: - Se va depune declaratie privind conflictul de interese, completata in conformitate cu formularul 12D.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - comandant ? d-na dr.Dumitrescu Mihaela- contabil sef ? dl Pancu Mihai- sef birou achizitii ? d-na Lungulescu StefaniaCertificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (conform prevederilor ordinului ANRMAP nr.314/2010) - Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, completata in conformitate cu formularul 12E.Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice - Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale - Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificatul de Cazier Fiscal - Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de Cazier Fiscal emis de autoritatea competenta din tara de origine a acestuia, valabil la termenul limita de depunere a ofertelor. 1.Documentele pot fi depuse in oricare din urmatoarele variante: original, copie legalizata, copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.2.Documentele in limbi straine, se vor depune in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata.3.In cazul ofertantilor clasati pe primul loc, care au depus documentele in copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, vor prezenta comisiei de evaluare, pentru conformitate, documentele in original /copie legalizata.4.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate prevazute la art. 176 din OG nr.34/2006, cu toate modificarile si completarile ulteriore, in conformitate cu art. 11, alin. 4 din HG 925/2006 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.5. In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la art. 11, alin. 4 din HG 925/2006, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa in termen de 3 zile lucratoare certificatele / documentele edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o silicitare in acest sens. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial - Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor ofertate. Acest lucru va fi subliniat pe certificat. Informatiile cuprinse in certificatul constatator vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Autorizatia de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii - Cerinta obligatorie: - Se va depune Autorizatia de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii, conform prevederilor legii 176/2000 cu normele metodologice aprobate prin Ordinul 1636/2004. Pentru persoanele juridice straine vor fi depuse documente care dovedesc o forma de apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana.Autorizatie de punere pe piata - Cerinta obligatorie: - Se va depune Autorizatia de Punere pe Piata de la Agentia Nationala a Medicamentului, conform legii 95/2006 pentru oxigen medicinal lichefiat.Autorizatie de distributie - Cerinta obligatorie: - Se va depune Autorizatia de distributie pentru oxigen medicinal lichefiat, in cazul in care operatorul economic nu este producator, conform legii 95/2006Certificat de buna practica de fabricatie (GMP) pentru oxigen medicinal, conform legii 95/2006 ? in cazul in care ofertantul este producator.Autorizatii ISCIR pentru: - Supraveghere tehnica la umplere, verificare tehnica periodica si reparare butelii de gaze, conform Legii 64/2008 privind functionarea in coditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, si Ordinul nr. 1610/2007 pentru aprobarea regulamentului privind depozitarea buteliilor transportabile pentru gaze comprimate, lichefiate sau dizolvate sub presiune;
- Reparare rezervoare de gaze lichefiate conform Legii 64/2008 privind functionarea in coditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, si Ordinul nr. 1610/2007 pentru aprobarea reagulamentului privind depozitarea buteliilor transportabile pentru gaze comprimate, lichefiate sau dizolvate sub presiune;
- Montajul, repararea si verificare conductelor de gaze conform Legii 64/2008 privind functionarea in coditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, si Ordinul nr. 1610/2007 pentru aprobarea reagulamentului privind depozitarea buteliilor transportabile pentru gaze comprimate, lichefiate sau sizolvate sub presiune- Capacitate dovedita de a putea livra produsele solicitate cu mijloace de transport speciale, specifice asigurarii transportului pentru produse speciale.Aceste autorizatii sunt solicitate in baza prescriptiilor PTC 4/2010, PTC 5/2010, PTC 6/2010.1.Documentele pot fi depuse in oricare din urmatoarele variante: original, copie legalizata, copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.2.Documentele in limbi straine, se vor depune in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata.3.In cazul ofertantilor clasati pe primul loc, care au depus documentele in copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, vor prezenta comisiei de evaluare, pentru conformitate, documentele in original /copie legalizata.4.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate prevazute la art. 176 din OG nr.34/2006, cu toate modificarile si completarile ulteriore, in conformitate cu art. 11, alin. 4 din HG 925/2006 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.5. In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la art. 11, alin. 4 din HG 925/2006, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa in termen de 3 zile lucratoare certificatele / documentele edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o silicitare in acest sens.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Un document din care sa reiasa dovada certificarii sistemului de management al calitatii, in conformitate cu standardele ISO 9001 sau echivalent al acestuia, pentru firma ofertanta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.02.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.01.2014 15:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer