Achizitie publica - AC_Rasaduri pentru Furnizare rasaduri necesare derularii Programului ?Consumam produse romanesti"
Detaliu pentru invitatia numarul 288986
JUDETUL CONSTANTA
Cod de identificare fiscala: 2981739
Adresa: BD.TOMIS 51, Constanta
Telefon: 0241708413
Fax: 0241488411
Denumire invitatie: AC_Rasaduri pentru Furnizare rasaduri necesare derularii Programului ?Consumam produse romanesti"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 03121100-6 - Plante vii, bulbi, radacini, butasi si altoaie (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Acord cadru pentru Furnizare rasaduri necesare derularii Programului ?Consumam produse romanesti? Cantitati: se estimeaza ca se vor furniza minim 315.000 fire rasaduri tomate necesare pentru 900 solarii si maxim 420.000 fire rasaduri tomate necesare pentru 1200 solarii, pe durata AC Pentru un contract subsecvent se estimeaza ca se vor distribui minim 35.000 fire rasaduri tomate pentru un numar de 100 soalrii si maxim 175.000 fire rasaduri de tomate necesare pentru un numar de 500 soalrii.Acordul cadru se va incheia cu maxim 3 operatori economici, primii clasati ca urmare a fazei finale electronice
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 12.04.2011 11:39
Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliului Judetean Constanta, Bd. Tomis nr. 51, Constanta 900725
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliului Judetean Constanta, Bd. Tomis nr. 51, Constanta 900725
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 426, 490 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii neincadrare art. 180 si 181 din OUG 34/2006, certificate atestare fiscala buget de stat si local, certificat ORC, certificat inregistrare, certif oferta independ., declaratie calit. particip, bilant ultimii 3 ani, informatii gen. cifra medie de afac ultimii 3 ani, declaratie cu princip livrari ultimii 3 ani, experienta simil. min un contract/comanda livrare produse similare, copie contract/comanda/facturi/extrase bancare, recomandare benef, decl privind echipam, min mijloace transport rasaduri, declaratie personal, declaratie subcontr
din SEAP, www.e-licitatie.ro sau gratuit de la sediul CJC, Bd. Tomis nr. 51, Constanta 900725, Serv AchizitiiGarania de particip. este in cuantum de 5000 lei