Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACROD CADRU DE FURNIZARE ALIMENTE DIVERSE


Detaliu pentru invitatia numarul 285720
Autoritate contractanta
SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE CRESE
Cod de identificare fiscala: 15141156
Adresa: Str. Mecanicilor, nr. 7, Brasov
Telefon: 0268428524, 0721983063, 0726203130
Fax: 0268428524
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ACROD CADRU DE FURNIZARE ALIMENTE DIVERSE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 03200000-3 - Cereale, cartofi, legume, fructe si fructe cu coaja (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: ACORD CADRU DE FURNIZARE ALIMENTE DIVERSE: LEGUME, FRUCTE, PAINE, ZAHAR, DULCIURI, MIRODENII ETC
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 26.03.2011 09:04
Data limita de depunere a ofertelor: 13.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE CRESE, STR MECANICILOR, NR 7, BRASOV, REGISTRATURA/SECRETARIAT PARTER
Data si ora deschiderii ofertelor: 13.04.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE CRESE, STR MECANICILOR, NR 7, BRASOV, COMPARTIMENTUL ACHIZITII - PARTER
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (ASISTENTA SOCIALA)
Valoare estimata: 401, 346 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. DECL ELIGIBILITATE2. DECL NEINCADRARE ART 1813. CERT ATESTARE FISCALA, ORIGINALE, IN TERMENUL DE VALAB - NU FIGUREAZA CU DEBITE LA BUGETUL LOCAL/CONSOLIDAT4. CERT PARTICIP OFERTA INDEPENDENTA5. DECL SUBCONTRACTANTI6. CERT ORC, ORIGINAL IN TERMNEUL DE VAL, DIN CARE SA REIASA CONFORMARE COD CPSA7. CERT INREGISTRARE COPIE8. ULTIMUL BILANT DGFP COPIE9. FISA INFORMATII GENERALE10. LISTA PRINC LIVRARI DIN ULTIMII 3 ANI - UN CTR CU O VAL DE 150000 RON, RECOMANDARE11. AUTORIZATIE SANITAR-VETERINARA COPIE AUTOTURISM PRESTATOR+ ACTIVITATE VANZARE CU AMANUNTUL
SEAP, CUANTUM GARANTIE DE PARTICIPARE 4000 RON, FORMA: NUMERAR, ORDIN DE PLATA SAU SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer