Achizitie publica - ?Activitati de informare si constientizare; Organizarea de consultari on ?line, programarea platformei e-consultare (IT);Sprijin de specialitate pentru aspectele de publicistica si de marketing in cadrul Clubului.Organizarea de publicitate si informare;O
Detaliu pentru invitatia numarul 333548
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333548/10.08.2012
Denumire contract: ?Activitati de informare si constientizare; Organizarea de consultari on ?line, programarea platformei e-consultare (IT);Sprijin de specialitate pentru aspectele de publicisticasi de marketing in cadrul Clubului.Organizarea de publicitate si informare;Organizarea actiunilor de promovare si consultare outdoor?, in cadrul proiectului : ?Fundamentarea Managementului Conservativ si Participativ al Siturilor Natura 2000 Padurea Glodeasa (ROSCI 0153 )si Lacul Balbaitoarea (ROSCI 0096) din judetul PH
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL JUDETEAN DESTIINTELENATURIIPRAHOVACod fiscal: 2844413, Adresa: Sbl.Erou Calin Catalin nr.1, Ploiesti, Telefon: 0244597896;0244524221, Fax: 0244511970;0244524221
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sbl.Erou Calin Catalin nr.1, Ploiesti, Romania, cod postal: 100066, telefon: +40 244597896, fax: +40 244511970, persoana de contact: GHEORGHE ARDELEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Muzeul Judetean de Stiintele Naturii Prahova , str.Sbl.Erou Calin Catalin nr.1, Ploiesti, Romania, telefon: +40 244597896, fax: +40 244511970, persoana de contact: GHEORGHE ARDELEANU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Activitati de informare si constientizare; Organizarea de consultari on ?line, programarea platformei e-consultare (IT);Sprijin de specialitate pentru aspectele de publicisticasi de marketing in cadrul Clubului.Organizarea de publicitate si informare;Organizarea actiunilor de promovare si consultare outdoor?, in cadrul proiectului : ?Fundamentarea Managementului Conservativ si Participativ al Siturilor Natura 2000 Padurea Glodeasa (ROSCI 0153 )si Lacul Balbaitoarea (ROSCI 0096) din judetul PH
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Organizarea de seminarii de deschidere si de finalizare a proiectului ;2. Conceptia si elaborarea continutului materialelor informative ;3. Editarea sitiparirea materialelor informative ;4. Realizarea campaniei de informare si evaluarea sa ;5. Elaborarea si difuzarea a doua spoturi video (clipuri) pentru proiect ;6. Proiectarea (elaborarea) web-site-ului proiectului si a platformei de consultare IT ;7. Realizarea unui stand de prezentare a siturilor, in aer liber, pentru vizitatori si localnici +Realizarea unei sectiunii de expozitiede arta plastica + Realizarea unui spectacol de muzica si lasere + Dezbateri publice (2 dezbateri );8.Organizarea si indrumarea profesionala a clublui « Zana Lacului si Padurii » sirealizarea Ziarului acestuia .
II.1.6) CPV: 79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 436, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 4.250 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire: in conformitate cu modalitatile de constituire reglementate de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se va constitui prin: a) virament bancar in contul nr. RO41TREZ5215010XXX000186, deschis la Trezoreria operativa a Municipiului Ploiesti , in favoarea Muzeului Judetean de Stiintele Naturii Prahova , cod de identificare fiscala 2844413 ; b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cadrul instrumentului de garantare trebuie sa fie prevazuta in mod expres situatia retinerii in conditiile art. 278.1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Dovada constituirii garantiei de participare (copie lizibila dupa OP vizat in cazul viramentului bancar sau original instrument de garantare) trebuie prezentata pana cel tarziu la ora si data stabilite pentru deschiderea ofertelor ;c) se permite si posibilitatea depunerii la casieria institutiei a unei sume in numerar. In cazul formularii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.217 lei, conform art 278¹ din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.IMM beneficiaza de reducere de 50% pentru garantia de participare conform Legii nr. 346/2004, cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie: declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii, conform modelului prevazut in lege (Formularul A6).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Fiecare dintre documentele mentionate mai jos va fi prezentat ca document original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune.? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobatacu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A1;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca estecazul;? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A2;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.? Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat.Cerinta minima: prezentare Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele ? formulare - tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.? Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul localCerinta minima: prezentarea Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele ? formulare -tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (datat, semnat si parafat), completat in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al Presedintelui ANRMAP.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A3.? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. Acesta declarative se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A4.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Iancu Emilia Elena ?Director General Manager, Petrescu Victor ?Director , Andreescu Gabriela ?Director Economic ?Manager de proiect , Haralambie Costin ?Consilier Juridic , Ardeleanu Gheorghe ?Sef birou marketing si achizitii publice ?responsabil achizitii publice proiect , Gaitanaru Luminita ?Asistent manager proiect , Ionita Liana ?economist ?responsabil financiar proiect , Radu Roxana ?responsabil comunicare evenimente in aer liber , Neagu Alina ?responsabil comunicare (responsabil club).? Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura (datata, semnata si parafata).Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A5.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune. -Fiecare dintre documentele mentionate mai jos va fi prezentat ca document original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal.-Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune.Persoane juridice romane-Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Cerinta minima: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent. Din certificat trebuie sa rezulte: numele complet, sediul, numele persoanelor autorizate/administratori, ca obiectul de activitate al respectivului operator economic include prestarea serviciilor solicitate a fi indeplinite prin prezenta achizitie. Nota: - In urma stabilirii clasamentului final, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a transmite la solicitarea autoritatii contractante Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului depe langa Tribunalul Teritorial, in original sau copie legalizata, daca in cadrul ofertei documentele au fost depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane fizice romane-Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica. Cerinta minima: Prezentare document cum ar fi - Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare/altele echivalente.Persoane juridice/ fizice straine-Cerinta minima: Prezentarea documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentelor prezentate se vor alaturatraducerile autorizate a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Precontract sau un acord de colaborare / orice documentsimilar cu o agentie de media, cu un post de televiziune sau alte asemenea entitati, pentru difuzarea de cel putindoua ori a clipurilor ce urmeaza a fi produse (original, copie legalizata sau copie certificata « conform cu originalul »), Cerinta nr.2Prezentarea dovezii disponibiliuluiaparaturii specifice realizarii unui spectacol de animatie laser (original, copie legalizata sau copie certificata « conform cu originalul ») sau precontract, ofertasau un document similar cu o firma specializata - se ataseaza o scurta prezentare a acestuia sau adresa de web a acesteia, precum si un precontract, oferta sau un document similar (original, copie legalizata sau copie certificata « conform cu originalul » )., Cerinta nr. 3Personal de specialitateminim necesar pentru indeplinirea contractului de servicii: a)Coordonator contract - pozitia de manager in cel putin un proiect sau contract cu obiect in domeniul protectiei mediului sau ocrotirii biodiversitatii - se indica proiectul sau contractul in CV ;b)Expert biologie/ecologie (absolvent de studii universitare de specialitate biologie sau ecologie) , experienta dovedita in lucrul cu publicul in domeniul ecologiei sau biologiei de minim trei ani - ca responsabil comunicare in proiecte, lucrator in muzee de profil sau alte asemenea- se indica in CV) ;c)Jurnalist (absolvent al facultatii de jurnalism ? se solicita copie dupa diploma de absolvire, vechime in jurnalism, marketing, publicitateminim un an - se indica in CV) ;d)Expert realizare standuri expozitionale, expozitii sau alte asemenea (participant in cel putin un contract in care a realizat aceste atributii, se indica in CV) ;, e)Expert machetare (cel putin o brosura, pliant sau alte asemenea , tiparite? se indica in CV) ;f)Expert grafica/desen (experienta in cel putin realizarea unui afissi de ilustratie , aflate pe un document de circulatie publica (carte, e-book, brosura cu sau fara ISBN) ? se indica in CV) ;Nota : Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului castigator , elemente doveditoare , care sa ateste experienta indicata in CV.g)Expert arta plastica (absolvent de studii universitare de arta plastica, grafica sau alta specialitate artistica (arte vizuale), competenta dovedita prin realizarea de expozitii , se indica in CV).h)Expert-operator clipuri video (cel putin cursuri de specialitate/ instruire de scurta durata in domeniul foto sau video ? se indica in CV, cel putin un clip realizat , se indica in CV si se ataseaza clipul pe DVD intr-un format comun pentru PC), Se mai solicita: i.expertiza in realizarea de tablouri din frunze presate (dovedita cu diploma sau atestat si prin atasarea unei mostre din creatia proprie). Expertiza poate fi detinuta de catre expertul in realizare standuri expozitionale, expozitii sau alte asemenea, de expertul ingrafica sau poate fi detinuta de un expert suplimentar. Se indica in CV si se ataseaza copia unui tablou realizat de expert in aceasta tehnica.J. Expertiza in programare (dovedita prin diploma de specialitate sau prin ocuparea unui post de programator sau programator ajutor, conform contractului de munca sau a inscrierii in cartea de munca). Expertiza va fi detinuta de un expert suplimentar fata de cei de mai sus.Se indica in CV., Cerinta nr.4Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP -www.e-licitatie.ro.Documentatia de atribuire este atasata la prezenta invitatie de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2012 16:33