Achizitie publica - ACTUALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL SI REGULAMENTUL LOCAL DE URBANISM, COMUNA FRECATEI, JUDETUL TULCEA
Detaliu pentru invitatia numarul 343818
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343818/13.03.2013
Denumire contract: ACTUALIZAREPLANURBANISTICGENERAL SI REGULAMENTUL LOCAL DE URBANISM, COMUNA FRECATEI, JUDETUL TULCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FRECATEI (PRIMARIA)Cod fiscal: 4508657, Adresa: sat Frecatei, comuna Frecatei, judetul Tulcea, Frecatei, Telefon: +40 0240548291, Fax: +40 0240548291
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Frecatei, comuna Frecatei, judetul Tulcea, Frecatei, Romania, cod postal: 827075, telefon: +40 0240548291, fax: +40 0240548291, persoana de contact: MAIMAN MARIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sat Frecatei, comuna Frecatei, judetul Tulcea, Frecatei, Str. Principala, nr. 63, Romania, cod postal: 827075, telefon: +40 0240548291
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACTUALIZAREPLANURBANISTICGENERAL SI REGULAMENTUL LOCAL DE URBANISM, COMUNA FRECATEI, JUDETUL TULCEA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACTUALIZAREPLANURBANISTICGENERAL SI REGULAMENTUL LOCAL DE URBANISM, COMUNA FRECATEI, JUDETUL TULCEA
II.1.6) CPV: 71400000-2 - Servicii de urbanism si de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 8000 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioadaminima de valabilitate a ofertelor ( 60 de zile)Garantia de participare se constituie prindepunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuiade catre banca pana la data deschiderii ofertelorin contul RO18TREZ6415006XXX000150 deschis la Trezoreria Tulcea, cod fiscal 4508657.NU SE ACCEPTA FILA CECToate documentele referitoare la constituiregarantiei de participarese vorprezentain originalin afara coletului de oferta .Ofertele celor care nu fac dovadaconstituirii garantiei de particpare, nu vor fi deschise.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii anuntului pe SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituiein cuantum de 10% din pretul contractului fara TVA seconstituie caretineri succesive din sumele datorate pentrufacturile emise , in acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante , la o banca agreata de ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Documentele din aceasta sectiune vor fi emise integral de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.2. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila candidatului/ofertantului.3. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.4. In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.6. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii semnate ?conform cu originalul?.1. Formularul nr. 6 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDocumente solicitate: - Formularul nr. 10 Date despre asociere (daca este cazul).- Acordul sau scrisoarea preliminara de asociere (daca este cazul Formular nr. 11).2. Formularul nr. 7 Certificat de participare cu oferta independenta3. Formularul nr. 8Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese).4. Formularul nr. 12 Declaratie privind eligibilitatea.5. Cazier judiciar al companiei (in statele unde este aplicabil), din care sa rezulte ca finele lunii anterioare deschiderii ofertelor, operatorul economic nu are condamnari.6. Formularul nr. 13 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006.7. Certificatul de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul general consolidat.8. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local.Cadrele de conducere responsabile cu atribuirea contractului sunt: Naiman Marian - primar , Mitu Paul ? viceprimar , Chislitchi Catalin- secretar, Tita Mariea ?inspector buget finante , Butan Daniela ? inspector impozite si taxe locale, Dumitrache Georgeta - compartiment achizitii, Aragea Dumitru- consilier local Burcus Nicolai- consilier local , Calenic Petre - consilier local, Casian Marin- consilier local, Cergau Stefan - consilier local , Despina Viorica - consilier local , Dumitrache Stela - consilier local , Iorga Virgil- consilier local , Moroianu Gheorghe - consilier local, Patrascu Gherghina - consilier local , Tanase Vasile- consilier local, Tudor Ion ? consilier localNota 1: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota 2: Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.Nota 3: Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatiile in acest sens. 1. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.2. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila candidatului/ofertantului.3. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente: a. Persoane juridice romane: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din Certificatul Constator. Informatiile inscrise in Certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.2.Actul constitutiv (contractul de societate sau statutul)-copieb. Persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).Nota 1: Neindeplinirea cerintei solicitate in legatura cu documentele de mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.Nota 2: Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatiile in acest sens.Nota 3: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc (dupa caz), inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta Bilanturile Contabile din ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente.In cazul in care bilantul pe anul 2012 nu este inregistrat, se vor putea depune alte documente relevante care sa ateste valoarea cifrei de afaceri., Informatii privindsituatia economico-financiara-Se va prezenta cifrade afaceri in domeniul de activitateaferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani. Valoarea minima impusa este de 790.000 lei Pentru echivalenta leu-euro se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile echipamentele tehnicede care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Lista cuprinzand subcontractantii ?, Ofertantul trebuie sa prezinte ca cerinta minima, asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii: - 2 arhitecti(urbanisti) autorizati RUR cu drept de semnatura simbol C- 3 arhitecti(urbanisti) autorizati RUR cu drept de semnatura simbol D, membru OAR- minim 2 ingineri geodezi , cat D-alti specialisti pentru: - amenajare peisagistica autorizat RUR-cai de comunicatii si transport autorizat RUR- echipare edilitara autorizat RUR- expert mediu- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilorCURRICULUM VITAE-Ofertantul care face baza topografica trebuie sa prezinte ca cerinta minima asigurarea personalului de specialitate 5 geodezi din care 2 geodezi gradul IDeclaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii privind personalul ce va fi angajat in contract, 3 Declaratie privind lista principalelor servicii realizate in ultimii 3ani, Scrisoare de recomandare Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective , operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/conformari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorlui economic., Experienta similaraAutoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii pentru experienta similara, indeplinirea in ultimii 3 ani, a contractelor deserviciisimilare sau cumul de serviciicu o valoare de cel putin de 400.000 lei Certificat ISO 14001care sa ateste existenta sistemului de management de mediu conform standardului mentoinat in domeniul de activitate, Autoritatea contractanta solicita prezentarea de documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea managementului calitatii - CertificatISO9001care sa ateste existenta sistemului de managementde calitate conform standardului menionat in domeniul de activitatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
punctaj tehnic
30
Descriere: componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2013 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2013 10:58