Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Actualizare aplicatie informatica pentru procesarea datelor statistice ale Anchetei Structurale in Agricultura 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 352974
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE STATISTICA
Numar invitatie: 352974/26.08.2013
Denumire contract: Actualizare aplicatie informatica pentru procesarea datelor statistice ale Anchetei Structurale in Agricultura 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE STATISTICACod fiscal: 7593088, Adresa: B-dul Libertatii nr.16, sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213181818, Fax: +40 213181833
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sistem statistic national)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Actualizare aplicatie informatica pentru procesarea datelor statistice ale Anchetei Structurale in Agricultura 2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Actualizare aplicatii informatice (upgrade) in 2013Asistenta tehnica pe perioada utilizarii aplicatiei informatice 2014 pe perioada 01.03-01.10.2014
II.1.6) CPV: 72230000-6 - Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 447, 677.42 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se poate constitui prin oricare din formele prevaz. la art. 86 din H.G nr. 925/2006 (virament bancar, instrument de garantare emis in cond. legii de o societ. bancara ori de o societate de asigurari, OP), mai putin numerar la casieria autorit. contractante. Dovada constituirii garantiei de participare va fi postata in SEAP cu semnatura electronica pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original si la sediul autoritatii contractante. Se prezinta in cuantumul si pentru perioada prev. in documen. de atribuire. Conform art.278.1 din OUG 34/2006 se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform art.278.1 din OUG 34/2006. In cazul constit. garanti. de parti. prin OP, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentru confirmare. Conform prev. art. 16 din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, benefi. de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de partici. stab. in Docum. de atribuire. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM, operat. ec.au obligatia de a prezenta la data si ora stab. pentru dep. ofertelor declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderi. mici si mijlocii prevaz. in Anexa 1 la Legea 346/2004. Perioada de valabilitate a garanti.de particip. va fi egala cu perioada de valabili. a ofertei , respectiv de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor Cuantum: 8900 lei. Contul de garantii: RO03TREZ7005005XXX000207 deschis la Trezorerie Municipiu Bucuresti, Cod fiscal :7593088 4.Garant. de particip. va fi retinuta/restituita in cond. prev. la art. 87 si 88 din H.G. 925/2006. Data echivalentei leu/valuta(curs BNR) este data de publicare a invitatiei de particip.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ?Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 (eligibilitate)-formularul 1;?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-formularul 2 ;?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69'1 din O.U.G. nr. 34/2006-formularul 5 si Lista persoanelor cu functii de decizie: Andrei Tudorel, Gered Beatrix, Jifcu Gabriel, Vaida Muntean Gheorghe Emanoil, Florescu Ion, Constantinescu Mariana, Patru Corina, Burciu Nicolae, Costache Ionela, Gavrila Bogdan Marian, Petre Vasile, Beldiman Cristian, Daiteanu Adriana;?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formular 4 ;?Certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor, Ag. Nat. Adm. Fiscala din care reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;?Certificat fiscal eliberat de Compart. Impozite si Taxe Locale din care reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificat constatator emis de oficiul Registrul Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: - Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC- In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract- Operatorii ec. nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta d.p.d.v. profesional, din care sa rezulte abilitatea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care op. ec. este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana-In etapa evaluarii ofeertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pt. conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ?Prezentarea cifrei de afaceri medii in domeniul obiectului contractului pe ultimii 3 ani conform Fisa de informatii generale (model formular anexat Formularul nr.6).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru a asigura o indeplinire corespunzatoare a contractului ce urmeaza sa fie atribuit, ofertantul trebuie sa faca dovada capacitatii profesionale a specialistilor propusi care vor fi responsabili pentru indeplinirea contractului. In acest sens, autoritatea contractanta a identificat pozitiile esentiale in ceea ce priveste personalul de specialitate care va face parte din echipa de proiect, descrise in cele ce urmeaza.Avand in vedere complexitatea proiectului si timpul de realizare, se recomanda echipa de experti cu urmatoarele responsabilitati specifice, pentru care s-au solicitat competente si experienta relevanta, astfel: Manager de proiect-Certificare (de orice fel) in domeniul managementului de proiect eliberata de catre o institutie recunoscuta la nivel national/international (PMBoK - PMI, ICB ? IPMA, PRINCE 2 sau echivalent). Se va anexa CV-Pentru operatorul economic clasat pe primul loc se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CVSunt valabile orice certificari emise de autoritati publice competente cu recunoastere generala sau de catre un organism de drept public sau privat care respecta standardele europene de certificareExplicatii: -PMBOK (Project Management Book of Knowledge), PRINCE2 (PRrojects IN Controlled Environment version 2) si ICB (International Competence Baseline) sunt metodologii de management de proiect recunoscute si aplicate international-PMI reprezinta Project Management Instititute, una din organismele internationale de certificare in project management, pe PMBOK (certificarea se numeste PMP ? Project Management Professional)-IPMA reprezinta International Project Management Association si se ocupa de certificarea ICB.Sunt valabile orice certificari emise de autoritati publice competente cu recunoastere generala sau de catre un organism de drept public sau privat care respecta standardele europene de certificare, Arhitect baze de date- experienta in derularea de proiecte nationale si/sau internationale, de dezvoltare de sisteme informatice cu baze de date; experienta in proiectarea/ administrarea de baze de date;
-certificat de absolvire curs sau examen certificare TOGAF 9 sau echivalent.-Se va anexa CV-Pentru operatorul economic clasat pe primul loc se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CVExplicatii: TOGAF (The Open Group Architecture Framework)de ex.TOGAF este un standard pentru arhitectura IT a intreprinderii, deschis si matur, recunoscut la nivel international.Sunt valabile orice certificari emise de autoritati publice competente cu recunoastere generala sau de catre un organism de drept public sau privat care respecta standardele europene de certificare, ? Prezentarea de catre operatorii economici a listei principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani-activitati similare celei ce va fi prestate la sediul achizitorului( Formularul nr.7), ? Declaratie pe propria raspundere cu lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul) datata, semnata si parafata; ? ISO 9001 certificare privind sistemul de management al calitatii sau echivalent., ? ISO 14001 certificare pentru sistemul de management al mediului sau echivalent;, ? ISO 27001 sistemul de management al securitatii informatiei sau echivalent;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Ancheta Structurala in Agricultura 2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2013 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer