Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Actualizare Plan Urbanistic General si Regulament Local de Urbanism al comunei MARGINENI??


Detaliu pentru invitatia numarul 333237
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA MARGINENI
Numar invitatie: 333237/07.08.2012
Denumire contract: Actualizare Plan Urbanistic Generalsi Regulament Local de Urbanism al comunei MARGINENI??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MARGINENICod fiscal: 2612928, Adresa: LOC. MARGINENI, STR. MARGINENI, Margineni, Telefon: 0233295321, Fax: 0233295321
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOC. MARGINENI, JUD.NEAMT, Margineni, Romania, cod postal: 617270, telefon: +40 1233295321, fax: +40 1233295321, persoana de contact: LOC. MARGINENI, JUD.NEAMT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI MARGINENI, SAT MARGINENI, JUD.NEAMT
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Actualizare Plan Urbanistic Generalsi Regulament Local de Urbanism al comunei MARGINENI??
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Actualizare Plan Urbanistic Generalsi Regulament Local de Urbanism al comunei MARGINENI??Cod CPV: 71400000-2servicii de urbanism si arhitectura peisagistica(rev.2)
II.1.6) CPV: 71400000-2 - Servicii de urbanism si de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se prezinta in original si in urmatoarele conditii : - Cuantumul garantiei de participare :1.400ron-periaoda de valabilitate este de 90 zile de la termenullimita de primire a ofertelorModul de constituire a garantiei de participare: - depunere numerar la casieria institutiei- ordin de plata in contul Primariei comunei MARGINENIcont RO 52 TREZ49124700271 XXXXX deschis la TrezoreriaPiatra Neamt , cod fiscal 2612928-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurariInstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari trebuie: -prezentat inoriginal si anexat la plicul cu oferta-sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei fixe solicitate in documentatia de atribuire-sa contina parafa lizibila a emitentului si/sau semnatura autorizata- formular 11 din sectiunea formulareRestituirea garantiei de participare : se va face conform art.88 din HG 925/2006-in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, aut.contractanta va retine din garantia de participare conform art.278 cu 1 din OUG 34/2006Precizare : ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii(are fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2006privind stimularea infintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare), pot constitui garantia de participoare in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, exclusiv TVA;
-Modul de constituire a garantie de buna executie a contractului de servicii : Garantia de buna executie se va constitui prin virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Precizare : ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii(are fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2006privind stimularea infintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare), pot constitui garantia de buna executie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.- Garantia de buna executie se va elibera in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: - Prezentare formular 12A din sectiunea formulare ?declaratie privind eligibilitatea- se solicita Certifical de Atestare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la begetul general consolidat, inclusiv taxele locale-formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organele competente privind indeplinirea obligatiunilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun oferetele(cf.prevederilor Legii 571/2003, privind Codul Fiscal, cu modif.si complet.ulterioare), in original sau in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"-se va solicita Certificatul de participare cu oferta independenta-formular 3-se va solicita Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006-formular 4Persoanele care aproba/semneaza documente emise pentru procedura de atribuire sunt-Surdu Ion-primar-Rotariu Vasile-viceprimar-Hrisca Vili-Marius ? inspector financiar-Nedelcu Ileana-inspector achizitii publiceCompletare formular 12B din sectiunea formulare?declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului si Comertului (conform cu originalul).Autorizatie de functionare / altele echivalente din care sa rezulte :1.Domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii ;2.Nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte obligatorie: 1.Fisa de informatii generaleprivindcifra de afaceriglobala pe ultimii 3 ani(formularul 20 din sectiunea formulare).Cerinta minima de calificare impusa , este cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa aiba o valoare de minim 140.000 lei.Iar pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual comunBNR leu/euro anul 2009=4, 2373, 2010=4, 2099, 2011=4, 2379In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.2.Cerinta obligatorie : Bilantul contabil va fi depus numai pentru anul 2009, 2010 si 2011, vizate si semnate de organele competente.3.Cerinta obligatorie ;Ofertantul trebuie sa prezinte o scrisoare de bonitate din partea principalei banci, eliberata cu cel putin 30 de zile inainte de la data depunerii ofertei . documentul se va prezenta in original.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: . Inf.ref.la studiile, preg. prof. si calif.pers.de cond., precum si al pers.resp.pt.indep contr.de serv.Se vor anexa CV-urile , copii dupa diplome/atestate, Se va permite prez. unui angaj.sau contr.de colab., doar daca este decl.castig. op. va incheia contr/contr-e indiv.de munca-form.12 K din sect.formulareSe va compl.form.12J din sect.formulare, priv. comp. echipei din acest proiect.2.Colect.propus pt.realiz.PUG-lui va fi alcat.oblig.din urmat.personal: - un arh.cu drept de semnat.conf.prev.Reg.din 29.07.2010 aprobat prin HG101/2010;
-1 spec.topo.autor. clasa B sau C-un ing.geo?studii sup.de lunga dur. al unei fac.tehnice de profil-un arh.cu drept de semnatura(OAR)Exp.similara-o lista a princip.serv.prest.in ult.3ani, cont.valori, per.de presta, ben.indif. daca acestia din urma sunt aut. ctr.sau cl. priv.Real.in ult.3ani a cel putin un ctr.sim.(prst.in intrg.sau in cal.de as sau sub)inval min.70000lei.Ecurs.med an.BNR leu/eur2009=4, 2373, 2010=4, 2099, 2011=4, 2379 Cerinta obligatorie : -Sistemulde asigurare a calitatii sa fie conform standardelor SR EN ISO 9001/2001 pentru managementul calitatii sau echivalent(proiectare)-Sistemul de asiguarare a managementului de mediu sa fie conform standardelor SR EN ISO 14001/2005 pentru managementul de mediu sau echivalent(proiectare)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara: -pt. cel mai mic pret=80pct. ;
-pt alt pret Ppret n=(pret min./pret n)x80
durata de executie
20
Descriere: Pct.d.execut.: pt.cea mai mica dur/et=20pct;pt.alta dur.Pdur.et.n=(dur.min.finaliz.a et/du rn de finaliz.a et.)xpct.max.Term.finaliz a PUG este intre 9-12 luni, unit.mas.a dur exe.=luna calend.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 10:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer