Achizitie publica - Actualizare Plan Urbanistic General si Regulamentul Local Urbanistic al comunei Casimcea, judetul Tu
Detaliu pentru invitatia numarul 312754
PRIMARIA COMUNEI CASIMCEA
Cod de identificare fiscala: 4508800
Adresa: LOCALITATEA CASIMCEA, JUDETUL TULCEA, Casimcea
Telefon: 0240-576730
Fax: 0240-576730
Denumire invitatie: Actualizare Plan Urbanistic General si Regulamentul Local Urbanistic al comunei Casimcea, judetul Tu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 71400000-2 - Servicii de urbanism si de arhitectura peisagistica (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Actualizare Plan Urbanistic General si Regulamentul Local Urbanistic al comunei Casimcea, judetul Tulcea
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 12.09.2011 15:33)
Data publicarii: 02.09.2011 14:15
Data limita de depunere a ofertelor: 15.09.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: UAT CASIMCEA, STR. PRINCIPALA, NR. 28, JUDETUL TULCEA
Data si ora deschiderii ofertelor: 16.09.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UAT CASIMCEA, STR. PRINCIPALA, NR. 28, JUDETUL TULCEA
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 483, 871 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. privind eligibilit., Certif. Const DFP, Certif. privind taxe , imp. locale, Decl. privind neîncadr. în sit.art 181, Certif. Const. ORC, docum. care dovedesc o forma de înreg., Bilant contabil ultimul an, declar. privind cifra medie pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 800000 lei, decl. priv. echipam. tehnice, , decl. priv. personalul tehnic, decl. priv. pregatirea prof. , decl. priv. calif, studii person. responsabil +CV, sef proiect min. o recomand.exp. minim 3 ani, 3 special. topografie, exp. elab., 1 respons. obtin. avize, rap. mediu, calc. tip PC 10, imprimante 2 plotter color, scanner, mijloc. transport
atasata în Seapgarantia de participare 6000 lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
100
Descriere: Componenta financiara
Oferta tehnica
100
Descriere: Rationament 25importanta pentru indeplinirea cu succes a activitatilor, de intelegere a contractului 0 ? 9O opinie asupra aspectelor cheie legate de indeplinirea obiectivelor0 ? 8O explicatie asupra riscurilor si ipotezelor. 0 ? 8Strategie 25O descriere a abordarii propuse in vederea implementarii contractului. 0 ? 5Lista activitatilor considerate a fi necesare pentru indeplinirea obiectivelor contractului 0 ? 8Resurse si rezultatele aferente. 0 ? 5Lista privind utilajele , instalatiile, echipamentele tehnice0 - 5O descriere a resurselor suplimentare0 - 2Planificarea activitatilor (graficul de implementare a activitatilor) 25Momentul inceperii, secventialitatea si durata activ. 0 ? 9Identificarea si momentul punctelor critice0 -8Numarul de zile lucratoare estimat0 ? 8Programul de asigurare a calitatii25
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: art. 209 lit. d alin. 1 OUG 34/2009