Achizitie publica - ACTUALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL SI REGULAMENTUL LOCAL DE URBANISM, COMUNA JIJILA, JUDETUL TULCEA
Detaliu pentru invitatia numarul 344373
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344373/27.03.2013
Denumire contract: ACTUALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL SI REGULAMENTUL LOCAL DE URBANISM, COMUNA JIJILA, JUDETUL TULCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA JIJILACod fiscal: 4508690, Adresa: LOCALITATEA JIJILA, JUDETUL TULCEA, Jijila, Telefon: +40 240550024, Fax: +40 240550002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOCALITATEA JIJILA, JUDETUL TULCEA, Jijila, Romania, cod postal: 827110, telefon: +40 240550024, fax: +40 240550002, persoana de contact: NICOARA DUMITRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Jijila, judetul Tulcea, str. Principala nr. 77
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACTUALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL SI REGULAMENTUL LOCAL DE URBANISM, COMUNA JIJILA, JUDETUL TULCEA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborarea Planului Urbanistic General cuprinzand analiza, reglementari si regulament local de urbanism ?se va face pentru intregul teritoriu administrativ al localitatii Jijila, delimitat conform legii, atat pentru suprafetele din intravilan cat si pentru cele din extravilan.
II.1.6) CPV: 71400000-2 - Servicii de urbanism si de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 480, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 9.600, 00 lei si se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 / Hg 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertelor.Data la care se va face echivalenta leu/ alta valuta, va fi data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Se va avea in vedere cursul comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru aceasta data.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale.Daca garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale, contractantul are obligatia de a respecta prevederile art. 90 alin. (3)teza II. din H.G nr.925/2006. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie potrivit art. 92 alin. (2) din H.G nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea si prezentarea declaratiei privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular ?Declaratie privind eligibilitatea?.Prezentarea certificatului de cazier fiscal al ofertantului ? original sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea certificatului de cazier judiciar al ofertantului ? original sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul cat si in cazul unei asocieri, de fiecare asociat.Completarea si prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?.Documentele solicitate pentru neincadrarea inprevederile art. 181 lit.a), c1), d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul cat si in cazul unei asocieri, de fiecare asociat.Prezentarea Certificatului eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat consolidat care sa ateste indeplinirea obligatiilor la data scadenta din luna anterioara lunii in care se depun ofertele Prezentarea Certificatului eliberat de autoritatile publice locale ale unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, privind obligatiile de plata catre bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor la data scadenta din luna anterioara lunii in care se depun ofertele.Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Completare si prezentarea Formularului ? ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?.Declaratia se va completa si prezenta si, dupa caz, de fiecare asociat/subcontractant in parte.Completare si prezentarea Formularului ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? completat in conformitate cu Ordinul Nr. 314/12.10.2010 al Presedintelui ANRMAP privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Completarea si prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69.1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Nicoara Dumitru - Primar, Alecu Sorin - Viceprimar, Acris Dumitru - Secretar comuna a) Prezentare Certificat emis de ONRC, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor;b) Actul constitutiv (contractul de societate sau statutul) in copie.Pentru persoanele juridice/ fizice straine, prezentarea documentelor caredovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Certificat de inregistrare pentru domeniul de activitate supus ofertarii. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Se vor prezenta Bilanturile Contabile din ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente. Nu se impune prezentarea bilantului contabil inregistrat pentru anul 2012.b) Media cifrei de afaceri globale realizata in ultimii trei ani, de cel putin480.000 leic) se va prezenta orice document care sa demonstreze situatia economica si financiara a ofertantului, conform art 185(2) din OUG 34/2006 ? prin documentul prezentat se va demonstra existenta in contul bancar a sumei de 40.000lei necesara asigurarii lichiditatilor necesare investitiei calculata conform formulei: ? valoare estimata contract/perioada derulare contract xX perioada solicitata de autoritatea contractanta = SS= suma sau plafonul maxima/maxim impus/impusa480.000 lei / 24 luni X 2 luni (60 zile) = 40000 leiOfertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Fisa/fise de informatii privind experienta similara Formularul B3- O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, cu o valoare cel putin egala cu valoarea estimata a contractului.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, potrivit art. 188 alin (2), lit a din OUG 34/2006 - completarea Formularului nr.12E- Informatii privind personalul ce va fi angajat in contract ? completarea -Formularului C13 B- Ofertantul trebuie sa prezinte ca cerinta minima, asigurarea personalului de specialitate (persoanele de conducere si persoanele responsabile) care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii: Declaratie care contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat in ultimele 12 luni, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si pesoanele responsabile direct de indeplinirea contractuluiCoordonatorul lucrarii trebuie sa aiba drept de semnatura in urbanism.- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor. CURRICULUM VITAE ? CV-ul va fi insotit de copii dupa actele de studii doveditoare ale pregatirii impreuna cuorice alte documente doveditoare (autorizari, atestari, etc. valabile ladata limita de depunere a ofertelor).Formularul C13 C din sectiunea ? Formulare- Ofertantul care face baza topografica trebuie sa prezinte ca cerinta minima asigurarea personalului de specialitate 5 geodezi din care 2 geodezi gradul ILista cuprinzand subcontractantii ? completarea Formularului nr.12 G din Sectiunea - Formulare- Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Formular 12 I din sectiunea- Formulare- Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii - Formular 12 H din sectiunea Formulare In situatia depunerii unei oferte comune certificatele de calitate solicitate trebuie prezentate individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza., Certificat ISO 14001 care sa ateste existenta sistemului de management demediu conform standardului mentionat in domeniul de activitate, Autoritatea contractanta solicita prezentarea de documente emise deorganisme acreditate care confirma certificarea managementului calitatii -Certificat ISO 9001 care sa ateste existenta sistemului de managementde calitate conform standardului mentionat in domeniul de activitatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
150
Descriere: Componenta financiara
Componenta tehnica
100
Descriere: Durata de executie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., La sediul autoritatii contractante, sau pe site www.comunajijila.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2013 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2013 09:24