Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Actualizare PUG Comuna Bran, jud. Brasov


Detaliu pentru invitatia numarul 333556
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Bran
Numar invitatie: 333556/13.08.2012
Denumire contract: Actualizare PUG Comuna Bran, jud. Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna BranCod fiscal: R4688736, Adresa: Com.Bran, Nr.504 Jud. Brasov, Bran, Telefon: 0268236416, Fax: 0268236413
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Piata I.G. Stoian, nr. 1, Jud. Brasov, Bran, Romania, cod postal: 507025, telefon: +40 268236416, fax: +40 268237605, persoana de contact: Sfetea Ciprian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Piata I.G. Stoian, nr. 1, Jud. Brasov, Bran, Primaria Comunei Bran
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Actualizare PUG Comuna Bran, jud. Brasov
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: actualizare Pug / achizitionare servicii de urbanismPrin actualizare PUG ComunaBran se urmaresterealizarea urmatoarelor obiective: I. Reambularea suportului topograficII. Studiul GeotehnicIII. Identificarea si Protejarea Ansamblurilor Arhitectual-Urbanistice cu valoare deosebitaIV. Studiu privind potentialul turistic al localitatiiV. Studiu de circulatieVI. Identificarea si protejarea monumentelor naturiiVII. Studiu pentru modernizarea centrului Statiunii Turistice BranVIII. Evaluarea potentialului Comunei Bran in domeniul energiei regenerabileValoarea estimata fara TVA este de 420000 leiToate documenetele ce vor fi intocmite de catre Prestator, incluzand cele descrise mai sus vor fi redactate bilingv Romana ? Engleza.Prestatorul va obtine toate avizele si acordurile prevazute de lege.
II.1.6) CPV: 71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 420, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 8.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participarea laprocedura de cerere de oferta: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura de cerere de oferta, conform Formularul 3 din sectiunea Formulare; Scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca cu sediul in Romania si se va depune in original; in cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.-Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO06TREZ13824740220XXXXX deschis la Trezoreria Statului- Plata in numerar la Casieria Autoritatii Contractante.- Un instrument de garantare emis in conditiiile legii de o societate de asigurariIn cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa in numele Asocierii de catre Liderul Asocierii.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator.Ofertantii care vor constitui garantia de participare conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie.Modul de restituire a garantiei pentru participare Garantia de participare se restituie : - ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie;
-ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
-Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10% din valoarea totala a contractului.- Garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, prin virarea lunara din situatiile de lucrari a procentului de 5% intr-un cont de garantie de buna executie. Pentru aceasta, contractantul va deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractant. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.-Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la aprobarea PUG de catre Consiliul Local Bran si Consiliul Judetean Brasov .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaOfertantul trebuie sa completeze Formularul 12A ? Declaratie privind eligibilitatea.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea si subcontractantii.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 12B - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006.Oferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 2 ani, din motive imputabile acestuia, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale fata de Autoritatea Contractanta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea si subcontractantii3.Declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataPersoane juridice romane trebuie sa prezinte: a. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;b. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ? Agentia de Administrare Fiscala ? Directia generala a Finantelor Publice.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata la data deschiderii ofertelor.Certificatele constatatoare se vor prezenta in original sau copie pe care va exista inscrisul « Conform cu originalul », semnat si stampilat de reprezentantul legal.(In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizataa acestora in limba romana Nota: Din documetele prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.4.Declaratie privind calitatea de participantla procedura de achizitieOfertantul va complecta, - Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 12C.- Se solicita completarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta ? completare Formular 05.- Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. art. 691*) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizareaprocedurii de atribuire sunt: Hermeneanu Gheorghe - primarGarbacea Radu Petre - viceprimarNegrea Victor - ing. urbanismSfetea Ciprian - consilier achizitiiRadacina Viorel - consilire local 1.Persoane juridice/fizice romaneOfertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, autorizatie de functionare / altele echivalente, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii/ Autorizatia de functionare/ altele echivalent. Domeniul de activitate a ofertantului trebuie sa corespunda cu obiectul procedurii. Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei2.Persoane fizice/juridice straine- Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii privind bilantul contabil.Se va prerzenta bilantul contabil pe ultimul an financiar contabil, 2.Informatii generale privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 aniCifra medie de afaceri in domeniul proiectare urbanism pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fiede minim 800.000lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ca si cerinta minima echipa de experti a prestatorului va avea in componenta un minim de experti, coroborat cu obiectivele precizate in tema de proiectare: Manager proiect , se solicita: - Experienta minim 10 ani in amenajarea teritoriului si urbanism- Titlu stiintific al prestatorului : Dr.Ing., Drd.Ing., Ing., Dr. Arh., Drd. Arh., Arh, - Cunostinte aprofundate de limba engleza (domeniul tehnic)-proiectare in domeniul amenjarii teritoriului, urbanism si dezvoltare regionala- Nr. De persoane minim alocate pe lucrare 1, Cerinte minima ref. la componenta echipei de experti a prestatorului pentru obiectivul Reambularea suportului topgraficSe solicita pentru prestator: - Experienta minim 7 ani- Titlu stiintific al prestatorului : Dr.Ing., Drd.Ing., Ing, - Activitati obligatorii : - Studiul dooumentelor existente- Stabilirea limitelor teritoriale- Masuratori pe teren, completarea hartii digitale existente- Realizarea bazei de date grafice si textuale la nivelul teritoriului administrativ- Nr. de pers. alocate pt. lucrare 3- Cunostinte de limba engleza, Cerinte minima ref. la componenta echipei de experti a prestatorului pentru obiectivulStudiu geotehnic-Experienta minim 5 ani-Titlu stiintific al prestatorului: Dr.Ing., Drd.Ing., Ing.- Nr. de pers. alocate pt. lucrare 3- Cunostinte de limba engleza : nu, Cerinte minima ref. la componenta echipei de experti a prestatorului pentru obiectivulProtejarea Ansamblurilor Arhitecturale- Urbanistice cu valoare deosebitaSe solicita: - Experienta minim 5 ani- Titlu stiintific al prestatorului : Dr.Arh., Drd.Arh., Arh.- Nr. de pers. alocate pt. lucrare 1- Cunostinte de limba engleza : nu, Cerinte minima ref. la componenta echipei de experti a prestatorului pentru obiectivulStudiu privind potentialul turistica al localitatiiSe solicita: - Experienta minim 10 ani in amenajarea teritoriului si urbanism pentru seful de proiect- Titlu stiintific al prestatorului : Dr.Ing., Drd.Ing., Ing. Dr. Arh. , Drd Arh., Arh.- Nr. de pers. alocate pt. lucrare: 2- Cunostinte de limba engleza : da, Cerinte minima ref. la componenta echipei de experti a prestatorului pentru obiectivulStudiu de circulatieSe solicita: - Experienta minim 10 ani in amenajarea teritoriului si urbanism pentru seful de proiect- Titlu stiintific al prestatorului : Dr.Ing., Drd.Ing., Ing. Dr. Arh. , Drd Arh., Arh- Nr. de pers. alocate pt. lucrare: 2- Cunostinte de limba engleza : da, Cerinte minima ref. la componenta echipei de experti a prestatorului pentru obiectivulIdentificarea si protejarea monumentelor naturiiSe solicita: - Experienta minim 5 ani- Titlu stiintific al prestatorului : Dr.Ing., Drd.Ing., Ing.- Nr. de pers. alocate pt. lucrare: 1- Cunostinte de limba engleza : nu, Cerinte minima ref. la componenta echipei de experti a prestatorului pentru obiectivulModernizarea centrului Statiunii Turistice BranSe solicita: - Experienta minim 10 ani in amenajarea teritoriului si urbanism, pentru seful de proiect- Titlu stiintific al prestatorului : Dr.Ing., Drd.Ing., Ing. Dr. Arh. , Drd Arh., Arh- Nr. de pers. alocate pt. lucrare: 2- Cunostinte de limba engleza : da, Cerinte minima ref. la componenta echipei de experti a prestatorului pentru obiectivulEvaluarea potentialului Comunei Bran in domeniul energieie regenerabileSe solicita: - Experienta minim 5 ani- Titlu stiintific al prestatorului : Dr.Ing., Drd.Ing., Ing.- Nr. de pers. alocate pt. lucrare: 1- Cunostinte de limba engleza : nu, Experienta similaraOfertantul trebuie sa fi executat si finalizat un contract similar in valoare de min. 400 000 lei, Informatii privind subcontractantii si asociatii, Informatii referitoare lautilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Informatii privind capacitatea tehnicaSe va prezenta informatii privind personalul disponibil, responsabil direct de indeplinirea contractului (inclusiv informatii referitoare la studii, pregatire profesionala si calificare a personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor), precum si o lista cu echipamentele tehnice aflate in dotare si a softului de specialitate de care dispune operatorul economic pt. indeplinirea corespunzatoare a contractului- se solicita ca personalul tehnic (arhitecti) responsabili cu prestarea serviciilor sa fieinscrisi in RUR, cf Legii nr. 350/06.07.2001 privind amenajarea teritoriului siurbanismul, cu modificarile si completarile ulterioare 1. Standard de protectie a mediuluiSe va prezenta, in copie legalizata sau copie conform cu originalul, certificatul care atesta implementarea sistemului de management de mediu ISO 14001/2005, sau echivalent, 1.Standard de asigurare a calitatiiSe va prezenta, in copie legalizata sau copie conform cu originalul, certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008, sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.08.2012 08:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer