Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Actualizare PUG Comuna Bran, jud. Brasov


Detaliu pentru invitatia numarul 338438
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Bran
Numar invitatie: 338438/30.10.2012
Denumire contract: Actualizare PUG Comuna Bran, jud. Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna BranCod fiscal: R4688736, Adresa: Com.Bran, Nr.504 Jud. Brasov, Bran, Telefon: 0268236416, Fax: 0268236413
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com.Bran, str. Piata I.G. Stoian, Nr.1, Jud. Brasov, Bran, Romania, cod postal: 507025, telefon: +40 0268236416, fax: +40 0268236413, persoana de contact: Sfetea Ciprian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Bran, str. Piata I.G. Stoian, nr. 1, jud. Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Actualizare PUG Comuna Bran, jud. Brasov
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: actualizare Pug / achizitionare servicii de urbanismPrin actualizare PUG Comuna Bran se urmareste realizarea urmatoarelor obiective: I. Reambularea suportului topograficII. Studiul GeotehnicIII. Identificarea si Protejarea Ansamblurilor Arhitectual-Urbanistice cu valoare deosebitaIV. Studiu privind potentialul turistic al localitatiiV. Studiu de circulatieVI. Identificarea si protejarea monumentelor naturiiVII. Studiu pentru modernizarea centrului Statiunii Turistice BranVIII. Evaluarea potentialului Comunei Bran in domeniul energiei regenerabileValoarea estimata fara TVA este de 420000 leiToate documenetele ce vor fi intocmite de catre Prestator, incluzand cele descrise mai sus vor fi redactate bilingv Romana ? Engleza.Prestatorul va obtine toate avizele si acordurile prevazute de lege.
II.1.6) CPV: 71200000-0 - Servicii de arhitectura si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 420, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 8.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participarea la procedura de cerere de oferta: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura de cerere de oferta, conform Formularul 3 din sectiunea Formulare;Scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca cu sediul in Romania si se va depune in original; in cazul scrisorilor de garantiebancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.-Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO06TREZ13824740220XXXXX deschis la Trezoreria Statului- Plata in numerar la Casieria Autoritatii Contractante.- Un instrument de garantare emis in conditiiile legii de o societate de asigurariIn cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa in numele Asocierii de catre Liderul Asocierii.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada devalabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator.Modul de restituire a garantiei pentru participare Garantia de participare se restituie : - ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie;
-ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In cazul in care C.N.S.C. respinge contestatia depusa de catre un operator economic in cadrul procedurii de atribuire AC va retine din din garantia de participare a opertaorului contestator suma de 4 200 lei conform prevederilor art. 278 indice 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
-Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10% din valoarea totala a contractului.- Garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, prin virarea lunara din situatiilede lucrari a procentului de 10% intr-un cont de garantie de buna executie. Pentru aceasta, contractantul va deschide un cont la dispozitiaautoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia disponibil distinct ladispozitia autoritatii contractant. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de0, 5% din pretul contractului.-Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la aprobarea PUG de catre Consiliul Local Bran si Consiliul Judetean Brasov
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaOfertantul trebuie sa completeze Formularul 12A ? Declaratie privind eligibilitatea.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea si subcontractantii.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 12B - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006.Oferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 2 ani, din motive imputabile acestuia, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale fata de Autoritatea Contractanta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea si subcontractantii3.Declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataPersoane juridice romane trebuie sa prezinte: a. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;b. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ? Agentia de Administrare Fiscala ? Directia generala a Finantelor Publice.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata .Certificatele constatatoare se vor prezenta in original sau copie pe care va exista inscrisul « Conform cu originalul », semnat si stampilat de reprezentantul legal.(In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limbaromana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducereaautorizata si legalizata a acestora in limba romana Nota: Din documetele prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitieOfertantl va complecta, - Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 12C.- Se solicita completarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta ? completare Formular 05.- Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. art. 691*) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizareaprocedurii de atribuire suntConform prevederilor art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006 si a Ordinului ANRMAP nr. 170/2012, persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Hermeneanu Gheorghe - primarRadacina Dorel-Nicu Rares - viceprimarBancila-Anganu Radu - consilier localBenga Ionut- consilier localBoboc Ioan ? Sorin- consilier localBoboc Valentin- consilier localChirciu Ioan - Marcel - consilier localGarbacea Radu ? Petre - consilier localGhinea Adrian Marius - consilier localMihalte Sandu ? Ioan - consilier localNenciu Eugen ? Aron - consilier localNila Nicolae- consilier localNoaghea Cosmin Rares - consilier localPuchi Gheorghe- consilier localRadacina Viorel- consilier localReit Lucian Ion- consilier localNegrea Victor- referent de specialitatePoponeci Gheorghe- contabilSfetea Ciprian- consilier Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, autorizatie de functionare / altele echivalente, cu valabilitate la data depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii/Autorizatia de functionare/ altele echivalent. Domeniul de activitate a ofertantului trebuie sa corespunda cu obiectul procedurii. Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei2.Persoane fizice/juridice straine- Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind bilantul contabil.Se va prerzenta bilantul contabil pe ultimul an financiar contabil., Informatii generale privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferentobiectului contractului, pe ultimii 3 aniCifra medie de afaceri in domeniul proiectare urbanism pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de minim 800.000leiIn cazul ofertelor individuale (depuse de un singur operator economic) se va lua in considerare cifra de afaceri medie anuala a acestuia pentru cei 3 ani de referinta indicati.In cazul ofertelor comune (depuse de o asociere), se va lua in calcul cifra de afaceri anuala a asocierii respective pentru fiecare dintre cei 3 ani de referinta mentionati, calculata ca medie aritmetica anuala a cifrelor de afaceri anuale individuale ale fiecaruia dintre asociati!Conertirea in ron si euro pt. ofertantii straini si romani se varealiza la la cursul mediu stabilit de BNR. dupa cum urmeaza: 2009 - 1 euro = 4.2373 lei2010 - 1 euro = 4.2099 lei2011 - 1euro = 4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ca si cerinta minima echipa de experti a prestatorului va avea in componenta un minim de experti, coroborat cu obiectivele precizate in tema de proiectare dupa cum urmeaza: - Manager proiect cu experienta in amenajarea teritoriului si urbanism- Manager proiect cu experienta in proiectare in domeniul amenjarii teritoriului, urbanism si dezvoltare regionala- Nr. De persoane minim alocate pe lucrare 1- Cunostinte aprofundate de limba engleza (domeniul tehnic)Se va prezenta declaratie care contine informatii privind personalul disponibil direct legat de indeplinira contractului Manager proiect , se solicita: - experienta in amenajarea teritoriului si urbanism- experienta in proiectare in domeniul amenjarii teritoriului, urbanism si dezvoltare regionala- Nr. De persoane minim alocate pe lucrare 1- Cunostinte aprofundate de limba engleza (domeniul tehnic)-Se vor prezenta CV, copie diploma de studii, copie atestatul manager de proiect., Cerinte minima ref. la componenta echipei de experti a prestatorului pentruobiectivul Reambularea suportului topgraficSe solicita pentru prestator: - Activitati obligatorii : - Studiul dooumentelor existente- Stabilirea limitelor teritoriale- Masuratori pe teren, completarea hartii digitale existente- Realizarea bazei de date grafice si textuale la nivelul teritoriuluiadministrativ- Nr. de pers. alocate pt. lucrare 3- Experienta in domeniu pt.echipa de experti- Se vor prezenta CV, copie diploma de studii, Cerinte minima ref. la componenta echipei de experti a prestatorului pentruobiectivul Studiu geotehnic- Nr. de pers. alocate pt. lucrare 3- Se vor prezenta CV, copie diploma de studii, Cerinte minima ref. la componenta echipei de experti a prestatorului pentruobiectivul Protejrea Ansamblurilor Arhitecturale- Urbanistice cu valoare deosebitaSe solicita: - Nr. de pers. alocate pt. lucrare 1- Se vor prezenta CV, copie diploma de studii, Cerinte minima ref. la componenta echipei de experti a prestatorului pentruobiectivul Studiu privind potentialul turistica al localitatiiSe solicita: - Experienta in amenajarea teritoriului si urbanism pentru seful de proiect- Nr. de pers. alocate pt. lucrare: 2- Se vor prezenta CV, copie diploma de studii, Cerinte minima ref. la componenta echipei de experti a prestatorului pentruobiectivul Studiu de circulatieSe solicita: - Experienta in amenajarea teritoriului si urbanism pentru seful de proiect- Nr. de pers. alocate pt. lucrare: 2- Se vor prezenta CV, copie diploma de studii, Cerinte minima ref. la componenta echipei de experti a prestatorului pentruobiectivul Identificarea si protejarea monumentelor naturiiSe solicita: - Nr. de pers. alocate pt. lucrare: 1- Se vor prezenta CV, copie diploma de studii, Cerinte minima ref. la componenta echipei de experti a prestatorului pentruobiectivul Modernizarea centrului Statiunii Turistice BranSe solicita: - Experienta in amenajarea teritoriului si urbanism, pentru seful de proiect- Nr. de pers. alocate pt. lucrare: 2- Cunostinte de limba engleza : da- Se vor prezenta CV, copie diploma de studii, Cerinte minima ref. la componenta echipei de experti a prestatorului pentruobiectivul Evaluarea potentialului Comunei Bran in domeniul energieie regenerabileSe solicita: - Experienta in domeniu- Nr. de pers. alocate pt. lucrare: 1- Se vor prezenta CV, copie diploma de studii, Experienta similaraOfertantul trebuie sa fi executat si finalizat un contract similar in valoare demin. 400 000 lei.Se va completa Formularul nr. 12E si anexa ? Declaratie privindlista principalelor prestari de servicii in utlimii 3 ani;Se vor prezenta minim: -1 contract de prestare servicii urbanism / realizare PUG in val.de minim 400 000 lei in ultimii 3 ani.- copie dupa contract si copie dupa procesul verbal de receptiefinala a serviciilor sau, orice document prin care se face dovadaservicii prestate-Experienta similara: ? declaratie privind lista principalelor proiecte de urbanismexecutate in ultimii 3 ani (Formular 12E)Cerinta minima ? cel putin un PUG executat.Recomandare din partea unui beneficiar pentru o lucrare similara, Informatii privind subcontractantii si asociatii.Ofertantul va prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.In cazul asociatiilor se va prezenta declaratie privind partea/partile din contract care sunt inde plinite de asociati sispecializarea acestora.Ofertantul va completa lista cuprinzand subcontractantii formularul 12 G si anexa la formularul 12G. Ofertantul a caruioferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica. In cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere (formularul D3) in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderulasociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator innume propriu si in numele Asocierii p, Informatii referitoare lautilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Informatii privind capacitatea tehnicaSe va prezenta informatii privind personalul disponibil, responsabil direct deindeplinirea contractului (inclusiv informatii referitoare la studii, pregatireprofesionala si calificare a personalului de conducere precum si alepersoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor), precum si o lista cuechipamentele tehnice aflate in dotare si a softului de specialitate de caredispune operatorul economic pt. indeplinirea corespunzatoare a contractului- se solicita ca personalul tehnic (arhitecti) responsabili cu prestareaserviciilor sa fie inscrisi in RUR, cf Legii nr. 350/06.07.2001 privind amenajarea teritoriului siurbanismul, cu modificarile si completarile ulterioare 1. Standard de protectie a mediuluiSe va prezenta, in copie legalizata sau copie conform cu originalul, certificatul care atesta implementarea sistemului de management de mediu ISO 14001/2005, sau echivalent, 1.Standard de asigurare a calitatiiSe va prezenta, in copie legalizata sau copie conform cu originalul, certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatiiISO 9001/2008, sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 11:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer