Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Actualizare P.U.G. si Regulament local de urbanism al comunei Voinesti , judet Dambovita


Detaliu pentru invitatia numarul 342279
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Voinesti (Consiliul Local Voinesti)
Numar invitatie: 342279/01.02.2013
Denumire contract: Actualizare P.U.G. si Regulament local de urbanism al comunei Voinesti , judet Dambovita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Voinesti (Consiliul Local Voinesti)Cod fiscal: 4344600, Adresa: com. Voinesti, sat Voinesti, Voinesti, Telefon: 0245/679324, Fax: 0245/679450
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Voinesti, sat Voinesti, Voinesti, Romania, cod postal: 0262, telefon: +40 245679324, fax: +40 245679450, persoana de contact: Laura Curpene
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Voinesti , strada Principala, nr 145 , loc. Voinesti , judet Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Actualizare P.U.G. si Regulament local de urbanism al comunei Voinesti , judet Dambovita
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Actualizare P.U.G. si Regulament local de urbanism al comunei Voinesti , judet Dambovita - servicii de urbanism.
II.1.6) CPV: 71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
) Garantie de participareda ? nu ?1. Valoarea garantiei de participare este de2520lei.2. Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.3. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1), (2) si (3)din H.G. nr. 925/2006;4. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO50 TREZ 2715006XXX006024 ? Trezoreria Targoviste.5. In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor;6. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr. 24 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM .7. In masura in care ofertantii depun o contestatie iar CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1260lei in conformitate cu art 278^1 din OUG 34/20068. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare, se va prezenta separat de restul ofertei, in original, cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.Oferta financiara va fi exprimata atat in lei, cat si in euro. Echivalenta leu / euro se va face la cursul BNR din data de 08.02.2013.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executieda ? nu ?a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 5% din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor H.G. 1045/2011 pentru modificarea si completarea H.G. nr. 925/2006. In propunerea tehnica operatorii economici, ofertanti la procedura, vor mentiona modul de constituire al garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura (inclusiv de tertul sustinator, daca este cazul): a) Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire: 1) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/20062) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.-Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire: Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta nr. 4 Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire: Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006. Modalitatea de indeplinire: Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareObservatie -persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: Sandu Gabriel Danut ? primar Comuna VoinestiPopa Constantin Claudiu ? ViceprimarPopescu Otilia ? SecretarPredica Ileana ? ContabilGavrila Camelia ? Consilier urbanismCurpene Laura ? Responsabil achizitii publiceConsilieri locali: Motoiu Mihaela , Petrescu Gheorghe ; BucuraNeculae ; Lambuta Nicolae ; Sontea Nicolae ; Nicolae Mihail Cristian ;Oncescu Aristotel Marius ; Rosu Vasile ; StroeAurel ; Erculescu Gheorghe ; Antofie Viorel ; Neagu Mihail Florin, Cutoiu Gheorghe, Toma Cornel Cerinta nr. 1Ofertantii pers juridice, romane sau straine, vor prezenta certificatul constatator emis de Registrul Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectulcontractului ?Actualizare PUG si Regulament local aferent al comunei Voinesti, judet Dambovita, trebuie sa aiba corespondent in codulCAEN, din certificatul constatatoremis de ONRC, sau echivalent. Modalitatea de indeplinire: Persoane juridice/fizice romane1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertei.Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducerecertificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Observatie: 1)Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri anuala globala medie pe ultimii 3 anisa fie de minim126.000lei.Mod de indeplinire: 3) In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate, se va completa Formularul 7 -Angajament tert sustinator financiarNOTA: in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre un tert sustinator, atunci acesta are obligatia sa faca dovada ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale articolului 181, lit. a), c^1 si d) si ca nu se incadreaza la art. 69^1 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Mod de indeplinire1) Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul nr. 6 - Informatii generale2.1)Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiareanuale pe ultimii 3 ani sau orice alt document justificativa din care sa reiasa cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 ani., Mod de indeplinire: Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta lei-euro este urmatoarea: Anul , 2010, 1 euro = 4, 2848, 2011, 1 euro = 4, 3197; 2012 1euro= 4, 4287, Cerinta nr. 1
Cifra de afaceri anuala globala medie pe ultimii 3 anisa fie de minim126.000lei.Mod de indeplinire: 2.2) Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Declaratia pe proprie raspundere, in forma autentica, trebuie sa cuprinda informatiile solicitate, pentru care nu a putut depunde documentele, precum si faptul ca in tara de origine sau tara in care este stabilit nu se emit astfel de documente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 5Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului, in conformitate cu Hotararea nr. 101, publicata in MOF nr 577/ 13.08.2010, pentru aprobarea Regulamentului privind dobandirea dreptului de semnatura pentru documentatiile de amenajare a teritoriului si de urbanism si a Regulamentului referitor la organizarea si functionarea Registrului Urbanistilor din Romania. Autoritatea contractanta a solicitat specialist atestati, cu drept de semnatura pentru documentatiile de urbanism (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului) si anume: a) Coordonatorul proiectului-Specialist atestat de Registrul Urbanistilor Romani: Urbanist diplomat / master urbanist/ urbanist/ arhitect urbanist / arhitect diplomatMembru cu drept de semnatura al Registului Urbanistilor din Romania pentru coordonarea elaborarii documentatiilor de urbanism categoria D? Planuri Urbanistice Generale de ora?e sau comune impreuna cu regulamentele locale aferente acestora;b) Expert in protec?ia mediului indeplinind urmatoarele cerin?e: -Studii superioare universitare de specialitate de lunga durata ;
-Experien?a profesionala de specialitate de minim 2 ani;C) ?Expert in geodezie/cadastru indeplinind urmatoarele cerin?e: - Studii superioare universitare de specialitate de lunga durata;
- Experien?a profesionala de specialitate de minim 2 ani;Nota: 1) Se vor prezenta persoane diferite pentru fiecare pozitie. Pentru o pozitie pot fi nominalizate mai multe persoane.Mod de indeplinireSe vor atasa: 1)Formularul nr. 12 - Personal ce va fi angajat in contract2) Formularul nr. 14 -Curriculum Vitae pentru specialistii angajati in contract conform Formularului 12, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului si indeplinirea cerintelor precizate.3) Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele, autorizatiile sau certificatele detinute de specialistii angajati in contract conform Formularului 12, necesare pentru dovedirea cerintelor minime. Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? .4) Formularul nr. 15 - Angajament in nume personal se va completa pentru fiecare dintre specialistii angajati in contract conform Formularului 12, in cazul in care nu sunt angajati ai ofertantului.Observatii: 1)Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie.2) Prin contract similar se intelege contract de prestare servicii de intocmire Plan Urbanisic General si regilament local de urbanism., Cerinta nr. 4Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de urmatoarele echipamente : -Sta?ii grafice PC :3 buca?i;
-Imprimanta A3/A4 :1 bucata;
-Plotter color A :1 bucata;
- Scanner A0:1 bucata;
- Copiator A3/A4:1 bucata;Mod de indeplinire: 3) ) In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate, se va completa de catre tertul sustinator Formularul nr. 10 - Angajament privind sustinerea tehnica.NOTA: in cazul in careofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre un tert sustinator, atunci acesta are obligatia sa faca dovada ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale articolului 181, lit. a), c^1 si d) si ca nu se incadreaza la art. 69^1 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr. 4Mod de indeplinire: 1) Se va completa Formularul nr. 9 ? Declaratieprivind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.2) Se va face dovada echipamentelor solicitate: a) Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele minime solicitate.b) Pentru echipamentele care nu sunt in proprietatea ofertantului se vor atasa precontractele de inchiriere / contractele de inchiriere/ acorduri de inchiriere / angajament de punere la dispozitie in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .c) echipamentele utilizate trebuie sa indeplineasca cerintele esentiale de calitate, conform legislatiei in vigoare, si sa detina verificarea tehnica periodica in termen de valabilitate;, Cerinta nr. 6Formularul nr. 11 - Informatii generale privind angajatii Mod de indeplinire: Se va completa Formularul nr. 11 - Informatii generale privind angajatiiCerinta nr. 7Formularul nr. 12 - Personal ce va fi angajat in contract Mod de indeplinire: , NOTA: in cazul in careofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre un tert sustinator, atunci acesta are obligatia sa faca dovada ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale articolului 181, lit. a), c^1 si d) si ca nu se incadreaza la art. 69^1 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare., In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate., Cerinta 8 Formularul nr. 13 -Angajamentul ofertantului privind resursele umane. Mod de indeplinire: Se va completa Formularul nr. 13 -Angajamentul ofertantului privind resursele umane, Cerinta nr. 1
a)Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii treiani, cel putin un contract, maxim doua contractede prestari serviciide similare , cu o valoare deminim126.000lei fara T.V.A.
Mod de indeplinire: 1) Se va atasa Formularul nr. 8 - Declaratie privind lista principalelor serviciiprestatein ultimii 3ani2) 2) Se va atasa Formularul 8 a ? Experienta similara
3) Pentru indeplinirea cerintei ofertantul poate prezenta copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificate / documente emise de catre beneficiar / documente constatatoare / procese verbale de predare primire si receptie a serviciiilor, din care sa reiasa prestarea de servicii cu o valoare de minim 126.000 lei .
Nota: Din documentele prezentate trebuie sa reiasa valoarea finala real realizata aferente serviciilor prestateprezentate ca experienta similara. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita in mod individual de fiecare membru al asocieriiMod de indeplinire: Se va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2013 08:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer