Achizitie publica - Actualizare Studiu de Fezabilitate ,,Alimentarea cu gaze naturale a cazanelor etapei CT din cadrul Sucursalei Electrocentrale Craiova II??
Detaliu pentru invitatia numarul 342574
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342574/11.02.2013
Denumire contract: Actualizare Studiu de Fezabilitate , ,Alimentarea cu gaze naturale a cazanelor etapei CT din cadrul Sucursalei Electrocentrale Craiova II??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada UZINEI nr. 1, Turceni, Romania, cod postal: 217520, telefon: +40 253335045, fax: +40 253335068, persoana de contact: TRAIAN LUBA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada UZINEI nr. 1, Turceni, Romania, cod postal: 217520, telefon: +40 253335045, fax: +40 253335068
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Actualizare Studiu de Fezabilitate , ,Alimentarea cu gaze naturale a cazanelor etapei CT din cadrul Sucursalei Electrocentrale Craiova II??
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: la actualizarea Studiului de Fezabilitate se vor avea in vedere urmatoarele aspecte: - obiectul studiului il constituie realizarea traseului conductei de gaze propriu-zise;
- cazanele etapei CT-pacura vor functiona integral pe gaze naturale, eliminandu-se alimentarea cu pacura, - Instalatia de utilizare gaze naturale se va proiecta atat pentru cele patru cazane din etapa CT-pacura cat si pentru alimentarea celor doua grupuri energetic de la SE Craiova ?Uzina Craiova;
- Solutiile de proiectare se vor fundamenta pe baza verificarilor si investigatiilor desfasurate de catre specialisti autorizati, a informatiilor furnizate de catre beneficiar si cu respectarea conditiilor din avizele, acordurile si autorizatiile legale;
- solutiile alese in cadrul actualizarii studiului de Fezabilitate vor respecta legislatia de mediu actual si vor fi in concordant cu cele mai bune tehnici disponibile (BAT) si cu documentatia de referinta (BREF) acceptate de Uniunea Europeana.
II.1.6) CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 274.47 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum GP: 360, 00 RONValabilitate GP: minimum 90 zile de la data limita depunere oferteForma constituire GP: a) virament bancar sau instrument garantare emis de societate bancara/asigurari, in original (Formular 3). Original instrument garantare participare procedura depus la sediu Achizitor, cladire Directia Achizitii, et.1, pana la termen limita depunere oferta din invitatia de participare;b) ordin plata confirmat banca, cont RO59RZBR0000060014652248 ? Raiffeisen Bank Tg Jiu, copie la sediu Achizitor si copie scanata in SEAP, pana la termen limita depunere oferte;c) depunere la casierie AC sume in numerar, maximum 5000 RON/zi si copie chitanta la sediu Achizitor, pana la termen limita depunere oferte;IMM constituie GP cuantum 50% valoare.Echivalenta leu/valuta se va face cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, la cursul comunicat de BNR.Daca CNSC respinge contestatie ofertant ca nefondata, autoritate contractanta retine din GP suma calculata cf. art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum GBEx: 5% val. contract, fara TVA.Constituire GBEx: a) Instrument garantare emis societate bancara/asigurari (Formular 4), b) Retineri succesive sume datorate din facturi partiale. Prestator obligat sa deschida la Trezorerie, cont disponibil distinct la dispozitie Achizitor. Suma depusa mai mare 0, 5% pret contract. Achizitor alimenteaza cont din retineri succesive pana la suma GBEx. Achizitor instiinteaza prestator varsaminte. Din cont pot fi dispuse plati atat de prestator, cu aviz scris Achizitor, cat si de Trezorerie la solicitare scrisa Achizitor, conf. art. 90 (3) HG 925/2006.Caz IMM, GBEx: 2, 5% pret contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind: eligibilitate, neincadrare in situatii art. 69^1/180/181 din OUG 34/2006;calitate participant procedura; participare cu oferta independenta; incadrare IMM. Completare formulare 14, 15, 16, 17.1) daca uzeaza drept prevazut art. 11 (4) HGR 925/2006, prezentare declaratie proprie raspundere privind indeplinire criterii calificare si anexa mentionare succint mod concret de indeplinire a cerintelor minime, ofertantul va prezenta/completa certificate/documente care probeaza/confirma indeplinire cerinte calificare, la solicitare autoritate contractanta, in termen mai mare 3 zile lucratoare.2) daca sunt incertitudini/neclaritati documente, autoritate contractanta are drept sa solicite detalii/ precizari/confirmari suplim. ofertantului. Se completeaza formularul 5 si anexa 1 la acesta.3)Autoritatea contractanta are drept/obligatie descalifica operatori economici aflati in situatii art. 181/69^1, 180 din OUG 34/2006.Persoanele cu functii de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii in cadrul autoritatii contractante sunt: Laurentiu Dan CIUREL- Director General Executiv;Daniel PITAROIU- Director Divizie Financiara;Maria SCURTU- Director Financiar-Contabilitate;Grigorie DADALAU- Director Achizitii;Dorina JIANU- Sef Departament Juridic;Silvica BOIANGIU- Sef Serv. Achizitii Lucrari si Servicii;Cristian POCIOVALISTEANU- Serv. Achizitii Lucrari si Servicii. Pentru persoane juridice/fizice romane, prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, din care sa reiese ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar de activitate cod CAEN corespondent obiect contract ce reiese din documentatie atribuire.Pentru persoane juridice/fizice straine, prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documente traduse in romana de traducatori autorizati si legalizate.Prezentare autorizari din partea Ministerului Mediului, MLPAT si ANRE pentru proiectarea sistemelor de distributie a gazelor naturale ? tip PDS (sau echivalent).(Legea energiei electrice si a gazelor naturale 123/2012; HG 1043/2004 ? Regulamentul privind accesul la sistemul de gaze naturale; Ordinul Presedintelui ANRE NR. 5/2009)In etapa evaluare oferte si inainte de transmitere comunicare rezultat procedura, AC isi rezerva drept solicitare ofertant clasat pe primul loc, prezentare pt. conformitate Certificat constator emis ONRC, original/copie legalizata/copie lizibila ?conform original?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind situatie economico-financiara; Fisa informatii generalePrezentarea cifrei medii de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului, in ultimii 3 ani.Pentru conversia leu ? euro se va folosi un curs mediu anual lei/euro comunicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta minima: Ofertantul va face dovada prestarii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de servicii similare celor ce fac obiectul procedurii de achizitie, insotita de certificate/documente (constatator/recomandare/proces verbal de receptie) prin care sa se confirme prestarea de servicii similare, continand referirila: beneficiarul contarctului, tipul serviciilor prestate, perioada de prestare, valoarea contractului.Capacitatea tehnica/profesionala privind experienta similara a ofertantului poate fi sustinuta de alta persoana, indiferent natura relatii juridice.Daca ofertant/candidat demonstreaza capacitate tehnica/profesionala cu sustinere alta persoana, are obligatie dovedire sustinere, de regula prin prezentare angajament ferm persoana sustinatoare care confirma punere la dispozitie resurse tehnice/profesionale, conform art. 11^1 HGR 925/2006. Persoana sustinatoare nu se incadreaza in prev art. 69^1/180/181 - lit. a), c1), d)din OUG 34/2006., Informatii privind dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echipamente tehnicePrezentarea declaratiei pe propria raspundere privind dotarile cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, etc., de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Informatii privind personalul de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut, pentru prestarea serviciului Documente emise de organisme de certificare acreditate in tara sau in strainatate, care confirma certificare sistem calitate ofertant. Prezentare certificat calitate SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul de activitate al obiectului contractului, valabil la data limita depunere oferte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.02.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2013 13:34