Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Actualizare studiu fezab.si elaborare proiect tehnic-executie retea alim.apa si statie epurare Pilu


Detaliu pentru invitatia numarul 48748
Autoritate contractanta
COMUNA PILU (PRIMARIA COMUNEI PILU JUD. ARAD)
Cod de identificare fiscala: 3519313
Adresa: PILU, NR.69, JUD ARAD, Pilu
Telefon: 0257353800
Fax: 0257353800
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Actualizare studiu fezab.si elaborare proiect tehnic-executie retea alim.apa si statie epurare Pilu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74142120-3 - Servicii de elaborare de proiecte altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Actualizarea studiului de fezabilitate si elaborarea unui proiect tehnic pentru executia retelei de alimentare cu apa (aproximativ 8 km) si a statiei de epurare in localitatea Pilu
Stare procedura: -
Data publicarii: 06.06.2007 10:32
Data limita de depunere a ofertelor: 15.06.2007 16:00
Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Pilu nr.69, judetul Arad
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- fisa informatii generale;
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006;
- certificat ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale si certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale;
- certificatul constatator emis de ORC;
- bilantul contabil pe ultimul an incheiat;
- balanta contabila pe ultima luna incheiata;
- lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari;Experienta similara: minim un contract care din punct de vedere fizic si/sau valoric sa nu reprezinte mai mult de 30% din volumul fizic sau valoric al viitorului contract;
- declaratie referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;
Contra cost (50 lei) de la sediul autoritatii contractante, incepand cu data de 06.06.2007
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer