Achizitie publica - Actualizarea planului urbanistic general al Comunei Scorteni, judetul Prahova, si a Regulamentului Local de Urbanism
Detaliu pentru invitatia numarul 356259
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356259/03.12.2013
Denumire contract: Actualizarea planului urbanistic general al Comunei Scorteni, judetul Prahova, si a Regulamentului Local de Urbanism
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SCORTENI (PRIMARIA SCORTENI)Cod fiscal: 2843302, Adresa: SCORTENI, STR. PRINCIPALA, NR. 2, JUD. PRAHOVA, Scorteni, Telefon: +40 0244355221, Fax: +40 0244355221
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SCORTENI, STR. PRINCIPALA, NR. 2, JUD. PRAHOVA, Scorteni, Romania, cod postal: 107525, telefon: +40 0244355221, fax: +40 0244355221, persoana de contact: DORINA CONSTANTINESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Scorteni, str.Unirii, nr.15, jud.Prahova, telefon/fax +40 0244355299
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie Publica Locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Actualizarea planului urbanistic general al Comunei Scorteni, judetul Prahova, si a Regulamentului Local de Urbanism
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Actualizarea planului urbanistic general al Comunei Scorteni, Judetul Prahova, si a Regulamentului Local de Urbanism
II.1.6) CPV: 71400000-2 - Servicii de urbanism si de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 230, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie in suma de 4600 lei cu respectarea art.2781 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si in conformitate cu toate prevederile art. 86 din HG 925/2006, si va aveaperioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitatea ofertei. In conditiile art.86.alin.1 scrisoarea de garantie bancara in original , este recomandabil sau este de preferat sa fie emisa de catre o banca care sa aiba corespondent in Romania.In situatia achitarii cu op, contul este RO77TREZ5395006XXX004345, TREZORERIA BOLDESTI-SCAIENI, CUI 2843302.In momentul constituirii garantiei se va avea in vedere cursul de schimb leu/valuta BNR , care sa fie cit mai aproape de data limita de depunere a ofertelor , respectiv cu 5 zile.In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
se poate constitui in conformitate cu prevederile art.89 alin.(2) din H.G. nr. 925/2006. in oricare din formele de la art.90 alin.(1)-(3) din HG.nr.925/2006 in cuantum de de 10% din valoarea contractului fara tva.In conditiile art.90.alin.1, scrisoarea de garantie bancara in original este recomandabil sau este de preferatsa fie emisa de catre o banca care are corespondent in Romania, iar in conditiile din art.90.alin3 modificat prin HG.nr.1045/2011 se poate constitui prin retineri succesive intr-un cont distinct deschis la Trezoreria statului de catre operatorul economic.Pe perioada derularii contractului vor fi respectate prevederile art 91, 92 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Documenteleprivind neincadrarea in prevederile art. 180, 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul).1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180, 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata , cu modificarile si completarile ulterioare-in original, formular, nr.1-CERINTA OBLIGATORIE-cazier judiciar -in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul-cazier fiscal-in originalcopie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul- Certificat de atestare fiscala (privind datoriile la bugetul consolidat general) din care sa reiasaca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul LIMITA de depunerea ofertelor/candidaturilor, prezentat in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasaca ofertantul/ candidatulnu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul LIMITA de depunerea ofertelor/candidaturilor, prezentat in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 , formularnr.16, CERINTA OBLIGATORIE4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobatacu modificarile si completarile ulterioare, formular nr 20-CERINTA OBLIGATORIEPersoanele care detin functii de decizie cof.art.33.1 din oug nr.34/2006 in derularea procedurii de achizitie publica: NEACSU MIHAI-PRIMAR, ENE MIHAELA-VIOLETA-SECRETAR, NEGULESCU MARIA- SEF BIROU FINANCIAR CONTABIL, CONSTANTINESCU DORINA- CONSILIER- achizitii publice, PETCU DORINA- CONSILIER ?compartiment administrarea domeniul public si privat Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic , iar informatiile cuprinse in acesta sa fie reale/actuale la data-limita de depunere a ofertei.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.CERINTA OBLIGATORIE2. Documentul edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat: AUTORIZATIE ANCPI eliberata in baza ORDIN NR. 107/2010 pentru aprobarea Regulamentului privind autorizareasau recunoasterea autorizarii persoanelor fizicjuridice romane, ale unui alt stat membru al UniuniEuropene sau ale unui stat care apartine SpatiuluiEconomic European in vederea realizarii si verificarii lucrarilor de specialitate in domeniul cadastrului, al geodeziei si al cartografiei pe teritoriul Romaniei.atestate, legitimatii in concordanta cu prevederilelegilor nr.7/1996 a cadastrului si publicitatii imobiliare- modificata, legea 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul-modificata si completata care sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta obligatoriepersoanele juridice/fizice straine sa prezinte documentele in traduceri autorizate in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilantul contabil la 31.12.2012, si alte documente financiare care sa ateste capacitatea economico financiara-cerinta obligatorie-formular nr.2Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a prestat servicii la nivelulminim 1contract, maxim 3 contracte, valoare cumulata de minim 230000 lei, (se va aplica cursul mediu anualBNR lei/valuta)insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar.formular nr.5, min. un specialist RUR -Registrul Urbanistilor din Romania cf.legii 350/2001, modificata si completata, cu drept de semnatura privind coordonarea elaborarii documentatiei de amenajarea teritoriului si de urbanism si a partilor din documentatie -declaratie cf.formular.nr.18Pentru personalul responsabil pentru indeplinirea contractului se vor prezentaurmatoarele documente: -declaratie de disponibilitate, semnata si datata conform modelului din sectiunea formulare;
- copii, conforme cu originalul, dupa documentele care probeaza pregatirea profesionala in domeniul cadastru, urbanism : fisa de post, contractul de munca, recomandarea sau orice alte documente similare: atestate, legitimatii, Formulare: nr.3, 4, ,declaratie referitoare la echipamenteledin dotarea minima solicitata (proprietate / chirie / leasing, alte forme): - Statie de masura Stereo 70 / sistem GPS stationare / echivalent;
- Aparat foraj geotehnic;
- Statii grafice;
- Licente software compatibila;
- Imprimanta A3/A4;
- Plotter color A0;
- Scanner A0;
- Copiator A3/A4.formular nr.15Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.12.2013 13:08