Achizitie publica - ACTUALIZAREA PLANULUI URBANISTIC GENERAL SI REGULAMENTUL LOCAL DE URBANISM COMUNA UNTENI JUDETUL BOTOSANI
Detaliu pentru invitatia numarul 330336
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330336/25.06.2012
Denumire contract: ACTUALIZAREA PLANULUI URBANISTIC GENERAL SI REGULAMENTUL LOCAL DE URBANISM COMUNA UNTENI JUDETUL BOTOSANI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA UNTENICod fiscal: 3433858, Adresa: com.Unteni, jud. Botosani, Unteni, Telefon: 0231543802, Fax: 0231843802
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com.Unteni, jud. Botosani, Unteni, Romania, cod postal: 717435, telefon: +40 0231543802, fax: +40 0231843802, persoana de contact: Otilia Soptica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: com.Unteni, jud. Botosani, Unteni, Romania, cod postal: 717435, telefon: +40 0231543802, fax: +40 0231843802, persoana de contact: Otilia Soptica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACTUALIZAREA PLANULUI URBANISTIC GENERAL SI REGULAMENTUL LOCAL DE URBANISM COMUNA UNTENI JUDETUL BOTOSANI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACTUALIZAREA PLANULUI URBANISTIC GENERAL SI REGULAMENTUL LOCAL DE URBANISM COMUNA UNTENI JUDETUL BOTOSANI
II.1.6) CPV: 71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2000 leiGarantia de participare poate fi constituita conform HG nr. 925/2006 astfel: t in numerar prin depunere la casieria autoritatii contractante; sau, t scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formular nr. 10 ); Potrivit art. 86 din Hg nr. 925/2006 perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor. Garantia de participare constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare se va returna de catre autoritatea contractanta in conditiile art. 88 din HGR 925/2006, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia sau in cazul in care, fiind declarat castigator, ofertantul din culpa sa nu semneaza contractul sau nu constituie garantia de buna executie.In situatia in care se depune o eventuala contestatie la CNSC , conditiile de retinere a sumelor din garantia der participare sunt cele prevazute la art 278III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- Formular nr.1, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formular nr.2, Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr.3, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Formular nr.19, Situatia achitarii obligatiilor fata de bugetul de stat si bugetul local-Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificate ce atesta plata impozitelor si taxelor locale emise de Autoritatile Publice Locale, valabile in ziua deschiderii ofertei ? in original sau copie legalizata.- Certificat fiscal ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul de stat emis de Agentia Nationala de Administratia Fiscalasi Directia Finantelor Publice valabile in ziua deschiderii ofertei ? in original sau copie legalizata.Referitor la conflictul de interese si incadrarea in art. 69 din oug nr. 34/2006, persoanele cu functii de decizie a autoritatii contractante, implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt Timisag Dumitru, Paladi Constantin, Ursachi vasile, Paval Maria, Nastasa Marius, Soptica Otilia, Ilincariu Mariana-Formularul nr. 18 Certificat Constatator emis de ONRC valabil la deschiderea ofertelor, autorizat -activitati de arhitectura sau activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea, Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuireautoritatea contractanta solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator ]n original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Informatii privind situatiea socio*economicaCifra medie anuala pe ultimii 2 ani sa fie de minim 150000 lei .Curs BNR: 1 EURO = 4, 3488 RON la data de01.03.2012
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratii privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 3 aniExperienta similaraDeclaratie referitoare la mijloacele si echipamentele tehnice de care dispune -copii legalizate dupa facturi si licente cu echipamentele din dotare, Declaratie privind informatii cu personalul direct implicate in indeplinirea contractului personal specializat, Declaratie privind securitatea in munca Dovada certificarii Sistemului de Management de Mediu conform SR EN ISO 14001:2005 sau echivalentDovada certificarii Sistemului de Management al Calitatii conform SR EN ISO 9001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.06.2012 11:31