Achizitie publica - Actualizarea PUG si a RLU al Comunei Vladimirescu, judetul Arad
Detaliu pentru invitatia numarul 116395
Comuna Vladimirescu
Cod de identificare fiscala: 3519615
Adresa: Str. Revolutiei nr. 4, Vladimirescu
Telefon: 0257514101
Fax: 0257514101
Denumire invitatie: Actualizarea PUG si a RLU al Comunei Vladimirescu, judetul Arad
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 74251000-3 - Servicii de urbanism (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Actualizarea Planului Urbanistic General (PUG) si a Regulamentului Local de Urbanism (RLU) al Comunei Vladimirescu, judetul Arad
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 15.02.2008 15:01
Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Vladimirescu, localitatea Vladimirescu, str. Revolutiei nr. 4, judetul Arad
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2008 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Vladimirescu, localitatea Vladimirescu, str. Revolutiei nr. 4, judetul Arad
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
fisa inf.gen.-orig.;decl. de eligib.-orig.;decl.priv. neincadr.in sit.prev.la art. 181 OUG 34/2006?orig.;certif. ANAF si locale-orig./copie legaliz.;certif.ORC, cf.DA- orig.;Nota: cf.DA-copie legaliz.si trad.legaliz.în limba româna;bilant cont.pe anul 2006 sau bilant presc.la 30.06.2007 vizat/inreg.de organele compet.?copie; balanta cont.pe ultima luna incheiata?copie;lista principale prestari servicii in ultimii 3 ani, cf.DA-copie. Experienta similara: sa prezinte cel putin 3 contr. similare a caror val.cumulata sa fie mai mare de 75.000 lei?copie;decl.ref.la personal. tehnic de spec., cf.DA;decl. ref.la studii, preg.prof.si calif., cf.DA;decl.ref.la utilaje, instalatii, echipam. tehn.de care poate dispune op.ec.pt.indepl.contr.de servicii.
Contra cost (300 lei) de la sediul autoritatii contractante, incepand cu data de 15.02.2008