Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acumulatoare pentru echipamente de telecomunicatii


Detaliu pentru invitatia numarul 356400
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 356400/10.12.2013
Denumire contract: Acumulatoare pentru echipamente de telecomunicatii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Olteni, nr. 2-4, Sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030786, telefon: +40 213035600, fax: +40 213035610, persoana de contact: Registratura, parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Olteni, nr. 2 - 4, sector 3, Bucuresti, etaj 3, camera 309, persoana de contact Mirela Haralambie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acumulatoare pentru echipamente de telecomunicatii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea a 938 buc de Acumulatoare pentru echipamente de telecomunicatii
II.1.6) CPV: 31431000-6 - Acumulatori cu placi de plumb si acid sulfuric (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 339, 158 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 6.700 lei sau echivalentul in alta moneda. Cursul de schimb Leu / alta moneda va fi considerat cel stabilit de BNR cu 5 (cinci) zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Valabilitatea Garantiei pentru participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire(Formularul 3). Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor (contul Autoritatii Contractante: cont IBAN RO54 RNCB 0072 0058 0063 0001, deschis la BCR filiala sector 1, Bucureseti). In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul depunerii unei contestatii la Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor, in masura in care acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata totala, conform art. 2781 si art. 2781 alin (2) din OUG 76/30.06.2010 suma de 3.391, 58 lei. Pentru alta moneda suma se va calcula conform curs de scimb leu/alta moneda stabilit de BNR cu 5 (cinci) zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului, fara T.V.A Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila (Formularul 4). Se va constitui printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se va prezenta in original. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei de buna executie se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractual; sau b)neconditionat, respective la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Valabilitatea garantiei de buna executie a contractului: va avea oa valabilitate care sa depaseasca 45 zile data de finalizare a furnizarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCazierul judiciar al operatorului economic eliberat de IGP Directia Generala Teritoriala /certificat echivalentNeincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePrezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta isi are sediul social si a Certificatului de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala (ANAF) al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 69(1) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante conform articolului 69 indice 1 di OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt urmatoarele: Directoratul format din : Stefan ? Doru Bucataru ? Director General Executiv, Constantin Vaduva, Ciprian Gheorghe Diaconu, Gabriel Mustea si Florin Mihaita Boangiu ? Membrii Directorat; Maria Ionescu ? Director Economic; Stefan Marin - Inspector Sef Departament Management Integrat; Cerasela Radescu ? Manager Achizitii; Oana Croitoru ? Consilier Juridic; Emilian Gabriel Sima - Manager DMSIT; George Dumitrache - Sef Birou Telecomunicatii; Mirela Haralambie - Referent de specialitateCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordin ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010) Cerinta obligatorie: Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului / Autorizatie de functionare / altele echivalente, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati din categoria calor care fac obiectul prezentei achizitii, informatiile din acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Certificatul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie conform cu originalul semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC.Certificatele constatatoare vor fi furnizate de toti partenerii dintr-o asociere.Daca ofertantul semnatar al contractului a prezentat certificatul in copie conform cu originalul, acesta are obligatia ca, la cererea comisiei de evaluare, sa prezinte acest certificat in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse effectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a furnizat produse prin cel putin sa la nivelul a cel putin 1 contract sau mai multe contracte a carui/caror valoare cumulate a fost de min. 339.158 lei, insotita de contracte/copii de pe parti relevante ale contractelor/recomandare/procese verbale de receptive, emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar.Nota: In cazul in care valorile contractelor de mai sus sunt prezente in alta valuta decat Leul, pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual Leu / valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Certificat de conformiate cu cerintele armonizate ale UE, emis de un organism de certificare acreditat in tara sau UE, in conformitate cu HG 306/2011, Regulamentul (CE) nr. 765/2008. Standarde de asigurare a calitatii-Certificatul sistemului de management al calitatii (emis de catre un organism acreditat) conform ISO 9001/2008.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.12.2013 10:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer