Achizitie publica - Acumulatori 12 V-320 Ah tip locomotiva; Acumulatori 12V-180 Ah.
Detaliu pentru invitatia numarul 335715
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335715/18.09.2012
Denumire contract: Acumulatori 12 V-320 Ah tip locomotiva; Acumulatori 12V-180Ah.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SACod fiscal: RO 11054529, Adresa: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213192433, Fax: +40 213192433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Centrul Regional de Exploatare Intretinere si ReparatiiCF Bucuresti, Str. Piata Garii de Nord , nr. 1-3 , sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010858, telefon: +40 213199539 /133204, fax: +40 213182381, persoana de contact: Lulea Constanta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala CREIR CF Bucuresti, str.Piata Garii de Nord, nr.1-3, sector 1, Bucuresti, Serviciul Comercial-Biroul Achizitii Publice, etaj 1, camera 56.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acumulatori 12 V-320 Ah tip locomotiva; Acumulatori 12V-180Ah.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Baterii acumulatori 12V-320 Ah tip locomotiva;Baterii acumulatori12V-180 Ah
II.1.6) CPV: 34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului : Garantia de buna executie va fi de 5 % din valoarea fara TVA a contractului de furnizare produse.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: -instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
-prin retineri succesive de 5 % din plata cuvenita pentru facturile partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Ofertantii care fac dovada ca sunt IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform Legii nr.346/2004, cu modificarile ti completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune oferta ;b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (MFP-ANAF) care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune ofertaCertificatele constatatoare vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. - Certificat constatatoremis deOficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalulteritorial, emis/eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de datadepunerii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa cuprinda si activitatide tipul celor supuse procedurii de achizitie in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .In situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.- Autorizatie de furnizor feroviar ? AFER, pentru produsele supuse procedurii, valabilala data limita de depunere aofertelor.- Agrement tehnic feroviar ? AFER , pentru produsele supuse procedurii, valabilla data limita de depunere aofertelor.Nota : Ofertantul trebuie sa prezinte un angajament in care va mentiona faptul ca isi va prelungi valabilitateaAutorizatiei si Agrementului AFERdaca pe pacursul derularurii contractului vor expira.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale : Se solicita media cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii 3 ani in valoare de cel putin: 150.000 lei, in functie de informatiile si documentele disponibile Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani., Experienta similara Pentru demonstrarea experientei similare se solicita ca cerinta minima prezentarea a cel putin unui contract in valoare de minim 75.000 lei prin care se confirma livrarea de produse similare in ultimii 3 ani, de la data depunerii ofertelor . Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR ., Ofertantul va prezenta cel putin o recomandare sau un document constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale, Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune, Declaratie privind , echipamentele tehnice, necesare pentru indeplinirea in bune conditii a contractului Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii sau echivalentul lui pentru activitatea specifica obiectul contractului. Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire sa afla atasata la prezenta invitatie de participare la rubrica Documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2012 14:35