Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - acumulatori auto


Detaliu pentru invitatia numarul 355546
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Dealu Spirii" al Municipiului Bucuresti
Numar invitatie: 355546/08.11.2013
Denumire contract: acumulatori auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Dealu Spirii" al Municipiului BucurestiCod fiscal: 4221047, Adresa: Calea 13 Septembrie 135 sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213166171, Fax: +40 213166171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: acumulatori auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie acumulatori auto. Se vor incheia, in functie de necesitatile autoritatii contractante si de fondurile alocate, contracte subsecvente conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 31431000-6 - Acumulatori cu placi de plumb si acid sulfuric (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 153, 377.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) si va fi prezentata la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor (exceptie facand viramentul bancar).Garantia de participare se constituie in suma de3067, 56 lei.Se accepta GP in cuantum de 50% din valoarea solicitata pt IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 30 zile de la data limita de depunere a ofertei. Modalitatea de constituire: -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si cel putin pentru perioada de valabilitate a ofertei; - ordin de plata in contul AC - RO64TREZ7055005XXX000157 trezoreria sector 5, Bucuresti, C.I.F. 4221047 sau a unei file CEC pana la data depunerii ofertelor. In orice situatie, dovada constiturii Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt depunerea ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.In cazul formularii unei contestatii in cadrul procedurii de atribuire de catre ofertanti, in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a acordului-cadru si in cf.cu prev. art. 278^1 al. 1 si art. 278^1 al. 2 din O.U.G. nr. 34/2006. Echivalenta garantiei de participare in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate-Declaratie privind eligibilitatea.Vor fi exclusi of. care se afla in una din urm. sit.: omit sa compl. si sa prezinte formularul solicitat;nu prezinta form. completat corect si integral;se afla in situatia prev. la art. 180 din OUG 34/2006.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Vor fi exclusi of. care se afla in una din urmat. sit.: omit sa completeze si sa prezinte form. solicitat; nu prezinta form. completat corect si integral; se afla in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006-Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obl. exigibile de plata.certif. de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) (formulare tip eliberate de aut.competente din tara in care candid. isi are sediul sau este rezident)- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetul consolidat general) (formulare tip eliberate de autoritatile competente)Referitor la certificatele fiscale, indeplinirera obligatiilor scadente de plata va fi raportata la luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Docum. se vor prezenta in orig./copie legalizata/copie cu semn.lizibila cf.cu orig.Vor fi exclusi of. care se afla in una din urmat. sit: din doc. solicitate reiese ca fig. cu obl. de plata; doc. depuse prezinta sit. dat. scadente in alta perioada decat cea mentionata.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010.Vor fi descalificati of. care se afla in una din urm. sit.: omit sa prezinte docum;prez.docum. completat necorespunzator sau incomplet.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006.Vor fi exclusi of. care se afla in una din urma. sit.: omit sa compl.si sa prezinte form. solicitat;nu prezinta form. completat corect si integral;se afla in sit. prevla art. 691 din OUG. 34/2006. Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante privind procedura de atribuire: Dudus Stelian, Birsan Odeta, Dorcescu Liviu, Zlavog Claudia, Stan Gheorghe, Vlad Marian, Darescu Catalin -Certificat constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate ? livrarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie (ofertantul isi va asuma raspund. cu priv. la faptul ca inf. cuprinse in acest doc.trebuie sa fie valabile/reale la data lim.de dep. a of.).Ofertantul trebuie sa prezinte documentul in original sau copie legalizata/ copie cu semnatura lizibila conform cu originalul. Ofertantii clasati pe primele 3 locuri trebuie sa prezinte documentul, in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezutatul procedurii de atribuire.Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: din certificatul constatator prezentat nu rezulta ca are in obiectul de activitate livrarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie; omit sa prezinte documentul solicitat;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani.Prezentare fisa de informatii generale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari..., Certificate de conformitate eliberat de RAR ? OCP emis in conformitate cu O.M.T. nr. 2135 / 2005 ? RNTR 4Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2013 08:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer