Achizitie publica - Adaposturi pentru caini
Detaliu pentru invitatia numarul 320027
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320027/08.02.2012
Denumire contract: Adaposturi pentru caini
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Public de Exploatare a Patrimoniului Municipiului PitestiCod fiscal: RO 18812396, Adresa: Pitesti, str. Calea Bucuresti, bl. U3, parter, Pitesti, Telefon: 0248210380, Fax: 0248210280
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pitesti, str. Calea Bucuresti, bl. U3, parter, Pitesti, Romania, cod postal: 110134, telefon: +4 0248210380, fax: +4 0248210280, persoana de contact: Mirela Duinea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul Public de Exploatare a Patrimoniului Municipiului Pitesti, str. Calea Bucuresti, bl. U3, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Adaposturi pentru caini
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare adaposturi pentru caini in Comuna Mosoaia, judetul Arges
II.1.6) CPV: 45223600-2 - Lucrari de constructii de custi pentru caini (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 653, 996 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum: 20000 lei. Valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Constituiere: OP, viramnet bancar, intrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, in original.In cazul in care un operator ec depune contestatie la CNSC iar contestatia este respinsa, autorit contractanta va retine suma de 5434 lei cf art 278^1 din OUG34/2006
Garantie de buna executie
10% din val contract fara TVA.Constituire: intrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pt facturi partiale potrivit art 90 alin 3 din HG 925/2006 cu modif si completarile ulterioare.In acest caz contractantul deschide la unitatea Trezorerie Statului un cont de disponibil, suma initiala care se depunde in acest cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: decl privind eligibiliatea-Formular 12A;decl privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006-Formular 12B;certif de particip la licitatie cu oferta indep conf Ord 314/12.10.2010;decl pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG34/2006-Formular 12C; persoane cu functie de decizie;Constantin Zichil-director; Florina Stan-sef contabil;Iulia Bratu Iordache-jurist;Mirela Duinea-pres.comisie; Camelia Ene-membru;Cristina Popa-membru;Doriana Chitu-membru;Alexandru Marcu-membru;certif de atestare fiscala care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele-original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";certif privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele-original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca obiectul de activitate principal sau secundar corespunde domeniului din care face parte obiectul contractului(codul CAEN).Certificatul se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate certificatul in original/copie legalizata atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilant contabil la data de 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
- Experienta similara-se vor prezenta unul sau maxim patru contracte de executie lucrari ce au avut ca obiect executia de lucrari de hale industriale cu panouri termoizolante cu o valoare minim cumulata de 1600000 lei exclusiv TVA; procese verbale de receptie si certificate constatatoare, decl privind utilajele, instalatiile, instalatiile, echip tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului, decl privind efectivele medii anuale ale personalui angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, lista personalui responsabil-"cheie" minim solicitat care va fi angajat in cadrul indeplinirii acontractului: RTE pentru lucrari specifice din caietul de sarcini, coordonator inmaterie de SSM conf HG 300/2006 si responsabil control calitate in constructii pentru lucrari specifice caietului de sarcini, se vor prezenta copii de pe parti relevante ale Conventiilor/contractelor cu furnizorii de utilaje de constructii si mijloace de transport, documente privind laboratoarele utilizate si autorizate cu grad corespunzator lucrarilor documente de certificare a calitatii ISO 9001 sau echivalent, documente de certificare a mediuluiISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2012 13:21