Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Adaposturi pentru caini


Detaliu pentru invitatia numarul 325191
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Serviciul Public de Exploatare a Patrimoniului Municipiului Pitesti
Numar invitatie: 325191/27.04.2012
Denumire contract: Adaposturi pentru caini
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Public de Exploatare a Patrimoniului Municipiului PitestiCod fiscal: RO 18812396, Adresa: Pitesti, str. Calea Bucuresti, bl. U3, parter, Pitesti, Telefon: 0248210380, Fax: 0248210280
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pitesti, str. Calea Bucuresti, bl. U3, parter, Pitesti, Romania, cod postal: 110134, telefon: +4 0248210380, fax: +4 0248210280, persoana de contact: Mirela Duinea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: judetul Arges, Pitesti, str. Calea Bucuresti, bl. U3, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Adaposturi pentru caini
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare adaposturi pentru caini in Comuna Mosoaia, Judetul Arges
II.1.6) CPV: 45223600-2 - Lucrari de constructii de custi pentru caini (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 653, 996 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum 20000 lei;valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Constituire: OP cont RO78TREZ0465006XXX004920 trez Pitesti;virament bancare;instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari original.In cazul in care un op economic depunde contestatie la CNSC iar contestatia este respinsa, autoritatea va retine suma de 5434 lei conform art. 278^1 din OUG 34/2006. CIF RO18812396
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA.Constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale potrivit art 90 alin 3 din HG 925/2006.In acest caz contractantul deschide la unitatea trezoreriei statului un cont de disponibil, suma initiala care se depune in acest cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: decl privind eligibilitatea-Formular 12A;decl privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006-Formular 12B;certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010;decl pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG34/2006-Formular 12C;persoane cu functii de decizie: Constantin Zichil-Director, Florina Stan-Contabil Sef;Iulia Bratu Iordache-Jurist;Mirela Duinea-presedinte comisie de evaluare;Camelia Ene-membru;Cristina Popa-membru;Doriana Chitu-membru;Alexandru Marcu-membru;certificat de atestare fiscala care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele-original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele-original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" certificat Constatator emis de ONRC eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca obiectul de activitate principal sau secundar corespunde domeniului din care face parte obiectul contractului(codul CAEN).Certificatul se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate certificatul in original/copie legalizata atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente, Sustinere capacitate economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
-Se vor prezenta unul sau maxim patru contracte de executie lucrari ce au avut ca obiect executia de lucrari de hale industriale cu panouri termoizolante cu o valoare minim cumulata de 1600000 lei exclusiv TVA;procese verbale de receptie si certificate constatatoare, decl privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, decl privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Lista personalului responsabil cheie minim solicitat care va fi angajat in cadrul indeplinirii contractului: RTE pentru lucrari specifice din caietul de sarcini, responsabil control calitate in constructii pentru lucrari specifice caietului de sarcini, se vor prezenta copii de pe parti relevante ale conventiilor/contractelor cu furnizorii de utilaje de constructii si mijloace de transport, documente privind laboratoarele utilizate si autorizate cu grad corespunzator lucrarilor, Sustinere tehnica si/sau profesionala documente de certificare a calitatii ISO 9001 sau echivalent, documente de certificare a mediului ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2012 09:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer