Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Adaptare la teren a liniilor de masurare ce urmeaza a fi instalate prin proiectul SCADA la Nod Tehnologic GHERAIESTI


Detaliu pentru invitatia numarul 346804
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 346804/15.05.2013
Denumire contract: Adaptare la teren a liniilor de masurare ce urmeaza a fi instalate prin proiectul SCADA la Nod Tehnologic GHERAIESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803203, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Hentea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803203, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Hentea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Adaptare la teren a liniilor de masurare ce urmeaza a fi instalate prin proiectul SCADA la Nod Tehnologic GHERAIESTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea totala estimata este de 8.360.309, 00 lei (din care 718.310, 00 lei div. si nepr), defalcat dupa cum urmeaza: - 5.860.309, 00 lei (din care valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute in valoare de 528.310, 00 lei) REPREZENTAND VALOAREA ESTIMATA A LUCRARILOR CARE FAC OBIECTUL PREZENTEI ACHIZITII- 2.500.000, 00 lei (din care valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute in valoare de 250.000 lei) REPREZENTAND VALOAREA ESTIMATA A LUCRARILOR CARE SE VOR ACHIZITIONA cu respectarea dispozitiilor art 252 lit k din OUG nr.34/2006Optiuni: - 2.500.000, 00 lei(din care valoarea cheltuielilor div. si neprev.in valoare de 250.000 lei)
II.1.6) CPV: 45231221-0 - Lucrari de constructii de conducte de alimentare cu gaz (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 860, 309 - 8, 360, 309 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- cuantum: 106.639, 00 lei- data la care se va face echivalenta leu/alta valuta la cursul BNR-este 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor;
- valabilitate: 90 zile de la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.- Mod de constituire: virament bancar (OP) in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii, care se prezinta in original la deschiderea ofertelor -valabilitate: 90 zile de la data limita pentru primirea ofertelor;Garantia de participare la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta in original, la deschiderea licitatiei. Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;? fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;? fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului;? dacaofertantul se incadreaza la prevederile art.278^1 din OUG 34/2006, modificata se va retine suma de 8.093, 10lei.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
- cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA; - Modul de constituire a garantiei de buna executie: orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din facturile partiale (sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea- Formular 12A- Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta)Formular 12B- Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 12 D- Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG nr 34/2006.Persoanele cu functie de decizie sunt: ? Ioan Rusu -Director General;
- Ilie Lata - Director General Adjunct;
- Mares Gabriela Elena -Sef Serviciu- Ioan Stefanescu -Director Economic;
- Marin Dumitru- Director Directia Buget Finante- Idu Olga-Director Directia Juridica;
- Ion Tataru -Director Departament Dezvoltare, - Adrian Comsa - Director Directia Pregatire Executie Lucrari, - Tudor Bouariu - Director Directia Achizitii Publice si Contractari, - Rusu Daniel ? Inginer D.P.C.- Laura Filipas- Sef Biroul Ofertare, - Hentea Mihaela? Biroul Ofertare, - Bacila Lucian? Sef. Serv. Proframare Mentenanta si Reabilitare SNT, - Filimon Laurentiu ? Sef Serv. Instrumentatie si Echipamente, - Neagu Bucur Craciun ? Sef Serv. UPM-uri Proiect Scada, - Leahu Mihai Leontin? Sef Atelier, - Monica Indrean ? Serviciu U.E.L.- Petrariu Ioan- Sef Serviciu- Baciu Elena Marioara- Consilier Juridic- Goage Mihai - Consilier Juridic- Suciu Nicolae - Consilier Juridic.Prezentarea declaratiei este obligatorie pentru toti participantii la procedura (ofertanti/subcontractanti/terti sustinatori)- Certificate constatatoare scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in original sau copie legalizata sau conform cu originalul ) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice strainePentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident- Se va prezenta obligatoriu autorizatia tip ETC emisa de ANRE conform ordinului 89/2009 si a Legii 123/2012, pentru operator economic, (autorizatia va fi insotit cu lista personalului pe baza caruia s-a obtinut aceasta, completata la zi).- Se va prezenta obligatoriu autorizatia(atestat) tip B? pentru instalatii electrice de 0, 4Kv- emisa de ANRE pentru operator economic (autorizatia va fi insotit cu lista personalului pe baza caruia s-a obtinut aceasta, completata la zi)-Se va prezenta obligatoriu autorizatie de montaj echipamente in atmosfere cu potential exploziv, indicativ Ex 01-06, eliberat de autoritati competente in domeniu respectiv INSEMEX.- Se va prezenta obligatoriu atestat ANRE de tip A1 pentru incercari de echipamente si instalatii electrice de joasa tensiune, conform Ordinului 51/2011- Se va prezenta obligatoriu autorizatie IGSU pentru efectuarea lucrarilor de instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, conform H.G. 87/2010-Se va prezenta licenta de functionare IGP pentru activitati de instalare si intretinere a componentelor sau sistemelor de alarmare impotriva efractiei , conform L. 333/2003 art. 34 si Legea 301/2012.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil vizat de organele in drept/orice document din care sa rezulte ineplinirea nivelului cifrei de afaceri se vor respecta prevederile art.36 din legea 82/1991. Declararea cifrei medii globale de afaceri pe ultimii 3 ani, completare Formularul IV.3- val.minim impusa pt C.A. -10.663.900, 00lei Pentru echivalenta se va tine de cursul mediu anual comunicat de BNR;In conformitate cu prevederile art.186 din OUG nr.34/2006, capacitatea economico-financiara a ofertantului poate fi sustinuta - in vederea indeplinirii contractului si de alta persoana. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, prin prezentarea unui angajament ferm. Persoana care asigura sustinerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. prevederilor art.180 si 181 lit.a, c?1 si d)si 69 indice 1.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, continand valori, termen de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prin lucrari similare se inteleg doar acele lucrari de executie, a caror parametrii tehnologici sunt similari cu cei ai achizitie(lucrari executate in regim de presiune inalta, Pn > 25 bari, respectiv Noduri Tehnologice Automatizate cu capacitate > 250.000mc/h in componenta carora au fost executate instalatii de reglare, masurare, automatizare fluxuri de gaze, echipamente de lansare/primire PIG, separatoare/filtre). - valorile impuse pt EXP similara de minim 5.331.999, 00lei - Pentru echivalenta se va tine de cursul mediu anual comunicat de BNR -Declaratie privind subcontractantii-Formular 12G. Se va preciza ce parti din contract intentioneaza sa se subcontracteze si in ce procent, Se solicita prezentarea listei conform Formular 12H privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari alocate pentru realizarea obiectivului si care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari urmatoarele: -lansatoare20t-minim 1 buc. pentru conducte;
-trailere minim40t-minim1 buc;
-buldozere cu senile - minim 1 buc;
- excavatoare cu cupa de 1, 8m-minim 1 buc;
-buldozere- minim1 buc;surse de sudare automata-1buc;
-compresor pentru probe de presiune cu capacitate >60 bari; -centrator interior/exteriorminim 2 buc.; -macarale minim 16 t;
-agregat sudura-minim5 buc;
-grup electrogen -minim2buc;
-laborator acreditat ptr. verificare rugozitate suprafete Rt si Rp -protectie catodica, - laborator autorizat pentru analiza defectoscopica nedistructiva, suduri, incercari mecanice potrivit normelor tehnice pentru proiectarea si executia conductelor de transport gaze naturale aprobate cu decizia 1220/2006 ANRGN cap.12, pct12.9 publicat in M Of.960bis/29.11.2006, Lista privind asigurarea cu personalul de specialitate si tehnic alocat pentru realizarea obiectivului, fiind strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari?Formulat 12I. Dotare minima impusa: -sudori-minim 4 certificati de organisme abilitate ptr. suduri API 1104;lacatusi mecanici-minim 4; -izolatori conducte; masinisti/utilajisti/buldozerist/excavatorist - minim4; - sef lot(ex. inginer mecanic sau instalatii); -minim 1 sef formatie(ex. inginer, maistru, tehnician);
-minim 1 coordonatir de proiect cu experienta profesionala dobandita(ex.ing. mecanic sau instalatii);
- minim1 sef formatie ( ex.inginer, maistru, tehnician); -cel putin un inginer autorizat INSEMEX pentru lucrari de montaj instalatii electrice in mediu cu pericol de explozie, conform Ordinului nr.1636 din 25 aprilie, eliberat de INSEMEX Petrosani) Ofertantii vor prezenta obligatoriu -certficatul de asigurare a calitatii SR EN ISO 9.001:2008 sau documente echivalente - domeniul de activitate fiind similar achizitiei. - certificatul ISO 14.001; 2001 sau documente echivalente - domeniul de activitate fiind similar achizitiei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2013 13:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer