Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Adaptare la teren a liniilor de masurare ce urmeaza a fi instalate prin proiectul SCADA la NOD TEHNOLOGIC CEANU MARE - Reabilitare SCV Ceanu Mare


Detaliu pentru invitatia numarul 347762
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 347762/31.05.2013
Denumire contract: Adaptare la teren a liniilor de masurare ce urmeaza a fi instalate prin proiectul SCADA la NOD TEHNOLOGIC CEANU MARE - Reabilitare SCV Ceanu Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803203, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Hentea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEdiul SNTGN transgaz SA Medias
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Adaptare la teren a liniilor de masurare ce urmeaza a fi instalate prin proiectul SCADA la NOD TEHNOLOGIC CEANU MARE - Reabilitare SCV Ceanu Mare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Adaptare la teren a liniilor de masurare ce urmeaza a fi instalate prin proiectul Scada la NOD TEHNOLOGICSAMBOTINValoarea totala estimata este de 8.123.919, 00 lei (din care 768.330, 00 div. si nepr), defalcat dupa cum urmeaza: - 5.623.919, 00lei (din care valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute in valoare de 518.330, 00 lei) REPREZENTAND VALOAREA ESTIMATA A LUCRARILOR CARE FAC OBIECTUL PREZENTEI ACHIZITII- 2.500.000, 00 lei (din care valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute in valoare de 250.000, 00lei) REPREZENTAND VALOAREA ESTIMATA A LUCRARILOR CARE SE VOR ACHIZITIONA cu respectarea dispozitiilor art 252 lit k din OUG nr.34/2006Optiuni: Se va aplica o procedura NFPAP in temeiul art.252 lit k din OUG nr.34/2006, modificata.
II.1.6) CPV: 45231221-0 - Lucrari de constructii de conducte de alimentare cu gaz (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 623, 919 - 8, 123, 919 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- cuantum: 102.111, 00 lei- data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor la cursul BNR;
- valabilitate: 90 zile de la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.- -Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, completata in conformitate cu Formular 11-Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias;
-Depuneri la caseria Transgaz-Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari.Garantia de participare la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta (in original), la deschiderea licitatiei.Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ?revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;?fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;?fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului;?ofertantul se incadreaza la prevederile art.278^1 din OUG 34/2006, modificata in valoare de 8.070, 55 lei.Garantia pentru participare se va returna de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie .
Garantie de buna executie
- cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA; - Modul de constituire a garantiei de buna executie: orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din facturile partiale (sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea- Formular 12A- Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta)Formular 12B- Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 12 D- Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG nr 34/2006.Persoanele cu functie de decizie sunt: ? Ioan Rusu -Director General;
- Ilie Lata - Director General Adjunct;
- Mares Gabriela Elena -Sef Serviciu- Stefanescu Ioan-Director Economic;
- Marin Dumitru- Director Directia Buget Finante- Idu Olga-Director Directia Juridica;
- Tataru Ion-Director Departament Dezvoltare, - Adrian Comsa - Director Directia Pregatire Executie Lucrari, - Bouariu Tudor- Director Directia Achizitii Publice si Contractari, - Rusu Daniel ? Inginer D.P.C.- Filipas Laura- Sef Biroul Ofertare, - Hentea Mihaela? Biroul Ofertare, - Bacila Lucian Claudiu? Sef. Atelier- Filimon Laurentiu ? Sef Serviciu- Neagu Bucur Craciun ? Sef Serviciu, - Ulici Gheorghe ? Inginer Sef D.P.C., - Monica Indrean ? Serviciu U.E.L.- Petrariu Ioan- Sef Serviciu- Baciu Elena Marioara- Consilier Juridic- Goage Mihai - Consilier Juridic- Suciu Nicolae - Consilier Juridic.Prezentarea declaratiei este obligatorie pentru toti participantii la procedura (ofertanti/subcontractanti/terti sustinatori)- Certificate constatatoare scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in original sau copie legalizata sau conform cu originalul ) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident In conformitate cu art.187 si 188 din OUG 34/2006 se impune ofertantilor demonstrarea capacitatii sale tehnice si/sau profesionale astfel: - Se va prezenta obligatoriu autorizatia tip ETC emisa de ANRE conform ordinului 89/2009 si a Legii 123/2012, pentru operator economic, (autorizatia va fi insotit cu lista personalului pe baza caruia s-a obtinut aceasta, completata la zi).- Se va prezenta obligatoriu atestat tip B? pentru instalatii electrice de 0, 4Kv- emisa de ANRE pentru operator economic (autorizatia va fi insotit cu lista personalului pe baza caruia s-a obtinut aceasta, completata la zi) , conform Ordin 24/2007.-Se va prezenta obligatoriu autorizatie de montaj echipamente in atmosfere cu potential exploziv, indicativ Ex 01-06, eliberat de autoritati competente in domeniu respectiv INSEMEX conform Ordinului nr. 1636 din 25 aprilie 2007.- Se va prezenta obligatoriu atestat ANRE de tip A1 pentru incercari de echipamente si instalatii electrice de joasa tensiune, conform Ordinului 51/2011- Se va prezenta obligatoriu autorizatie IGSU pentru efectuarea lucrarilor de instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, conform Ordinul 87/2010 publicat in Monitorul Of nr.238/14.04.2010.- Se va prezenta licenta de functionare IGP pentru activitati de instalare si intretinere a componentelor sau sistemelor de alarmare impotriva efractiei , conform L. 333/2003 art. 34 si Legea 301/2012.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In conformitate cu art.185 din OUG 34/2006 se impune ofertantilor demonstrarea situatiei economice si financiare astfel: Ultimul bilant contabil vizat de organele in drept competente : se vor respecta prevederile art. 36 din Legea 82/1991. Declararea cifrei medii globale de afaceri pe ultimii 3 ani, completare Formularul IV.3 - val.minim pentru C.A. -10.211.178, 00 lei Pentru echivalenta se va tine de cursul mediu anual comunicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Se solicita prezentarea listei conform Formular 12H privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari alocate pentru realizarea obiectivului si care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari urmatoarele: -lansatoare ;
-trailere;
-buldozere cu senile;
- excavatoare cu cupa de 1, 8m;
-buldozere;surse de sudare automata;
-compresor pentru probe de presiune cu capacitate >60 bari; -centrator interior/exterior; -macarale minim 16 t pt. manevrarea materialului tubular;
-agregat sudura-minim5 buc;
-grup electrogen minim 2buc;
-laborator acreditat pentru verificare rugozitati suprafete Rt si Rp -protectie catodica, - laborator autorizat pentru analiza defectoscopica nedistructiva, suduri, incercari mecanice potrivit normelor tehnice pentru proiectarea si executia conductelor de transport gaze naturale aprobate cu decizia 1220/2006 ANRGN cap.12, pct.12.9 publicat in MOf.960bis/29.11.2006, -Se solicita prezentarea listei conform Formular 12 I.Pentru personalul implicat in executia lucrarii se va prezenta copie dupa autorizatie, contract de munca permanent /colaborare. Se accepta si angajament de participare conform art 188 alin 3 lit b. In conformitate cu prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006, capacitatea tehnica si sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica /profesionala, invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament ferm.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in sit. art. 180si 181 lit a c^1 si d. Dotarea minima: -sudori certificati de organisme abilitate pentru suduri conform API 1104; -lacatusi mecanici -buldozerist, excavatorist, -sef lot ; -sef formatie;
- cel putin un inginer autorizat INSEMEX, , conform Ordinului nr.1.636 din 25 aprilie 2007, eliberat de autoritati competente in domeniu., -Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, continand valori, termen de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Exp. sim. de minim 5.105.589, 00 lei, pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR. Prin lucrari similare se inteleg doar acele lucrari de executie, a caror parametrii tehnologici sunt similari cu cei ai achizitie(lucrari executate in regim de presiune inalta, Pn > 25 bari, respectiv Noduri Tehnologice Automatizate cu capacitate > 250.000mc/h in componenta carora au fost executate instalatii de reglare, masurare, automatizare fluxuri de gaze, echipamente de lansare/primire PIG, separatoare/filtre).?Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Se solicita completarea Formular 12G. Se vor preciza, daca exista subcontractanti, categoriile de lucrari pe care le executa , precum si procentul executat. Ofertantii vor prezenta obligatoriu - certificatul de asigurare a calitatii SR EN ISO 9.001:2008 sau documente echivalente - domeniul de activitate fiind similar achizitiei.- certificatul ISO 14.001:2005 sau documente echivalente - domeniul de activitate fiind similar achizitiei.- conditii de mediu impuse de legea 319/2006.Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care se mentioneaza respectarea conditiilor de mediu impuse in vederea semnarii unei conventii de securitate si sanatate in munca.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 14:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer