Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Adaptare la teren a liniilor de masurare ce urmeaza a fi instalate prin proiectul SCADA la NOD TEHNOLOGIC CODLEA, judetul Brasov


Detaliu pentru invitatia numarul 348040
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 348040/05.06.2013
Denumire contract: Adaptare la teren a liniilor de masurare ce urmeaza a fi instalate prin proiectul SCADA la NOD TEHNOLOGIC CODLEA, judetul Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803203, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Hentea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803203, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Hentea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Adaptare la teren a liniilor de masurare ce urmeaza a fi instalate prin proiectul SCADA la NOD TEHNOLOGIC CODLEA, judetul Brasov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Adaptare la teren a liniilor de masurare ce urmeaza a fi instalate prin proiectul Scada la NOD TEHNOLOGIC CODLEA, judetul BrasovValoarea totala estimata este de 2.973.232, 00 lei (din care 291.674 div. si nepr.), defalcat dupa cum urmeaza: - 1.073.232, 00 lei (din care valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute in valoare de 101.674, 00 lei) REPREZENTAND VALOAREA ESTIMATA A LUCRARILOR CARE FAC OBIECTUL PREZENTEI ACHIZITII- 1.900.000, 00 lei (din care valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute in valoare de 190.000 lei) REPREZENTAND VALOAREA ESTIMATA A LUCRARILOR CARE SE VOR ACHIZITIONA cu respectarea dispozitiilor art 252 lit k din OUG nr.34/2006Optiuni: Se va aplica o procedura de NFPAP in temeiul art.252 lit.k din OUG nr.34/2006, modificata.
II.1.6) CPV: 45231221-0 - Lucrari de constructii de conducte de alimentare cu gaz (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 073, 232 - 2, 973, 232 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- cuantum: 19.431, 00 lei- data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor la cursul BNR;
- valabilitate: 90 zile de la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.- Mod de constituire: virament bancar (OP) in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii, care se prezinta in original la deschiderea ofertelor.Garantia de participare la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta in original, la deschiderea licitatiei. Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;? fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;? fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului;? dacaofertantul se incadreaza la prevederile art.278^1 din OUG 34/2006, modificata se va retine/returna suma de 4.751, 50lei.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei.In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator.In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii ofertei si a garantiei pentru participare acesta nu mai este participant la procedura.
Garantie de buna executie
- cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA; - Modul de constituire a garantiei de buna executie: orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din facturile partiale (sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea- Formular 12A- Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta)Formular 12B- Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 12 D- Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG nr 34/2006.Persoanele cu functie de decizie sunt: ? Ioan Rusu -Director General;
- Ilie Lata - Director General Adjunct;
- Mares Gabriela Elena -Sef Serviciu- Ioan Stefanescu -Director Economic;
- Marin Dumitru- Director Directia Buget Finante- Idu Olga-Director Directia Juridica;
- Ion Tataru -Director Departament Dezvoltare, - Adrian Comsa - Director Directia Pregatire Executie Lucrari, - Tudor Bouariu - Director Directia Achizitii Publice si Contractari, - Rusu Daniel ? Inginer D.P.C.- Laura Filipas- Sef Biroul Ofertare, - Hentea Mihaela? Biroul Ofertare, - Bacila Lucian? Sef. Serv. Proframare Mentenanta si Reabilitare SNT, - Filimon Laurentiu ? Sef Serv. Instrumentatie si Echipamente, - Neagu Bucur Craciun ? Sef Serv. UPM-uri Proiect Scada, - Voican Nicolae Adrian? Inginer D.P.C.- Indrian Monica Lavinia - Serviciul U.E.L.- Petrariu Ioan- Sef Serviciu- Baciu Elena Marioara- Consilier Juridic- Goage Mihai - Consilier Juridic- Suciu Nicolae - Consilier Juridic.Prezentarea declaratiei este obligatorie pentru toti participantii la procedura (ofertanti/subcontractanti/terti sustinatori)- Certificate constatatoare scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in original sau copie legalizata sau conform cu originalul ) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice strainePentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident- Se va prezenta obligatoriu autorizatia tip ETC emisa de ANRE conform ordinului 89/2009 si a Legii 123/2012, pentru operator economic, (autorizatia va fi insotit cu lista personalului pe baza caruia s-a obtinut aceasta, completata la zi).- Se va prezenta obligatoriu atestat tip B? pentru instalatii electrice de 0, 4Kv- emisa de ANRE pentru operator economic (autorizatia va fi insotit cu lista personalului pe baza caruia s-a obtinut aceasta, completata la zi)-Se va prezenta obligatoriu autorizatie de montaj echipamente in atmosfere cu potential exploziv, indicativ Ex 01-06, eliberat de autoritati competente in domeniu respectiv INSEMEX.- Se va prezenta obligatoriu atestat ANRE de tip A1 pentru incercari de echipamente si instalatii electrice de joasa tensiune, conform Ordinului 51/2011- Se va prezenta obligatoriu autorizatie IGSU pentru efectuarea lucrarilor de instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, conform Ordinului nr. 87/din 6 aprilie 2010.-Se va prezenta licenta de functionare IGP pentru activitati de instalare si intretinere a componentelor sau sistemelor de alarmare impotriva efractiei , conform L. 333/2003 art. 34 si Legea 301/2012.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil vizat de organele in drept. Declararea cifrei medii globale de afaceri pe ultimii 3 ani, completare Formularul IV.3- val.minim impusa pt C.A. -1.943.116, 00lei Pentru echivalenta se va tine de cursul mediu anual comunicat de BNR;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, continand valori, termen de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prin lucrari similare se inteleg doar acele lucrari de executie, a caror parametrii tehnologici sunt similari cu cei ai achizitie(lucrari executate in regim de presiune inalta, Pn > 25 bari, respectiv Noduri Tehnologice Automatizate cu capacitate > 250.000mc/h in componenta carora au fost executate instalatii de reglare, masurare, automatizare fluxuri de gaze, echipamente de lansare/primire PIG, separatoare/filtre)., -Se solicita prezentarea listei conform Formular 12 I . Pentru personalul implicat in executia lucrarii se va prezenta copie dupa autorizatie, contract de munca permanent /colaborare. Se accepta si angajament de participare conform art 188 alin 3 lit b. In conformitate cu prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006, capacitatea tehnica si sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica /profesionala, invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament ferm.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in sit. art. 180si 181 lit a c^1 si d.Dotare minima: - sudori certificati de organisme abilitate pentru suduri conform API 1104;
-lacatusi mecanici;
-izolatori conducte;
-masinisti (buldozerist, excavatorist, etc), -sef lot;
- coordonator de proiect cu experienta profesionala dobandita; - sef formatie;
-cel putin un inginer autorizat INSEMEX, pentru lucrari de montaj instalatii electrice in mediu cu pericol de explozie, conform Ordinului nr.1.636 din 25 aprilie 2007, eliberat de autoritati competente in domeniu. ?Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Se solicita completarea Formular 12G. Se vor preciza, daca exista subcontractanti, categoriile de lucrari pe care le executa , precum si procentul executat., -Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii Se solicita prezentarea listei de utilaje aflate in dotare proprie /inchiriere sau orice alta forma de detinere conform Formular 12H. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica daca cele declarate corespund cu situatia reala. Dotare minima: - lansatoare;
- trailere;
- buldozer cu senile; - excavatoare cu cupa de 1, 8 m3 ;
- buldozere;
- surse de sudure automata; - compresor pentru probe de presiune cu capacitatea > 60 bari; necesar ptr.proba de presiune care conform normativului aprobat cu Decizia 1220/2006 ANRGN a carei capacitate se obtine Pn 50(bari) x coeficient(1, 4);
- centrator interior/exterior;
- macarale minim 16 t;
- agregat sudura ? minim 5 bucati; - grup electrogen ? minim 2 bucati; - laborator acreditat pentru verificarea calitatati izolatiei si rugozitati suprafetei Rt si Rp a conductei inclusiv a verificarii izolatiei inainte de reamenajarea terenului - conform normelor tehnice aprobate cu Decizia 1220/2006 ANRGN cap.12 pct.12.9 publicat in M.Of.960bis/29.11.2006;
- laborator acreditat pentru analiza defectoscopica nedistructiva, suduri, incercari mecanice-potrivit Norme tehnice ptr.proiectare si executie conducte de transport gaze naturale aprobate cu Decizia 1220/2006 ANRGN cap.12 pct.12.9 publicat in M.Of.960bis/29.11.2006). Ofertantii vor prezenta obligatoriu- certificatul de asigurare a calitatii SR EN ISO 9.001:2008 sau documente echivalente - domeniul de activitate fiind similar achizitiei.- certificatul ISO 14.001:2005 sau documente echivalente - domeniul de activitate fiind similar achizitiei.-se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care se mentioneaza respectarea conditiilor de mediu impuse in vederea unei conventii de securitate si sanatate in munca impusa de legea 319/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.06.2013 14:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer