Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Adaptare la teren a liniilor de masurare ce urmeaza a fi instalate prin proiectul SCADA la NOD TEHNOLOGIC PODISOR, comuna Bucsani, inclusiv partea de automatizare


Detaliu pentru invitatia numarul 354303
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 354303/01.10.2013
Denumire contract: Adaptare la teren a liniilor de masurare ce urmeaza a fi instalate prin proiectul SCADA la NOD TEHNOLOGIC PODISOR, comuna Bucsani, inclusiv partea de automatizare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata C.I. Motas, nr 1, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803203, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Hentea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata C.I. Motas, nr 1, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803203, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Hentea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Adaptare la teren a liniilor de masurare ce urmeaza a fi instalate prin proiectul SCADA la NOD TEHNOLOGIC PODISOR, comuna Bucsani, inclusiv partea de automatizare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Adaptare la teren a liniilor de masurare ce urmeaza a fi instalate prin proiectul SCADA laNod Tehnologic PODISOR, comuna Bucsani, inclusiv partea de automatizare .Valoarea estimata a contractului este de 19.015.994, 00lei (cheltuieli diverse si neprevazute 1.728.726, 00lei, cca 9 %
II.1.6) CPV: 45231221-0 - Lucrari de constructii de conducte de alimentare cu gaz (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 19, 015, 994 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum: G =345.745, 36lei. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor;
-mod de constituire: OP (virament bancar) in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau Scrisoare de garantie bancara (original) sau prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii -valabilitate: 90 zile de la data limita pentru primirea ofertelor;
-in situatia prevazuta de art.278^1 din OUG 34/2006, modificata se va retine suma de 9.288, 72lei );
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie 5 % din valoarea contractului fara TVA Modul de constituire a garantiei de buna executie : - scrisoare de garantie de buna executie, - sau retineri succesive din facturile partiale In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale : in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea : Se va completa Formularul 12 A;Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta): Ofertantii vor completata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 12 BOperatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: se va completa Formularul 12 C;CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, : se va completa Formularul 12 D;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata: Se solicita operatorilor economici sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata. Persoanele de decizie din cadrul SNTGN Transgaz SA sunt: -? Ion Petru Vaduva -Director General;
- Ilie Lata - Director General Adjunct;
- Ioan Stefanescu -Director Economic;
- Marin Dumitru- Director Directia Buget Finante- Idu Olga-Director Directia Juridica;
- Ion Tataru -Director Departament Dezvoltare, - Adrian Comsa - Director Directia Pregatire Executie Lucrari, - Adela Pinzar - Director Directia Achizitii Publice si Contractari, - Rusu Daniel ? Inginer D.P.C.- Laura Filipas- Sef Biroul Ofertare, - Mihaela Hentea ? Biroul Ofertare, - Lucian Bacila ? Sef. Serv. Proframare Mentenanta si Reabilitare SNT, - Filimon Laurentiu ? Sef Serv. Instrumentatie si Echipamente, - Neagu Bucur Craciun ? Sef Serv. UPM-uri Proiect Scada, - Ancas Liviu ? Sef Atelier, - Monica Indrean ? Serviciu U.E.L.- Petrariu Ioan- Sef Serviciu- Baciu Elena Marioara- Consilier Juridic- Goage Mihai - Consilier Juridic- Suciu Nicolae - Consilier Juridic.- Formular 12 E.Declaratia 69 indice 1 se va completa si de catre tertii sustinatori ai capacitatii economico financiara si respectiv a capacitatii tehnico si/sau profesionala , si de asemenea de catre subcontractanti, daca este cazul. Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice strainePentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident- Se va prezenta obligatoriu autorizatia tip ETC emisa de ANRE conform ordinului 89/2009 si a Legii 123/2012, pentru operator economic, (autorizatia va fi insotit cu lista personalului pe baza caruia s-a obtinut aceasta, completata la zi).- Se va prezenta obligatoriu autorizatia(atestat) tip Be? pentru instalatii electrice de 0, 4Kv- emisa de ANRE pentru operator economic (autorizatia va fi insotit cu lista personalului pe baza caruia s-a obtinut aceasta, completata la zi)-Se va prezenta obligatoriu autorizatie de montaj echipamente in atmosfere cu potential exploziv, indicativ Ex 01-06, eliberat de autoritati competente in domeniu respectiv INSEMEX.- Se va prezenta obligatoriu atestat ANRE de tip A1 pentru incercari de echipamente si instalatii electrice de joasa tensiune, conform Ordinului 51/2011- Se va prezenta obligatoriu autorizatie IGSU pentru efectuarea lucrarilor de instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, conform H.G. 87/2010-Se va prezenta licenta de functionare IGP pentru activitati de instalare si intretinere a componentelor sau sistemelor de alarmare impotriva efractiei , conform L. 333/2003 art. 34 si Legea 301/2012.In ceea ce priveste autorizarile solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima, ca aceste proceduri sa fie implementate la data depunerii. In acest sens NU SE ACCEPTA dovada faptului ca procedurile sunt in curs de implementare, cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Ultimul bilant contabil vizat de organele in drept(anul 2012 )din care sa rezulte ineplinirea nivelului cifrei de afaceri( se vor respecta prevederile art.36 din Legea 82/1991).- Declararea cifrei medii globale de afaceri pe ultimii 3 ani, completare Formularul IV.3- val.minim impusa pt C.A. -34.574.536, 00 lei Pentru echivalenta se va tine de cursul mediu anual comunicat de BNR;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista privind asigurarea cu personalul de specialitate si tehnic alocat pentru realizarea obiectivului, fiind strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari?Formulat 12I.Pentru personalul implicat in executia lucrarii se va prezenta copie dupa autorizatie, contract de munca permanent /colaborare. Se accepta si angajament de participare conform art 188 alin 3 lit b. In conformitate cu prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006, capacitatea tehnica si sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica /profesionala, invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament ferm.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in sit. art. 180si 181 lit a c^1 si d. Personal de specialitate impus: -sudori;
-lacatusi mecanici;
-izolatori conducte masinisti/ utilajisti/buldozerist/excavatori - sef lot; -sef formatie -coordonator de proiect cu experienta specifica prin implicarea intr-un proiect similar ( conf. M.O. 371/21.06.2013) -cel putin un inginer autorizat INSEMEX pentru lucrari de montaj instalatii electrice in mediu cu pericol de explozie, conform normative NEx 01-06 eliberat de INSEMEX Petrosani si HG 1058/2006)., Se va prezenta listade lucrari similare din ultimii 5 ani a caror valoare cumulata sa fie de minim 17.287.268, 00 lei.Prin lucrari similare se inteleg doar acele lucrari a caror parametri tehnologici sunt similari cu cei ai achizitiei.Experienta similara in automatizari fluxuri tehnologice de gaze prevazute cu sistem de comunicatii deschis de tip Modbus ? RTU, compatibile cu sisteme de comunicatii SCADA.Formular 12I.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, - Se solicita prezentarea listei conform Formular 12H privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari alocate pentru realizarea obiectivului si care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari cate o bucata din urmatoarele utilaje: -lansatoare ;
-trailere;
-buldozere cu senile;
- excavatoare cu cupa;
-buldozere;surse de sudare automata;
-compresor pentru probe de presiune cu capacitate >60 bari; -centrator interior/exterior; -macarale minim 16 t pt. manevrarea materialului tubular;
-agregat sudura;
-grup electrogen;
-laborator acreditat pentru verificare rugozitati suprafete Rt si Rp -protectie catodica, - laborator autorizat pentru analiza defectoscopica nedistructiva, suduri, incercari mecanice potrivit normelor tehnice pentru proiectarea si executia conductelor de transport gaze naturale aprobate cu decizia 1220/2006 ANRGN cap.12, pct.12.9 publicat in MOf.960bis/29.11.2006 - Ofertantii vor prezenta obligatoriu -certficatul de asigurare a calitatii SR EN ISO 9.001:2008 sau documente echivalente - domeniul de activitate fiind similar achizitiei. - certificatul ISO 14.001; 2001 sau documente echivalente - domeniul de activitate fiind similar achizitiei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.09.2013 15:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer