Achizitie publica - Adaptare la teren a liniilor de masurare ce urmeaza a fi instalate prin proiectul SCADA la NOD TEHNOLOGIC HATEG
Detaliu pentru invitatia numarul 354305
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354305/01.10.2013
Denumire contract: Adaptare la teren a liniilor de masurare ce urmeaza a fi instalate prin proiectul SCADA la NOD TEHNOLOGIC HATEG
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803203, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Hentea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803203, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Hentea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Adaptare la teren a liniilor de masurare ce urmeaza a fi instalate prin proiectul SCADA la NOD TEHNOLOGIC HATEG
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Adaptare la teren a liniilor de masurare ce urmeaza a fi instalate prin proiectul SCADA la NOD TEHNOLOGIC HATEGValoarea estimata a contractului este de 5.347.739, 00lei ( din care 486.159, 00 lei cheltuieli diverse si neprevazute in procent de 10 % )
II.1.6) CPV: 45231221-0 - Lucrari de constructii de conducte de alimentare cu gaz (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 347, 739 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum: G =97.231, 00lei. Data la care se va face echivalenta leu/alta valutaeste 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor la cursul BNR.;
-mod de constituire: OP (virament bancar) in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau Scrisoare de garantie bancara (original) sau prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii -valabilitate: 90 zile de la data limita pentru primirea ofertelor;
-in situatia prevazuta de art.278^1 din OUG 34/2006, modificata se va retine suma de 8.046, 15 lei );
Garantie de buna executie
-cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA; - Modul de constituire a garantiei de buna executie: orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din facturile partiale (sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea- Formular 12A- Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta)Formular 12B- Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 12 D- Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG nr 34/2006.Persoanele cu functie de decizie sunt: ? Ion Petru Vaduva -Director General;
- Ilie Lata - Director General Adjunct;
- Ioan Stefanescu -Director Economic;
- Marin Dumitru- Director Directia Buget Finante- Idu Olga-Director Directia Juridica;
- Ion Tataru -Director Departament Dezvoltare, - Adrian Comsa - Director Directia Pregatire Executie Lucrari, - Adela Pinzar - Director Directia Achizitii Publice si Contractari, - Rusu Daniel ? Inginer D.P.C.- Laura Filipas- Sef Biroul Ofertare, - Mihaela Hentea ? Biroul Ofertare, - Lucian Bacila ? Sef. Serv. Proframare Mentenanta si Reabilitare SNT, - Filimon Laurentiu ? Sef Serv. Instrumentatie si Echipamente, - Neagu Bucur Craciun ? Sef Serv. UPM-uri Proiect Scada, - Ulici Gheorghe ? Inginer Sef D.P.C., - Monica Indrean ? Serviciu U.E.L.- Petrariu Ioan- Sef Serviciu- Baciu Elena Marioara- Consilier Juridic- Goage Mihai - Consilier Juridic- Suciu Nicolae - Consilier Juridic.? Prezentarea declaratiei este obligatorie pentru toti participantii la procedura (ofertanti/subcontractanti/terti sustinatori)- Certificate constatatoare din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in original sau copie legalizata sau conform cu originalul ) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusivcele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice strainePentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident- Se va prezenta obligatoriu autorizatia tip ETC emisa de ANRE conform ordinului 89/2009 si a Legii 123/2012, pentru operator economic, (autorizatia va fi insotit cu lista personalului pe baza caruia s-a obtinut aceasta, completata la zi).- Se va prezenta obligatoriu autorizatia(atestat) tip Be? pentru instalatii electrice de 0, 4Kv- emisa de ANRE pentru operator economic(autorizatia va fi insotit cu lista personalului pe baza caruia s-a obtinut aceasta, completata la zi)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Ultimul bilant contabil vizat de organele in drept(anul 2012 )din care sa rezulte ineplinirea nivelului cifrei de afaceri( se vor respecta prevederile art.36 din Legea 82/1991).- Declararea cifrei medii globale de afaceri pe ultimii 3 ani, completare Formularul IV.3- val.minim impusa pt C.A. -9.723.160, 00 lei Pentru echivalenta se va tine de cursul mediu anual leu/ alta valuta comunicat de BNR;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Se solicita prezentarea listeiprivind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari alocate pentru realizarea obiectivului si care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari minim o bucata din urmatoarele utilaje : -lansatoare ;
-trailere;
-buldozere cu senile;
- excavatoare cu cupa;
-buldozere;surse de sudare automata;
-compresor pentru probe de presiune cu capacitate >60 bari; -centrator interior/exterior; -macarale minim 16 t pt. manevrarea materialului tubular;
-agregat sudura;
-grup electrogen;
-laborator acreditat pentru verificare rugozitati suprafete Rt si Rp -protectie catodica, - laborator autorizat pentru analiza defectoscopica nedistructiva, suduri, incercari mecanice potrivit normelor tehnice pentru proiectarea si executia conductelor de transport gaze naturale aprobate cu decizia 1220/2006 ANRGN cap.12, pct.12.9 publicat in MOf.960bis/29.11.2006.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica daca cele declarate corespund cu situatia reala, - Se va prezenta lista contracte de lucrari similare din ultimii 5 ani a caror valoare cumulata sa fie de minim 4.861.580, 00 lei.Prin lucrari similare se inteleg doar acele lucrari a caror parametri tehnologici sunt similari cu cei ai achizitiei lucrari executate in regim de presiune inalta p>6 bari, presiune la care functioneaza conductele de transport gaze naturale din SISTEMUL NATIONAL DE TRANSPORT GAZE NATURALE)Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Informatii privind subcontractantii: ? informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual intentia sa o subcontracteze., - Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Lista privind asigurarea cu personalul de conducere, de specialitate si tehnic, precum si o lista cu sudorii autorizati, necesari pentru realizarea obiectivului, fiindstrict necesari pentru indeplinirea contractului de lucrari. Formular 12 F ?Pentru personalul de conducere, personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, se vor prezenta CV-urile. Pentru sudorii autorizati se vor prezenta doar autorizatiile conform PT CR9/2010.- sef lot( conf. M.O. 371/21.06.2013 ); - sef formative (conf. M.O. 371/21.06.2013);
- coordonator de proiect cu experienta profesionala specifica prin implicarea intr-un proiect similar; -cel putin un specialist autorizat INSEMEX pentru lucrari de montaj instalatii electrice in mediu cu pericol de explozie, conform normative NEx 01-06 eliberat de INSEMEX Petrosani si HG 1058/2006). - Ofertantii vor prezenta obligatoriu -certficatul de asigurare a calitatii SR EN ISO 9.001:2008 sau documente echivalente - domeniul de activitate fiind similar achizitiei. - certificatul ISO 14.001; 2001 sau documente echivalente - domeniul de activitate fiind similar achizitiei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.09.2013 15:28